K
kyselijä
Vieras
Onko mistään "kotoisin" joku Brianna-laukku joka on lahjana kutsujen järjestäjälle?? Minkä kokoinen on suunnilleen, onko hihnat sen verran reilut, et sais laukun olalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.
No voithan sä vaikka myydä sen laukun jos et ittelle tahdomutta jos ei ilmainen laukku kelpaa niin jätä kutsut pitämättä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.
No voithan sä vaikka myydä sen laukun jos et ittelle tahdomutta jos ei ilmainen laukku kelpaa niin jätä kutsut pitämättä
![]()
No ei se ihan ilmaseks tule, täytyyhän mun kehdata kutsua porukkaa ja kyhätä kahvitukset...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.
![]()
No ei se ihan ilmaseks tule, täytyyhän mun kehdata kutsua porukkaa ja kyhätä kahvitukset...
No ei se sitten tietenkään kannata, kauheen kalliiksi tulee kun laukkukin on ihan vääränmallinen eikä sillä juuri itse tee mitään. Eihän sitä tulevaisuutta ajatellen lahjaksi kenellekään kannata laittaa talteen eikä myydäkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Miksi ihmeessä mä järjestäisin ne laukun takia, jolle joudun keksimään "jatkosijotuspaikan"??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Miksi ihmeessä mä järjestäisin ne laukun takia, jolle joudun keksimään "jatkosijotuspaikan"??
Niin. Emännänlahjojen takiahan niitä kutsuja järjestetään, totta. Ja tuo jatkosijoituspaikan etsiminen, se on tosiaan hankala juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:Tarjolla on laukun lisäksi meikkisetti tai naturals vartalonhoitotuotteita.
Voit toki kysyä konsultiltasi olisiko hänellä tarjota jotain muuta
"emännänlahjaa" sinullemikäli edellä mainitut nyt ei sinua miellytä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:Tarjolla on laukun lisäksi meikkisetti tai naturals vartalonhoitotuotteita.
Voit toki kysyä konsultiltasi olisiko hänellä tarjota jotain muuta
"emännänlahjaa" sinullemikäli edellä mainitut nyt ei sinua miellytä.
No ei ole niinkään miellyttämisestä kyse, mutta kun en käytä meikkejä, enkä voi käyttää mitään hajusteellisia suihkushampoita ym. mömmöjä, niin jäljelle jäi tuo laukku.
Ehkä olen sitten niuho/outo, mutta en oikein viitsi järkätä kutsuja, jos en itse "kostu" siitä mitenkään, eli jos en todellakaan emännän lahjoista voi mitään hyödyntää, niin mitäpä sitä järjestämäänkään. Samoin toimin Tupperin suhteen, täytyy siinäkin olla kiitoskukkasen jotenkin hyödyllinen että vieraat viitsin kutsua.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:kahvan pituus 36 cm
vetoketjukiinnitys, menee ns. käsilaukkuna mut ei oikein olalle