[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

hennis
Hoh hoijaa onse rankaa tuo koulunkäynti ;) Huomenna ei tarvikkaan mennä kun on ATK ta niin mä oon sen käynny jo täällä Kalajoen opistolla. =) Heippa vaan Anne kiva saada uusia mammoja joukkoon!! =) Ei muutako tuut vaan seuraavaan tapaamiseen tai laita yviestä niin voi vaikka soitellakki jo. =) Mullon 1v6kk tyttö asustellaan täällä Kalajoella. =) Mutta eipä tässä palataan juttuun taas!! :wave: B) =)
 
hennis
Hoh hoijaa masu täynnä ruokaa kun just syötiin :p kevyt kenttä lounas. =) Huomenna taas kouluun. Huh taas sosiaalilakeja opiskellaan ajatuski nukuttaa :/ No ei auta kestettävä on. Onneksi ei ole kun yhdesksästä kolmeen asti. Eipä tässä sen kummempaa palaamme juttuun taas! :wave: =) B)
 
auri74 harmaana
Iltaa vaan!

Tulin pikaseen käväseen tässä kun isäntä lähti hiihtään *jotku ne jaksaa huokaisen* ja poika katselee filmiä omassa huoneessa. Käytiin kirjastossa lainaa iltasatuja lisää kun "miljoona" sivuinen muumi alkoi tympiin lukijaa ja kuuntelijaa (siis lukijaa lähinnä) :ashamed:

Oli kyllä hennis tosi kiva kun kävit ja se salaattiannos, namiii.. olo on vieläkin täys... =)

Mutta eipä täällä muuta kuin takkaan puuta lisää ja salkkareita katsomaan :wave:
 
hennis
Joo auri oli kyllä hyvä salaatti king miealissa. :p Niin huomenta vaan kaikki mä oon tässä kouluun lähössä. Oottelen luokkakaveria mennään samalla kyytillä. =) On kyllä aika hiljanen tuo kylän raitti näin lauantai aamuna. =) Mutta palaamme juttuun taas! Auri tuu käymään sinäki kun passaa. Hannee missä luuraat? =) ;) B)
 
Huomenia vaan tällekin saralle!!!Pitäis käväistä ostoksilla jossain lähellä,kuopus täyttää täydet 2v tänä päivänä!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Tänään aloitellaan juhlimista ja huomenna vielä jatketaan kummien kera!!


;) ;)
 
Hanne harmaana
Moicca vaan tännekin!

Mikähän kumma se on kun tännekkään ei taho ehtiä muutamaa sanasta kirjottamaan...

*yrittää miettiä oliko jotain mihin kommentoida*, Ai niin Smurffiinan 2-vuotiaalle onnittelut synttäreiden johdosta!

Nyt oon ihan ulalla, AURI jokos ne teijän poijjaan synttärit oli ja meni?

Isännän kanssa suunnitellaan elokuviin menoa jos neiti saa hoitajan, jos ei saa niin täytyy tyytyä tuon Henniksen seuraan ja lähtee hänen kanssa leffaileen! =)

Ei tässä auta ku lähtee kotihommia tekemään vielä kun neiti autuaasti päikkäreitään nukkuu! Morjenttes vaan!!! :wave:
 
hennis
Dodii nyt on koulu taas tältä kuulta ohi. =) Ens kerralla koe ark no onneksi saa tehä pareittain sen kokeen. =) On vielä sosiaali lakeista se koe että on siinä muistamista mutta eiköhän tuosta selviä. =) B) Palataan taas juttuun!! :wave: =)
 
auri74 harmaana
iltaa vaan!

Hanne, pojan syntymäpäivä oli virallisesti to mutta juhlat on huomenna kun ei viitsi arki-iltana kemuja järjestää..

Käytiin päivällä huhmarissa laskeen pulkalla, tai poika laski ja me isännän kanssa lähinnä paleltiin.. Olis tehnyt mieli itsekin tulla liukurilla alas mutta jotenkin ei tuntunut järkevältä ajatukselta :whistle:

Sitten oon leiponut, mokkapaloja, tiikerikakun ja sitten kakkupohjan. kaks levypohjaa tein niin saan tehdä huomenna sen linja-autokakun :eek: no, toivokaan mulle nipullinen hermoja lisää jostain niin hyvin menee!!!

