avuton kyselee, ovulaatioasiaa.. ?

Kertokaahan viisammat/kokeneemmat, olen nyt tässä kierrossa vasta aloittanut oviksen tikuttelut. Kp:t nyt 16/33, ja tikuissa ei näy kontrolliviivan lisäks minkäännäköstä toista viivaa, ei edes tihrustamalla erotu mitään. Ohjeita oon kyllä noudattanut pilkulleen. Eikö nyt tässä vaiheessa pitäis jo ruveta ilmestymään jonkunlaista hailakkata testiviivaa edes ? Ovulaatiolaskureiden mukaan pitäs tapahtua tossa 29-31. päivä noin.. Tämähän nyt vissiin tarkottaa siis sitä etten ole ovuloimassakaan ollenkaan ? Vai pärähtääkö se viiva siihen ihan tyhjästä sitten kun se tapahtuu.. :LOL:
Ei ossaa aina näit hei ! :ashamed:

Ja niille kenen kanssa samoissa pinoissa ollaan pyöritty, niin niinpä niin, juu mun siis PITI tjottailla tää kierto..huoh. :headwall:
 
En tiedä minkälaisia testejä sulla on käytössä, mutta yleensähän viiva alkaa pikkuhiljaa vahvistumaan oviksen lähentyessä ja kun LH-huippu saavutetaan, niin on vahva plussa. Ovishan on noin 12-14 (-16) päivää ennen menkkojen alkamista. Niin, ja kaikkihan ei saa plussia noihin ovistesteihin...
 
Eikös se ole aika yksilöllistä se viivojen ilmestyminen testiin? Toisilla se vahvenee pikkuhiljaa ja toisilla näyttää yhtä viivaa ja sitten pläjähtää kerralla kunnon ovisplussa. Eläs nyt vielä huolestu, jatkat tikuttelua. Jos laskureiden mukaan ovis vaikkapa kp29, niin sinnehän on vielä melkeen 2 viikkoa aikaa! Ei ihmekkään ettei siinä tikussa vielä näy mitään. Ovisplussatuulia ++++ :whistle:
 
Eikun siis laskureiden mukaan 29.3 , eli kp18 siis , eli ylihuomenna. :D Epäselvästi selitetty..
Ja mammaksista tilatut liuskatestit, jotain herkkiä noiden piti olla. Voiks olla siis ettei tuu ollenkaan viivaa testiin vaik ovuloiskin vai ? mistähän semmonen sit johtuu..hmh..
Noh, en huolestu vielä, ihmetyttää vaan, jatketaan testailua, eiköhän se sieltä ilmesty.. Kuhan kyselen vaan. :) Ja kun huomenna ei pääse ees testaamaan kun koko päivä reissussa, eikä varsinkaan käyttämään hyödyks vaiks jotain alkais näkyykin.. :LOL:
 
Aa, okei, eli ylihuomenna pitäs olla ovis, noo tuota periaatteessa, huomenna pitäs kyllä näyttää plussaa. Muttamutta eivät ole kyllä nuo testit ihan yksiselitteisiä, ootko testannu mihin aikaan päivästä/illasta? Nimittäin se lh-huippu voi mennö hyvinkin nopeasti ohi, jos vaikkapa testaat puolenpäivän aikaan, niin se huippu voikin olla illa ohi ja kun seuraavana päivänä testaat taas puoliltapäivin, näyttää testi miinusta. Varmin tapa selvittää onko ovuloinut on verikoe jälkeenpäin ja etukäteen voi ultralla katsoa onko follia kasvamassa. Jos näyttää siltä ettei ala tikuissa plussaa näkymäämn kierrost toiseen niin suosittelen käymään lääkärissä, nuo verikokeet on aika simppeli homma ja yleensä ultraanki saa lähetteen tai sit yksityisellä käy.
 
Hei Niiz.

Testailin itse noilla samoilla mammaksin testeillä tässä kierrossa ja mulla ekat testipäivät näytti tyhjää, sitten pari päivää selkeää (mutta testiviivaa hailakampaa) punaista viivaa ja sitten oletettuna ovispäivänä tyhjää taas.

