[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

hennis harmaana
Huomentaa!! huhuuu missäs kaikki! Mulla rupiaa tauti helpottaan onneksi. Ei antanu kirjautua taaskaan mikähän maksaa ääh no pääseepä tänne muutenki hih. Mutta eipä tässä palataan taas juttuloiseen! =) :wave: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 11:14 auri74 harmaana kirjoitti:
Just tuli neuvolasta eikä kovin hyvältä näytä :'( :'( :'( Viikkoja siis nyt 30 ja synnytyskanava jo sentin auki, kohdunkaulaa vielä onneksi jäljellä mutta aika huolestuttava tilanne ..

Joo, lepoa lisää ja maata pitää enemmän, jos pysyis vielä 4 vikkoa sisällä niin vois vähän huokaista, niin vauvakin kerkiäsi kasvaa hieman. Nyt natiainen painoi n 1,5 kg..

Joo, mutta kirjoitelkaa sähkäriä mulle ja piristäkää mun päivää!

Hennis. pikaista paranemista =)
Olipas neuvolasta ikäviä uutisia! :'( Yritän tänään jossain vaiheessa keskittyä pitemmäksi aikaa koneelle ja laitan sulle postia. Lepäile tai no tiedän kyllä että se on tosi hankalaa olla tekemättä yhtään mitään mutta sun vaan täytyy!!! Voimahali! :hug:

HENNIS: Minkäs taudin sinä oikeen oot ittelles hommannu... Nooh toivotan sulle paranemisia! !

Nyt lähen vasta aamupalalle, kattokaas kelloo!! :eek: Juu, meni näin myöhään taas ku neiti nukku yhteentoista...

AURI: Valitettavasti en pääse lähipäivinä käymään kun ei sitä autoo oo mutta heti kun sen saan niin kaarautan teille ja sua piristään, jos musta yhtään piristäjäksi on... :kieh:
 
hennis harmaana
No entiiä mistä mää sen taudin oon saannu nyt onneksi helpottaa jo pystyy syömäänki jo. =) Nyt on ihan ok olo! =) Auri voi voi koita vaan jaksaa lepäillä kyllä se siitä! :flower: :hug: aika vaikea vaan olla tekemättä mitään varsinki näin joulun alla mutta koita jaksaa!! =) Hanne koitahan sinäki pärjätä harmi kun että saannu sitä autoa . Mutta palataan taas juttuloiseen! =) :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 12:24 hennis harmaana kirjoitti:
No entiiä mistä mää sen taudin oon saannu nyt onneksi helpottaa jo pystyy syömäänki jo. =) Nyt on ihan ok olo! =) Auri voi voi koita vaan jaksaa lepäillä kyllä se siitä! :flower: :hug: aika vaikea vaan olla tekemättä mitään varsinki näin joulun alla mutta koita jaksaa!! =) Hanne koitahan sinäki pärjätä harmi kun että saannu sitä autoa . Mutta palataan taas juttuloiseen! =) :xmas:
On meillä tässä silti ohjelmaa vaikkei autolla päästäkkään mihkään... Yheltä alkaa äiti-lapsi -piiri ja illalla mennään laulamaan kauneimpia joululauluja tuohon NS:lle. Perjantaina on Jontsan luistelukoulu ja vienti Kokkolaan, mutta varmaan saahaan taas sitte auto lainaks.

Isäntä oli puhelimensaki puottanu eilen ja siitä tuli kauhee härdelli vielä eilen illalla, kerronpa joskus tarkemmin mikä oli homman nimi...
 
hennis harmaana
No niin nyt on neiti kotona haettu hoidosta ukilta. =) Huomenna mummo tuleeki hoitaan neitikkää. Ei tarvi aamulla herätellä saa rauhassa nukkua. =) Auri oli kiva käydä kylässä ja kiitos kahvista ja torttusta :p aamulla ei oikeen kahvi maistunukkaan kun oli niin örkki olo mutta nyt tauti takanapäin. =) palataan taas juttuloiseen :xmas: :wave:
 
Huomenia tännekin!!