Mutta eipä täällä muuta kuin hyvvää iltaa vaan kaikille! :D
 
hennis
Mitenkäs on päivä menny? Auri oliko "kovat" syntärit? ;) Hanne mites meni teijän neitillä hoidossa ? Me kävästiin mummolassa neitin kans tossa ja nyt ootellaan ruokaa valmistuvaksi. =) :p Eipä tässä sen kummosempaa ole touhuiltu. =) pikku siskonki perhe Keminmaallaoli saannu talon myytyä. Muutavat nääs toukokuulla Ouluun kiva juttu kun pikkusen lähemmäs tulevat. =) Siskon miehen työpaikka muuttaa Ouluun . Mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas! :wave: =) B)
 
Hei haloo missäs kaikki on kun ketään ei oo näkynyt.....???
Meillä koululainen jäi niinkuin vähän lorvailemaan tänään koulusta.... :D valitti aamulla mahaa,niin annoin jäädä kotiin.Itselläni oli kaikki lihakset kipeenä lauantaina ja kuumetta,mies valitti mahaa koko sunnuntain joten aattelin et esikkokin tulos sairaaksi,mutta tais olla vaan nälkä,ku syöny koko päivän!! :D :D :D :D :D :D No parempi kattoo ku katua.... ;) ;)
 
hennis
Täällä ollaan. Taas meni tommoseksi liukkaaksi tuo keli :/ Ruokaa pitäs rueta laittaan tässä. Oltiin neitin kans naapurissa kylässä. Mutta eipä tässä palaamme asiaan taas! Smurfiinan sakille pikaista paranemista! =) :flower: :wave:
 
auri74 harmaana
Terve vaan!

Oli kunnon bileet eilen, vieraita oli kahdeksan tarhakaveria ja sitten illemmalla tuli vielä kummipoika äitinsä ja isosiskonsa kanssa vähän rauhallisimmille kutsuille =)

Joo, oon tänään menettänyt sata-nolla hermot tän kaupungin tätien kanssa. Aamulla ekaksi mulla oli klo 8 neuvola ja isännän piti mun neuvolan jälkeen lähteen ajeleen vielä töihin ( reilu 60km) niin toivoin aikaa varatessa että aamu eka aika olis ns ajoissa, mitä sitä paskaa :snotty: Tätit vaan palaverasit vielä kaks kyt yli kahdeksan vaikka tiesivät mun odottavan aulassa ja sitten kun "palaveri" oli ohi niin mun terkkari "huusi" sijaiselleen käytävässä että "katsoin tuon pissan ja oli puhas" arvaa hävettikö??? \|O Joo tosi kiva kun siinä aamunvastaanotolle odottavien mummojen ja pappojen edessä huudellaan tuollalailla! no sitten kun pääsin sisälle niin olisko mennyt vartti (peruskuviot, verenpaine, paino ja sydämen äänet kuunneltiin) ja pihalle. Ovea raosta siiten huikkaisin että mites ne sairaalanpaperit kun viikkoja jo 35 ja en ole vielä täyttänyt, niin täti kattoon ihan kummissaan etkö ole täyttänyt? olis kuulema pitänyt olla jo monta viikkoa sitten sairaalassa ne laput \|O \|O \|O \|O no sitten kysyin että mites se synnärille tutustuminen kun ei ole tarjottu, niin sen sain onneksi järjestyyn kun mennään isännän kanssa kahdestaan käymään :\|

Joo ja toinen täti perhepäivähoidon puolelta oli tosi törkeä, kun poika kulkee osapäivähoidossa eskarin lisäksi, että "kyllä lapsen paikka on kotona äidin ja vauvan kanssa" yms yms ja sit selvisi että on luullut että meillä on jo vauva ja ihan laiskuuttani pidän poikaa hoidossa, mut suomensin hieman tilannetta että oon ollut vuodelevossa yms faktaa latelin pöytään, kovastihan tuo täti anteeksi pyyteli mutta #&%£$!* kyllä ihan tosissani kun kenelläkään niistä naisista ei ole oikeutta tulla sanomaan mulle että en ymmärrä lapseni parasta!!! :snotty: :snotty: \|O \|O

