Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:positiivista kokemusta on melkein kaikesta =)
yks ripsari ärsyttää un sitä ei saa edes saippualla pois vaan pitää olla tosiaan jotain meikinpoistoainetta, mutta se kyllä onkin jokasään-ripsari..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:positiivista kokemusta on melkein kaikesta =)
yks ripsari ärsyttää un sitä ei saa edes saippualla pois vaan pitää olla tosiaan jotain meikinpoistoainetta, mutta se kyllä onkin jokasään-ripsari..![]()
Yleensä pitäis pessä meikit pois sille tarkoitetulla aineella ei saippualla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Ja täällä löytyy myös lisää tuotteista juttuja
http://www.jaxpe.com/foorumi/
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Onko ne dödöt hyvän tuoksuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Ja täällä löytyy myös lisää tuotteista juttuja
http://www.jaxpe.com/foorumi/
Pääsettekö te muut noille sivuille? Mulle vaan herjaa, et "No data" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Saako Avonilta vedenkestävää ripsaria?
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Mulle ei jostain syystä kovin moni ole sopinut, vaikka en ole millekään allerginen/muuten herkkä. Tilasin yhtä silmienrajauskynää, koko päivän kirvelsi silmiä niin en sitten enää voinut käyttää. Myös yksi parfyymi muuten ihana tuoksu mutta menee nenä tukkoon...en ole yleensä herkkä tuoksuille. samoin geeli mikä tarkoitettu säärien ym. ihokarvojen ajeluun ei minusta ollut juuri saippuaa kummempi, siis ei vaahtoa tms. kuten yleensä nuo samantapaiset jutut mitä oon käyttänyt, ei auttanut ajelua yhtään. samoin suihkutettava hiusten muotoiluvaha kuivui ja rapisi pois kuin lakka, vaikka vahanhan pitäisi jäädä kimmoisaksi.
No, deodoranttia tilasin sieltä, oli tosin viimeistä kertaa kuvastossa, ja oli hyvä, piti hajut poissaAnew clinical tuotteista on käytössä se ryppyjä siloittava konsentraatti mutta käyttöohjeessa ei ollu suomen sanaa, eikä englantiakaan tai edes ruotsia/saksaa niin en nyt sitten tiiä oonko käyttänyt oikein tai väärin..ehkä nuo hienoimmat rypyt on kuitenkin vähän silonneet. Samoin on käytössä se Professional Lift&tuck mutta en huomaa mitään eroa, useamman purkin olen jo käyttänyt.
Nyt laitoin tilaukseen jotain suihkusaippuoita, ne on yleensä joka firmassa aika "idioottivarmoja"Onhan siinä paljon tuotteita valikoimassa, joten varmaan jokaiselle löytyy jotain mistä tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Mulle ei jostain syystä kovin moni ole sopinut, vaikka en ole millekään allerginen/muuten herkkä. Tilasin yhtä silmienrajauskynää, koko päivän kirvelsi silmiä niin en sitten enää voinut käyttää. Myös yksi parfyymi muuten ihana tuoksu mutta menee nenä tukkoon...en ole yleensä herkkä tuoksuille. samoin geeli mikä tarkoitettu säärien ym. ihokarvojen ajeluun ei minusta ollut juuri saippuaa kummempi, siis ei vaahtoa tms. kuten yleensä nuo samantapaiset jutut mitä oon käyttänyt, ei auttanut ajelua yhtään. samoin suihkutettava hiusten muotoiluvaha kuivui ja rapisi pois kuin lakka, vaikka vahanhan pitäisi jäädä kimmoisaksi.
No, deodoranttia tilasin sieltä, oli tosin viimeistä kertaa kuvastossa, ja oli hyvä, piti hajut poissaAnew clinical tuotteista on käytössä se ryppyjä siloittava konsentraatti mutta käyttöohjeessa ei ollu suomen sanaa, eikä englantiakaan tai edes ruotsia/saksaa niin en nyt sitten tiiä oonko käyttänyt oikein tai väärin..ehkä nuo hienoimmat rypyt on kuitenkin vähän silonneet. Samoin on käytössä se Professional Lift&tuck mutta en huomaa mitään eroa, useamman purkin olen jo käyttänyt.
Nyt laitoin tilaukseen jotain suihkusaippuoita, ne on yleensä joka firmassa aika "idioottivarmoja"Onhan siinä paljon tuotteita valikoimassa, joten varmaan jokaiselle löytyy jotain mistä tykkää.
Tiesithän, että tuotteilla on kolmen kuukauden tyytyväisyystakuu? Juuri sen takia, koska kaikki tuotteet eivät millään voi sopia kaikille.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)
MIe odotan aina uutta kuvastoa ihan innoissani vaikka olen ollut mukana jo yli kaksi vuotta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)
MIe odotan aina uutta kuvastoa ihan innoissani vaikka olen ollut mukana jo yli kaksi vuotta
![]()
Sama juttu,innolla jo ootan pakettia että sais 10 kuvaston tuotteita.Mulla oli täs muutama jakso välissä etten tilannu enkä myyny ku oli niin paljon kaikkea muuta mutta nyt taas innolla.......![]()
Ps.Oon muuten yksi sun tiimistäsi :wave: =)