Avonista kysyttävää, sellaiselle joka oikeesti tietää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut tuotteisiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut tuotteisiin

Vieras
Voiko Avonin tuotteita tilata suoraan netistä? Jos ei,
voiko liittyä myyjäks kuinka helpolla ja millasia ehtoja on??? Onko rekisteröimis-, vuosi-, aloitusmaksuja? Onko ostopakkoa, voiko tippua pois jos ei tilaa ku joskus? Onko joku minimi ostoraja/ tilaus?

Lähinnä siis omaan ja muutaman kaverin tarpeisiin tarvittais, mutta kun ei oikein ole tuo meidän tuntema myyjä kovin asiakaspalvelija.

voit liittyä myyjäksi jonkun konsultin kautta. netistä suoraan ei voi tilata mutta konsultilta voi ja esim multa voit tilata halutessasi, minä sitten postittelen tuotteita sinne sulla tai voit etsiä omalta paikkakunnalta myyjän.
myyjäksi ryhtyessä ei ole mitään maksuja, kuvastot ja tuotenäytteet tosin pitää ostaa itse. ja kuvastojahan nyt kannattaakin niin helpompi myydä. ei ole mitään ostopakkoja tai minimitilausta- jos tilaus menee yli 80? saat toimituksen ilman postikuluja ja saat itse 25% myyntisummasta. pienemmässä tilauksessa on muutaman euron postikulut etkä saa osinkoja

Avoniin liittyminen on ilmaista ja kun otat tunnukset, niin sinulle tulee sähköpostiin viesti, miten pääset kirjautumaan avonin sivuille.
Siellä omassa web-toimistossa on sitten esim. avonin e-kuvasto, jonka sivuilta voi klikkailla ostoskoriin tuotteita.
Mitään ostopakkoa ei kuitenkaan koskaan ole.
Itse olen keräämässä omaa tiimiä vip-kandina Avonilla, eli kauttani pääsee mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja helemet:
Avoniin liittyminen on ilmaista ja kun otat tunnukset, niin sinulle tulee sähköpostiin viesti, miten pääset kirjautumaan avonin sivuille.
Siellä omassa web-toimistossa on sitten esim. avonin e-kuvasto, jonka sivuilta voi klikkailla ostoskoriin tuotteita.
Mitään ostopakkoa ei kuitenkaan koskaan ole.
Itse olen keräämässä omaa tiimiä vip-kandina Avonilla, eli kauttani pääsee mukaan :)

Kerkeänkö liittyä ja tehdä tilauksen niin, että saan paketin jouluksi?

Yhteistyössä