Joo tälläinen vali vali valitus tällä kertaa :ashamed:

Mutta kirjoitellaan ja Hannee, maa (netti) kutsuu ja jumppalelu odottaa... :D
 
hennis
auri just just voin kuvitella sut siellä neuvolassa istumassa siinä käytävällä ... ;) ja sitte se täti huutaa hihihih on siinä ollu mummoilla ja vaareilla ihmettelemistä. =) ;) Mutta hyvä homma että syntärit onnelisesti ohi. =) Hannee huhuuu alahan tulla jo nettiin.... ;) :attn: B)
 
smurffiina harmaana
Moi moi vaan kaikille pika pika tässä käymässä.....ruokaa laittaan menossa,meno naisten iltaan tänään ja palaveriin,pysyis vaan tuolla ulkona pystyssä,kun on niin liukasta liikkua jalan ja autolla!!!
Olkaahan varovaisia!!! :eek: :eek: :hug:
 
hennis harmaana
koitamma pysyä pystyssä =) Auri varsinki oohan VAROVAINEN SEN MASUN KANS KUN ON NIIN LUIKASTA. =) ¤heristää sormia# . ;) Mutta eipä tässä lähen syömään jauhelihakeittoa. :p palaamme taas juttuun! :wave: =) B)
 
Hanne harmaana
Moikka piiiitkästä aikaa!

Taas muka ollu niin kiirusta ettei oo joutanu tänne rustaamaan, lukenu oon kyllä pikaseen päivittäin teidän kirjotukset.

Isäntä se lähti tuossa joku tunti sitte työkaverin kyydissä kohti etelää ja tuleepi taas viikon päästä. Oli tuo työkaveri luiskahtanu tieltä ojaan peräkärryn kanssa, ei kuitenkaan käyny ittelleen mitenkään kun oli niin pieni vauhti, oli vaan ollu niin liposta että oli vaan puskenu auton ojaan.

Ittellä ei herkku olotila, näitä menkkoja nyt kun peräti jo toiset synnytyksen jälkeen ja meinaa alamassua kivistää... :(

Onneksi poitsulla meni tuo oksennustauti yhden yön aikana ohi ja huomenna ois sitte menossa jo eskariin. Ois periaatteessa ollu jo tänään "koulukelponen" mutta ajattelin pitää vielä tänään kotona että kuntoutuu kunnolla eikä tartuta muihin tautia.

Koiruudelle pitäis huomenissa soittaa rokotusaikaa... Sovittiin isännän kaverin kanssa joka asuu Hesassa että ottaa tuon koiran sinne joksikin aikaa koulutukseen. Meillä jääny ihan kokonaan kouluttamatta kun isäntä niin paljon menossa ja mulla tätä hommaa on tässä muutenkin, ei oo joutanu koiran kanssa koulutuksissa kulkemaan. Tämä isännän kaveri on kouluttanu kaks opaskoiraa ja innostu ihan tosissaan ajatuksesta ottaa Malla joksikin aikaa sinne koulutukseen ja eihän sitä tiiä kuinka hyvin kiintyy, kattoopi sitte että raaskitaanko kokonaan luopua Mallasta ja myydä se sitten sinne.

Meijän neiti on tosi innostunu tuossa hyppykiikussa hyppimisestä. Neiti ei oo ku 4½kk ja puolivuotiaana sais vasta "hyppyyttää" mutta on pidetty ihan minimaalisia aikoja hyppimässä ja tykkää kyllä tosi paljo. Huomenna ois neitin kanssa neuvolassa käynti ja piikinhän ne lykkää taas takapuoleen.