Kerkesinpäs tehä tän aamun ekan alotuksen. Harvinaista että meikäläinen tähän aikaan jo hereillä, mutta ku Jontsa nousee totuttuun tapaan puoli kaheksan joka aamu nii teki sen myös tänäkin aamuna. :/ On tässä se hyvä puoli että kerkee puuhastelemaan enämpi ku on aiemmin heränny.
Laitoin saunan tuossa päälle, ois tarkotus kävästä nyt aamulla ku illalla ei enää jaksettu. Pulkkamäkee aattelin Jonille ehottaa tai sitte jottai muuta kivaa puuhastelua ulkosalla kunhan saan neitin päiväunille. Illalla mennäänkin sitten sinne luistelukouluun.

Mutta nyt saunaan... :wave:
 
auri74
Huomenta vaan!

Meidän pitää varmaan pojan kanssa ottaa munakello käyttöön ja tunnin välein sit vaihdetaan koneen käyttää.Pienempi pelaa autopelejä netissä ja äitiä polttelee päästä lukemman postia yms... :D

Joo, eikait täällä mitään uutta, viikonloppu tulossa ja ei mitään ohjelmaa, mutta eipä tuo haittaa. Täällä on hyvä melkein nolla keli ja luntakaan ei tule, niin jos sais tänään aikaiseksi lähteä pojan kanssa vähäksi aikaa pihalle, on ollut tuo ulkoilupuoli melko huonolla kantimilla viime aikoina, hävettää ihan tunnustaa että tais olla viime viikolla kun olin kunnolla ulkona :ashamed: Kun ei siellä oikein tarkene aurinkotuolillakaan maata mutta ei oiken pysty muutakaan tekemään :headwall:

No, meinaa vissiin joku kaamos masennus iskemään päälle :/ Mutta kyllä tämä taas tästä, kun ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja pakottaa ajatukset joulumielelle :xmas:

Kertokaahan kuulumisia :wave:
 
smurffiina harmaana
Hyvää ja rauhallista joulun odotusta myös teille kaikille,minä en nyt vähään aikaan palstaile niinkuin tuolla toisella puolen ilmoittelin,en jaksa ottaa kantaa oikein mihinkään.Pitäkäähän yhteyttä lähimmäisiinne!! :hug: :hug: :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 09:46 smurffiina harmaana kirjoitti:
Hyvää ja rauhallista joulun odotusta myös teille kaikille,minä en nyt vähään aikaan palstaile niinkuin tuolla toisella puolen ilmoittelin,en jaksa ottaa kantaa oikein mihinkään.Pitäkäähän yhteyttä lähimmäisiinne!! :hug: :hug: :wave: :wave: :wave:
Hyvää Joulua myös sinulle ja teidän perheellenne!!! :xmas: :xmas: :xmas: Kun sinusta tuntuu siltä että kaipaat meitä saman alueen äityleitä niin täälläpä me palstaillaan aika aktiivisesti. :attn: :attn:
 
hennis harmaana
Täällä ollaan nyt koulusta kotiuduttu ja mummo oli ruoanki valamiiksi laittanu :p =) kiva kerranki valmiiseen pöytään ístua.Smurfiinalle ja perheelle hyvää joulua! :xmas: =) täällä me ollaan jos "ikävä "tulee. :xmas: ;)
 
auri74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 09:46 smurffiina harmaana kirjoitti:
Hyvää ja rauhallista joulun odotusta myös teille kaikille,minä en nyt vähään aikaan palstaile niinkuin tuolla toisella puolen ilmoittelin,en jaksa ottaa kantaa oikein mihinkään.Pitäkäähän yhteyttä lähimmäisiinne!! :hug: :hug: :wave: :wave: :wave:
Voimia sulle Smurffiina! :hug: Itse mentin mummoni joku vuos sitten 8.12 ja joulu ei ole ollut sen jälkeen entisensä.. Oltiin läheisiä, mummo asui meillä mun koko lapsuuteni. Nyt sun täytyy vaan surra ja oppia elämään sen kaipauksen kanssa minkä läheisen ihmisen pois meno jättää jälkeensä sitten kun suuri ja musertavin suru helpottaa... Rauhallista Joulua sun perheelle ja voimia kaikkeen!!
 