Tässä siis oma kokemukseni tässä kierrossa. Ensi kierrossa uusi yritys...
 
okeih kiitos selvennyksestä, toivotaan että noin olis vaikka sitten käyny, oon testaillu alkuillasta aina, josko se olis sitte menny ohi, tai tuloillaan huomenna, pakko keretä kyllä jollain ilveellä huomennaki tikuttaa, otan vaikka tikut mukaa ja jossain huoltsikan vessassa. :LOL:
 
Niiz: Eikö sulla oo mitään ovisoireita että voisit ensin paikantaa ovista hiukan tuntemuksilla ja sitten vasta testeillä?
Lisääntynyt valkkari, nännikipu tms. Ainakin tuo ovislima pitäs olla sellainen minkä huomaa. Turhaa niitä testejä käyttää "kuivina päivinä".. :)
 
Niin ja hei! Kannattaa myös testata toisen merkkisellä testillä, olen joskus jostakin pinosta lukenut oisko just ollu noita mammaksin testejä, ettei niillä joku palstailija saanu ovisplussaa, mutta sitten olikohan pregentin testeillä sai. Ite oon käyttäny clearbluen digitaalista, kallis, mutta hyvä. Ei tarvi arpoja viivojen vahvuuksia kun selkeä merkki tulee, onko plus vai ei.
 
Mielestäni luotettavimmat ovistestit ovat Fertest ja Clearblue. Olen noilla Mammaksin testeilläkin kyllä plussat monta kertaa testannut, mutta ne ovat paaljon epämääräisempiä kuin esim. Fertest mitä nykyään käytän.
 
Moi!
Testasin clearbluen digitestillä ja sain viivan kp15/30, gynellä todettiin samana päivänä!
Edellisessä kuussa ei tullut ollenkaan vaikka testailin kp:t12/30-17/30.. sitä sanotaan että naisella on noin 280 ovulaatioo elämänsä aikana, ne ovat pääasiassa nuorena, joten jos laskee keskiarvoa niin joka kuukausi, edes jokatoinen kuukausi ei ole ovulaatiota. Osta se clearblue, vaikka kallis, saat varmimman.
Minulla vaikka ovis ollut ja todettu just niin vuotoa alkoi eilen ruskeana, tänään tuli jo vaaleaa vertakin.. eli ei ne aina näytä tarttuvan.
tsemppiä yrityksille, käy ostaan tänään se viä ja testaa sillä heti aamulla huomenna!! :hug:
 
MML
Mulla on sellasta kokemusta noista mammaksin tikuista, etten saanu näkymään toista viivaa ollenkaan edes kierrossa jossa raskauduin. Siitä suivaantuneena aloitin keskustelun jollain palstalla ja sielä muutama muu valitti kanssa, ettei oo ikinä saanu viivan viivaa. Voipi olla että oon ollu väärään aikaa liikenteessä niiden kanssa, mutta ultran arvioidun hedelmöittymisen aikaan niitä olin tehnyt. Suosittelen siis vaihtamaan merkkiä, jos ei ala mitään näkymään. Liekö ollaan jotenki ihmeellisiä ettei se meille näytä, tai sitten sielä on välillä jotain huonoa erää myynnissä.
 
Hienoa, kiitoksia kaikille avusta. Taidanpa juu vaihtaa testin merkkiä ens kiertoon, jos nyt sitten tikuttelen vielä sitten,saapa nähdä. En kyllä noihin mammaksin testeihin enää koske.. Melko varmasti ovis oli viime maanantaina, kp:t 18/32, eli juurikin niihin aikoihin kun pitikin, ainakin jomotteluiden ja limojen perusteella. Edellisenä päivänä sain tikkuun selkeen viivan, mutta kyllä jotain puolet hailakamman kun kontrolli. Samoin maanantaina näkyi hailakka viiva, ja sen jälkeen ei mitään. Eli siinä se varmaan sit oli jos oli.. Tais meillä sitten pupuilutkin myöhästyä tästä kierrosta, kun vasta maanantaina ehdittiin yhtäaikaa tuonne makkarin puolelle. :) No seuraavaan innolla.. (Sori ällö, mut tää on kyllä uskomatonta tää vuotaminen, valkkaria hulahtelee vieläkin niin että koko ajan täytyy käydä tarkistamassa ettei housut oo märät.. :LOL: )

Ja Sisely !! Onnea !! Tais sulla tärpätä kuitenkin vaikket ovista bongannukkaan !!! :heart: (Jos katoin oikein tuolta muista ketjuista... )
 

Yhteistyössä