Avonin laukuista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Onko mistään "kotoisin" joku Brianna-laukku joka on lahjana kutsujen järjestäjälle?? Minkä kokoinen on suunnilleen, onko hihnat sen verran reilut, et sais laukun olalle?

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.

No voithan sä vaikka myydä sen laukun jos et ittelle tahdo :D mutta jos ei ilmainen laukku kelpaa niin jätä kutsut pitämättä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikee silti hahmottaa, et meneekö kainalolaukkuna.... Jos on kädessä kannettavaa, niin ei sit oikein sovi mun tyyliin ;-) Jätänpä sit kutsut pitämättä.

No voithan sä vaikka myydä sen laukun jos et ittelle tahdo :D mutta jos ei ilmainen laukku kelpaa niin jätä kutsut pitämättä :D

No ei se ihan ilmaseks tule, täytyyhän mun kehdata kutsua porukkaa ja kyhätä kahvitukset...

No ei se ihan ilmaseks tule, täytyyhän mun kehdata kutsua porukkaa ja kyhätä kahvitukset...

No ei se sitten tietenkään kannata, kauheen kalliiksi tulee kun laukkukin on ihan vääränmallinen eikä sillä juuri itse tee mitään. Eihän sitä tulevaisuutta ajatellen lahjaksi kenellekään kannata laittaa talteen eikä myydäkään :whistle:

No ei se sitten tietenkään kannata, kauheen kalliiksi tulee kun laukkukin on ihan vääränmallinen eikä sillä juuri itse tee mitään. Eihän sitä tulevaisuutta ajatellen lahjaksi kenellekään kannata laittaa talteen eikä myydäkään :whistle:

Voi itku että joku osaa repiä tämmösestäkin aiheesta paineet.... Tai ehkä sitä vois sitten hypätä vaikka sinne pihakaivoon!

En ole mitään Avonin-kutsuja ikänäni pitänyt, Tuppereita kylläkin, joten tiedän mikä oma "vaivansa" siinäkin on. Mutta kun nyt sattui sähköpostiin tulemaan tutulta Avonin konsulentilta "pyyntö" järjestää kutsut, niin aloinpa ottamaan selvää laukusta, koska se olisi tämän hetken lahjoista ainoa, mille mulla voisi olla käyttöä. Miksi ihmeessä mä järjestäisin ne laukun takia, jolle joudun keksimään "jatkosijotuspaikan"??

Vaikea sanoa meneekö "kainaloon",
jokaiselle kun omanlainen makunsa ja kokonsa.

Kaunis laukku , tosin minulle vain väärän värinen
;)

Miksi ihmeessä mä järjestäisin ne laukun takia, jolle joudun keksimään "jatkosijotuspaikan"??

Niin. Emännänlahjojen takiahan niitä kutsuja järjestetään, totta. Ja tuo jatkosijoituspaikan etsiminen, se on tosiaan hankala juttu :(

Miksi ihmeessä mä järjestäisin ne laukun takia, jolle joudun keksimään "jatkosijotuspaikan"??

Niin. Emännänlahjojen takiahan niitä kutsuja järjestetään, totta. Ja tuo jatkosijoituspaikan etsiminen, se on tosiaan hankala juttu :(

Ja Porvoosta päivää! ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:
Tarjolla on laukun lisäksi meikkisetti tai naturals vartalonhoitotuotteita.
Voit toki kysyä konsultiltasi olisiko hänellä tarjota jotain muuta
"emännänlahjaa" sinulle ;) mikäli edellä mainitut nyt ei sinua miellytä.

No ei ole niinkään miellyttämisestä kyse, mutta kun en käytä meikkejä, enkä voi käyttää mitään hajusteellisia suihkushampoita ym. mömmöjä, niin jäljelle jäi tuo laukku.
Ehkä olen sitten niuho/outo, mutta en oikein viitsi järkätä kutsuja, jos en itse "kostu" siitä mitenkään, eli jos en todellakaan emännän lahjoista voi mitään hyödyntää, niin mitäpä sitä järjestämäänkään. Samoin toimin Tupperin suhteen, täytyy siinäkin olla kiitoskukkasen jotenkin hyödyllinen että vieraat viitsin kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:
Tarjolla on laukun lisäksi meikkisetti tai naturals vartalonhoitotuotteita.
Voit toki kysyä konsultiltasi olisiko hänellä tarjota jotain muuta
"emännänlahjaa" sinulle ;) mikäli edellä mainitut nyt ei sinua miellytä.

No ei ole niinkään miellyttämisestä kyse, mutta kun en käytä meikkejä, enkä voi käyttää mitään hajusteellisia suihkushampoita ym. mömmöjä, niin jäljelle jäi tuo laukku.
Ehkä olen sitten niuho/outo, mutta en oikein viitsi järkätä kutsuja, jos en itse "kostu" siitä mitenkään, eli jos en todellakaan emännän lahjoista voi mitään hyödyntää, niin mitäpä sitä järjestämäänkään. Samoin toimin Tupperin suhteen, täytyy siinäkin olla kiitoskukkasen jotenkin hyödyllinen että vieraat viitsin kutsua.

Kysy ihmeessä , varmasti jotain korvaavaa löytyy ;)

Myös konsultti haluaa "kostua" tuotteiden esittelystä , ei siis yksipuolisesti :) Molemmille hyöty !

mitat:

pituus 31 cm
korkeus 21,5 cm
pohjan leveys 9,5 cm
kahvan pituus 36 cm
vetoketjukiinnitys, menee ns. käsilaukkuna mut ei oikein olalle

Yhteistyössä