hennis harmaana
Siinähän se koulussa olin eilen ja tänään oon joulukortteja askarrellu ja kirjottanu . :xmas: =) Tuli pari tehtävää taas koulusta ei mitenkään vaikeita onneksi ollu. =) ;) Palataan taas juttuloiseen! :wave: :xmas:
 
auri74
joo katsoin... Toisaalta ihan järkeen käyvää että naapuri asunnoista ei maksettu kovin paljoa enempää :)

Oli tosi kiva kun kävit hanne, katsotaan sitä ens viikoa sitten, Voittehan te tulla lasten kanssa sitten vaikka pe ja käydään hakemassa toi meidän eskari tarhasta ja tulla sitten meille...?

Mutta kirjoitellaan, isäntä yrittää korjata tuota mun rikkomaa kyntelikköä, toivon hartaasti ettei saa mitä sähkäriä tai polta koko talon sulakkeita :eek:
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2004 klo 21:08 auri74 kirjoitti:
joo katsoin... Toisaalta ihan järkeen käyvää että naapuri asunnoista ei maksettu kovin paljoa enempää :)

Oli tosi kiva kun kävit hanne, katsotaan sitä ens viikoa sitten, Voittehan te tulla lasten kanssa sitten vaikka pe ja käydään hakemassa toi meidän eskari tarhasta ja tulla sitten meille...?

Mutta kirjoitellaan, isäntä yrittää korjata tuota mun rikkomaa kyntelikköä, toivon hartaasti ettei saa mitä sähkäriä tai polta koko talon sulakkeita :eek:
Toivottavasti miehessäs on hitusen sähkömiehen vikaa ja saa korjattua kynttelikön ilman suurempia "haavereita".. :D Ollaan ens viikosta yhteyksissä!
 
hennis harmaana
Huomenta!Ukko lähti töihin vielä tämä viikko töitä sitte jää joululomalle. Hanne joko ukkos kotevunu reissusta? ilalla tuli pikku sisko käymään ukonsa kans niin ei sitte päässy kylään. Mutta palaamme asiaan taas . :xmas: päivän päälle :xmas: :wave: =)
 
hennis harmaana
Aijuu unelmäkämppää kateltiin aika halvalla meni... mutta minkäs teet... ;) =) Mun mielestä okeet parit oli parhaita eli Jukka ja Antti ja Suvi ja Rasmus jotka oli yleisön suosikkeja... :xmas: =)
 
auri74
Huomenta :D

Arvatkaa kuka on vasta herännyt??? B) Poika lähti aamulla isänsä kanssa eskariin ja äippä jäi "lukemaan" lehtiä sänkyyn niin taispa kello olla pitkälti yli yksitoista ennen kuin heräsin... Taidan pikku hiljaa päästä tähän sairaslomalaisen-rytmiin...

Pitäis lähteä katsomaan postia onko tilatut valokuvat tulleet niin voidaan poijan kanssa tehdä joulukortit valmiiksi ja sitten viedä huomenissa ne postiin...

Ei tullut kynttelikkö kuntoon ja vaihdettiin toisesta lamput niin nyt on sekin pimeänä :whistle: No onneksi on noita muoviversiota á 2 euroa niin voi käydä hakeen ISOsta vaikka uudet.

Illalla olis kuudelta Oulaskankaalle tutustuminen mutta en taida lähteä, kun isäntä tulee vasta puoli kuuden aikaan töistä ja niin ei varmasti jaksa lähteä matkaan ja pojalla on jalitsukoulu kanssa kuudelta, niin ehkä viedään jätkä purkaan energiaansa.. Eikös siellä ole viitat että synnyttäjät niin osataan sit ainakin oikeasta ovesta sisään kun aika tulee ;)

Joo, eipä täällä muuta. Mutta kirjoitellaan! Tänne tai sit sähkäriä..

:D :wave:
 

Yhteistyössä