[b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

  • Viestiketjun aloittaja tätiääni
  • Ensimmäinen viesti
tätiääni
Tämä siis uusi pino!

Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta!
Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa!

Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista puutteista/virheistä. Uusitaan ja selkiytetään sitten joskus tämä viestiketju, jos rupiaa menemään liian pitkäksi tai sekavaksi.
----------------------------------
Alustavasti on siis päätetty:
Tapaaminen siis 6.7.2006 torstaina

Elikkä sovittiin näin, että tavataan jyväskylässä heinäkuussa viikolla 27 ja vaaka81 etsii edullisimman hotellin. Tähän mennessä on ehdolla Milton keskustassa, kahden hengen huone pe-su 76?/vrk ja se sis.aamiainen ja ilta saunan.

sebuni otti selvää:
Tuo hinta 76e on siis voimassa viikonloppuisin ja arkena 2hh hinta oli 90-100e. Ja eiköhön se sitten ollut koko huoneen hinta, ettei sentäs per nuppi... Jos aina menis pari mamia samaan niin huone olis noin 50e..ei paha

Huoneissa on suihku, WC, puhelin, hiustenkuivain, TV/radio ja huoneet ovat savuttomia ja niissä on parkettilattiat. Hankittu uudet hyvät sängyt ja huoneita löytyy yhden, kahden ja kolmen hengen poppoolle.
-------------------------------------
Vaaka selvitti: HOTELLI PENSION KAMPUS 9.1-31.12 V.loppu 66? ja ark. 72? kaksi henk.

Hinnat sisältävät aamiaisen ( kahvi, tee, kaakao, maito, mehu, muroja, jukurttia, leipää, juusto, leikkeleet, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, hedelmäkoktail, hillo )

Huoneissa on suihku, WC, kaapeli TV, puhelin, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, vedenkeitin, keittotaso, astiasto, keittiövälineet, silitysrauta+lauta, hiustenkuivain

Mksuvälineinä käypi käteinen, pankikortti, visa, visa electron, maestro, eurocard ja mastercard

Palvelukielinä toimii suomi, englanti, ruotsi ja saksa
-----------------------------------------
Lähdössä näillä näkymin:

Tätiääni & Pekka (Imatra)
ninetsu & Noora (Taivalkoski)
katja1 & Juliaana (Lahti)
tigger & Erkki (Lahti)
Jimi-05 & Jimi (Joutseno)
vaaka81 & Niko ( Jyväskylä )
Miia-73 & Simo (Iisalmi)
Inhorealisti & Ben (Raisio)
HAUSKA-HEPPU & Taavi (Imatra)
maijuliini84 & Julia (Lapua)
taaperon äippä & Jere (Janakkala)
sebuni & Jonathan (Turu)
Tyttötuollainen & Lotta (Raahe)
katjuskavm80 & Ida (Kirkkonummi)

 
tätiääni
Ettekö työ millään taho luopua tosta vanhasta pinosta? ;)
Kopsasin Vaa'an löytämät tiedot tohon ekaan viestiin.
Olikos se nyt lukkoon lyöty että onko kyseessä viikonloppu vai viikollako treffataan? Ja miten se sitten oli. Ite kannatan viikonloppua.

Yksinäänkö mie täällä joudun höpäjämään...
 
Kyllä täällä välillä kyttäillään! Vaikee kauheesti kommentoida ku käy mikä aika tai paikka vaan. Pitää vaan toivoo ettei tuu mitään sairastumis tai muita -esteitä... Ja sitä kyytii pitää miettii, tämä mamma tipahtaa heinäkuun alussa kotihoidontuelle eikä siitä oo palju iloa... :( Täytyy siis yrittää himpun verran säästää...
 
meille käy ihan kummin vain... vaaka81 on tehnyt hyvää työtä nyt vain odotellaan mitä mieltä jengi on ja lyödään päivä lukkoon on helpompi sopia meille tapaamispaikkaa..
nyt katsomaan junien hintoi että tietää paljon säästetään ja milloin täältä pääsee vai tarviiko olla jyväskylässä pari päivää!
 
Mulle sopii paremmin viikolla, mutta ei tuo viikonloppukaan mahdoton ole. Mitäs muut???

Noista hotelleista, onko ne keskustassa? Olis varmaan kätevintä jos ei tarvis Jyväskylässä enää mitään paikallisliikennettä käyttää kun tulee tuota matkaa muutenkin ihan kiitettävästi. Vai onko lähellä rautatieasemaa? Tietääkö Vaaka?
 
Milton on ihan keskustassa eikä kyllä sieltä pensioniltakaan pitkä kävely matka ole. Rautatieasema ja bussiasema ovat samassa paikassa ja siitä matkaa tuolle milton hotellille on parisataa metriä ja sinne toiseen ehkä kilometri.
 
Löysinhän minä tämän näistä muutamista!! Silmät harittaa jo aika pahasti ku ee niä!
No asiaan. Mulle siis kävi v.loppu tai viikko ihan sama kuhan su. tulloo junat/bussit takasin päin. Ja matka hotelleille asemalta ei kuullosta kumpaankaa pitkältä, tietysti olis vähä edullisempi tämä Kampus..
 
Mieleeni juolahti tosiaan nämä neste rallyt jotka jyväskylässä on elokuussa josta johtuen kaikki hotellit ym. majoittautumis paikat ovat täynnä. Elikkä kannattaa pian päättää ja varata ne huoneet jos niitä enää saa. Ei muuta kun jokainen varaa itse itselleen ja tässä olisi osoite jos yhtään auttaa. http://www.hotellimilton.com/yhteys.html
 
nostetaan taas... kiitos tuosta hotellin sivusta. Niin nyt vain pitäisi päättää se päivä???? jos heitän kaksi päivää niin tapellaan niistä. eli viikkohan oli 27. ja tässä päivät torstai 6.7. ja lauantai 8.7. kunpi ja kampi tappeli kumpi voitti? :wave:
 
Inhon kysymykseen vastaisin, että olenpas ollut ajattelematon!! Eihän ne todellakaan täynnä ole kun eihän ne immeiset tänne nyt kuukautta aiemmin tule joten nou hätä niiden varaamisten suhteen.

Ne on ne unettomat yöt jotka tekee tepposia tälle samalle päälle.
 
tätiääni
Juupa juu, sovitaanpa sovitaan vaan sättitreffit. Miulle käy parhaiten näin yheksän kantturoissa illalla tai miten vaan sovitaan. Olisko se taas sunnuntai ja klo 21, sama paikka, sama aika? Siellä suomi24:ssä-kö?

Ehottakaa jottain...
 
Nyt täytyy myöntää, että mä taidan olla hieman ulkona tästä jutusta :ashamed: olen unohtanut käydä täällä kurkkimassa... Mutta, ehdottomasti olen edelleen mukaan tulossa! Minulle käy myös ihan kumpi vain, oli sitten v-loppu tai arki. Onko todella niin, että viikonloppuisin halvempaa?? Minä olisin olettanut, että toisin päin! Mutta tästä voi päätellä, että harvoin olen hotelliin päässyt majoittumaan :LOL: ja vielä tosta chattailystä... eli missä "huoneessa" siellä suomi24:ssa olisi se tapaaminen?? Aarg, pitäis ehtiä enemmän koneelle, niin pysyisin ees hieman kärryillä... Meillä tosiaan ne häät tulossa, joten enhän minä ole ehtinyt juuri muilla kuin hääsivustoilla laukata :whistle:
 

Yhteistyössä