Mutta eipä tässä ihmeitä, täytyy lähtä lämmitteleen neitille maitopulloa. Palataan! :wave: :wave:
 
hennis
Kiva homma että koira päsee koulutukseen. =) Mä tässä oon lähössä vesijumpalle isäntä ja neiti aiko lähtä kirjastossa käymään. Huomenna meilläki isäntä menee Tampereelle käymään työjuttuja kuulemma . Menevät työkaverin autolla. =) Mutta eipä tässä lähen sinne jumpalle niin ehtii kunnolla istuskella saunassa ennen jumpaa palaamme asiaan taas ! =) :wave: B)
 
Anne77
Heipparallaa! Laitanpa minäkin väliin kuulumisia.. :) Miten muuten saatte noita naamoja tuonne tekstin väliin..? En oo mikään tekniikan ihmelapsi..

Täällä päässä alko onnellisesti 4. raskauskuukausi! Koko ajan vaan oottaa enemmän ja enemmän masun paisumista.. Sunnuntaina oksensin ekan kerran, huh. Taidan olla vähän myöhässä tässä aamupahoinvointiasiassa.. No, toivottavasti se oli eka ja vika kerta. Toinen, eli seuraava neuvolakerta mulla olis vasta kahen viikon päästä. Katotaanko täällä ykassa ultralla joka kerta neuvolassa..? Aattelin, jotta houkuttelenko miehen mukaan aitiopaikalle. Millon ootte käyneet ekaksi lääkärin tarkastuksessa? Mulle terkka sano, että joskus maaliskuussa kai ois eka lääkärintarkastus..aika myöhään..Entäs millon katotaan se rakenneultra tms..? Multa otettiin jo eka neuvolakerralla se seerumijutska verestä. En onneksi kuulunu riskiryhmään. Mitä muuten ootte tykänneet neuvolan toiminnasta täällä suunnalla? Ite oon nimittäin ollu opiskelujen vuoksi Oulun seudulla neuvoloissa harjoitteluissa. Kokemusta sieltä suunnalta.

Mukavaa illan jatkoa kaikille, jatkan Akuutin kattomista:)
 
hennis
Moikkis moi vaan Anne! =) Ei muutako vaan hiirellä clikkaat haluamaasi naamaa niin se tulee tekstiin. =) En tiiä miten ykassa ultrat mutta täällä Kalajoella oli alussa ja sitte joka kerta muistaakseni sydänäänet kuuneltiin ja sitte se lääkärin tekemä rakenne ultra oli mulla tammikuulla kun neiti synty heinäkuulla.Muistaakseni viikolla 20 oli se rakenne ultra ja sen niskan paksuuden kattoo kans samalla. =) ( siis vauvan ei äitin niskaa mittailla) ;) =) Juu koita saada mies mukaan vaan neuvolaan meilläki oli aina kun töistä jouti. =) Mutta eipä tässä sen kummempaa lähempä katteleen unimattia minäki isännän ja neitin kans. Oli muuuten kova vesijumppa tuntuu ihan kropassa että on jotaki tehnykki. =) Palaamme taas asiaan Kauniita unia! =) :wave: oman kullan kuvia! :heart: ;)
 
hennis
Kiva juttu Minna että tulit mukaan. =) Meillä neiti 1v 6kk =) Huomenta vaan kaikki! hetken piipahan täällä pitää mennä neitille kakkavaippa vaihtaan pois :x Mutta palaamme asiaan taas ! :wave: =)
 
Hanne harmaana
Huomenta vaan munkin puolesta!

Eskarilainen laitettu taas taipaleelle ja kun on klo 11 tuo neitin neuvola niin en enää viittiny mennä takas nukkumaan, ajattelin että sama nousta jo nyt.

Tervetuloa Minna vaan jutustelemaan kanssamme! :wave:

Eipä tässä ihmeempiä, tosi masentavaa ilmaa vaan pitelee.

Kaupassa pitää kävästä samalla reissulla kun neuvolassa käydään. Haaveissa löytää Halppiksesta tai S-marketista jotkut kivat uudet verhot olkkariin, jos ei löydy niin täytyy vaihtaa jouluverhojen tilalle samat vanhat verhot ja ostaa sitte myöhemmin jostain uudet jos ei satu täältä meidän kylältä löytymään.

Onneksi oma olotila menkkojen alkamisen jälkeen helpottu, piti ottaa eilen oikeen panadolia kun niin kovasti mahaa kivisti. :x

Eipä tässä kai tämän kummempia tällä erää... :wave:
 

Yhteistyössä