Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus harmaana:mun kautta voit tilata!
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus harmaana:mun kautta voit tilata!
Mitä jos haluan ensin tutustua tuotteisiin? Miten se onnistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.
ottamalla omat tunnukset tai tilaamalla kauneuskonsultin kautta. Ootkos mistä päin?
Alkuperäinen kirjoittaja Avon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus harmaana:mun kautta voit tilata!
joihinkin tuotteisiin voi tutustua näytteiden avulla
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.
ottamalla omat tunnukset tai tilaamalla kauneuskonsultin kautta. Ootkos mistä päin?
Oulustahan minä olen.Koskaan en ole noita käyttänyt enkä niistä tiedä mitään muutenkaan mut nyt tuli vain mieleen et pitäiskö kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Avon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä niitä näytteitä saa?
myyjiltä saa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus harmaana:mun kautta voit tilata!
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.
Oulustahan minä olen.Koskaan en ole noita käyttänyt enkä niistä tiedä mitään muutenkaan mut nyt tuli vain mieleen et pitäiskö kokeilla.
pistän sulle yksäriä
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:Eli jos mä haluan Avonin tuotteita tilata niin miten se onnistuu,pitääkö tuntea joku joka niitä myy tai jotain.
pistän sulle yksäriä
Juu laita vain..onko näillä kanssa miehille niitä juttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Avon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä niitä näytteitä saa?
myyjiltä saa
no en tunne yhtään myyjää ja ja jo pidemmän aikaa kiinnostanut tuo avon
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Avon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä niitä näytteitä saa?
myyjiltä saa
no en tunne yhtään myyjää ja ja jo pidemmän aikaa kiinnostanut tuo avon
Mistä päin vieras on?
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:moderaattori: tämä ei ole mainostuspalsta koskee myös jm hommia.
Hoidetaan tällaiset asiat kirpparilla kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:moderaattori: tämä ei ole mainostuspalsta koskee myös jm hommia.
Hoidetaan tällaiset asiat kirpparilla kiitos
jaa ja missä päin kirpparia, eiks tän ketjun vois siirtää sit kokonaan tuonne perhe ja työ osioon ja laittaa tänne sit kielto ettei ees Avonia saa mainostaa.. niin pääsis helpommalla kaikki