avopuolison tulot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut kun en haluisi elää toisentuloilla vaaan omilla, mut ei ole sitä vakipaikkaa

En sitä tarkoittanut, sanoin vähän huonosti.

Kyllä yhden tuloilla pärjää, mutta toki on suotavaa omat tulot.
Me eletään niinä aikoina miehen palkalla kun minä työtön ja kun minä töissä niin maksan kaiken ruoan ym, mies hoitaa laskut, minulla kumminkin huomattavasti pienempi palkka.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
KATJA87 ja muut yhtä tyhmät! :

Jos asutte miehen kanssa yhdessä niin olkaa sitten sitä myös virallisesti, tyhmää huijata kelaa!!

Juu, ja me ollaan kaiken hyvän lisäksi vielä naimisissakin, mut sitä en nyt tässä rupea sen kummemmin ruotimaan, että huijataanko vai ei..kun eihän se katsos automaattisesti sitä tarkoita.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minä olen tyhmä mutta en ymmärrä miten voi saada tukia niin paljon enemmän että kannattaa kahta asuntoa pitää. Jos saa niin joku tässä yhteiskunnassa mättää

Meillä on vaan yksi asunto, jossa minä olen kirjoilla.

KATJA87:

Oisit kasvanut aikuiseksi ja hankkinut rahaa elämiseen ennen kuin teet lapsia niin pärjäisitte nyt rahallisesti ilman kelan kusetusta! Tiesitkö, että toi on petos? Josta siis seuraa rangaistus jos jäät kiinni (jota todellakin toivoisin ).

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minä olen tyhmä mutta en ymmärrä miten voi saada tukia niin paljon enemmän että kannattaa kahta asuntoa pitää. Jos saa niin joku tässä yhteiskunnassa mättää

Meillä on vaan yksi asunto, jossa minä olen kirjoilla.

missäs se mies asuu sitten? postilokerossako?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
KATJA87:

Oisit kasvanut aikuiseksi ja hankkinut rahaa elämiseen ennen kuin teet lapsia niin pärjäisitte nyt rahallisesti ilman kelan kusetusta! Tiesitkö, että toi on petos? Josta siis seuraa rangaistus jos jäät kiinni (jota todellakin toivoisin ).

Ei ole minkään näköisestä petoksesta kyse meillä.

Yhteistyössä