Avonista kyselen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:
Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.

ottamalla omat tunnukset tai tilaamalla kauneuskonsultin kautta. Ootkos mistä päin?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.

ottamalla omat tunnukset tai tilaamalla kauneuskonsultin kautta. Ootkos mistä päin?

Oulustahan minä olen.Koskaan en ole noita käyttänyt enkä niistä tiedä mitään muutenkaan mut nyt tuli vain mieleen et pitäiskö kokeilla.Onko nämä vähän samaa kun tuo Dermosil tuotteet,niitä olen aina työn kautta tilaillut joskus silloin joskus.

Oulustahan minä olen.Koskaan en ole noita käyttänyt enkä niistä tiedä mitään muutenkaan mut nyt tuli vain mieleen et pitäiskö kokeilla.

pistän sulle yksäriä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus harmaana:
mun kautta voit tilata!

Mitä jos haluan ensin tutustua tuotteisiin? Miten se onnistuu?

Useista tuotteista on olemassa näytteitä lisäksi konsultillasi voi mahdollisesti olla tuotteita joihin voit tutustua ennen tilaamista. Tuotteilla on myös 3kk palautus oikeus. Jos tilaamasi tuote ei miellytä syystä tai toisesta sen voi palauttaa. :)

Oulustahan minä olen.Koskaan en ole noita käyttänyt enkä niistä tiedä mitään muutenkaan mut nyt tuli vain mieleen et pitäiskö kokeilla.

pistän sulle yksäriä

Juu laita vain..onko näillä kanssa miehille niitä juttuja?

pistän sulle yksäriä

Juu laita vain..onko näillä kanssa miehille niitä juttuja?

juu on

Alkuperäinen kirjoittaja Avon:
Mistä niitä näytteitä saa?

myyjiltä saa

no en tunne yhtään myyjää ja ja jo pidemmän aikaa kiinnostanut tuo avon

Mistä päin vieras on?

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
moderaattori: tämä ei ole mainostuspalsta koskee myös jm hommia.
Hoidetaan tällaiset asiat kirpparilla kiitos

jaa ja missä päin kirpparia, eiks tän ketjun vois siirtää sit kokonaan tuonne perhe ja työ osioon ja laittaa tänne sit kielto ettei ees Avonia saa mainostaa.. niin pääsis helpommalla kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
moderaattori: tämä ei ole mainostuspalsta koskee myös jm hommia.
Hoidetaan tällaiset asiat kirpparilla kiitos

jaa ja missä päin kirpparia, eiks tän ketjun vois siirtää sit kokonaan tuonne perhe ja työ osioon ja laittaa tänne sit kielto ettei ees Avonia saa mainostaa.. niin pääsis helpommalla kaikki

Näin kiitos, "ees Avonia" ei tarvitse tällä palstalla tyrkyttää, riittää kun Perhe ja työ -osio on piukassa näitä "harrastus"mainoksia.

Yhteistyössä