Avon tuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suihkutuotteet, Naturals tuotteet, parfyymit.. no kaikki melkein mut noita meikkivoiteista en ossaa sanoa ku en ite käytä samoin muotoilutuotteitakkaan.

shampoot on hyviä, sekä naturals että AT:t ja dödöistä oon ihastunu stickeihin. clinical eye lift-silmänympärysvoide on kans ehdoton! jotku ei oo tykänny kun on aika hajustettuja kaikki tuotteet.

ai niin aurinkovoiteet tuli etelänreissulla testattua ja ne oli kyllä tosi hyviä. paitsi lasten oli aika tatinaa levitellä

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
positiivista kokemusta on melkein kaikesta =)
yks ripsari ärsyttää un sitä ei saa edes saippualla pois vaan pitää olla tosiaan jotain meikinpoistoainetta, mutta se kyllä onkin jokasään-ripsari.. :D

Yleensä pitäis pessä meikit pois sille tarkoitetulla aineella ei saippualla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
positiivista kokemusta on melkein kaikesta =)
yks ripsari ärsyttää un sitä ei saa edes saippualla pois vaan pitää olla tosiaan jotain meikinpoistoainetta, mutta se kyllä onkin jokasään-ripsari.. :D

Yleensä pitäis pessä meikit pois sille tarkoitetulla aineella ei saippualla :whistle:

No juu juu mutta ku oon "vähän" vaan saamaton...
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Onko ne dödöt hyvän tuoksuisia?

On, saman tuoksuisia kuin parfyymit ainakin tuoksullisissa, suihke dödö ei pidä kutiinsa ainakaa meikäläisellä, puikko malli ei tahmaa eikä oo vetinen, mut mieto tuoksuisia ja voidedeodorantti on myös hyvä, roll-onit on vähän vetisiä ja jättävät tahraa puseroon ainaki nää Activen tuotteet

Ite käytän voidedeodoranttia ja puikkomallia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Ja täällä löytyy myös lisää tuotteista juttuja

http://www.jaxpe.com/foorumi/

Pääsettekö te muut noille sivuille? Mulle vaan herjaa, et "No data" tms.

Pääsee ihan hyvin, kokeile uudestaan tai sitten kopioit osoiteriville tuon osoitteen

Ehdoton suosikkini on Summer Sheer Lip Balsam. Värillinen huulirasva, jonka väri pysyy paremmin kuin monen huulipunan. Kausituote, joten tilasin sitä keväällä viisi kappaletta. Hintakin oli kohtuullinen 1.70?/kpl.

Mulle ei jostain syystä kovin moni ole sopinut, vaikka en ole millekään allerginen/muuten herkkä. Tilasin yhtä silmienrajauskynää, koko päivän kirvelsi silmiä niin en sitten enää voinut käyttää. Myös yksi parfyymi muuten ihana tuoksu mutta menee nenä tukkoon...en ole yleensä herkkä tuoksuille. samoin geeli mikä tarkoitettu säärien ym. ihokarvojen ajeluun ei minusta ollut juuri saippuaa kummempi, siis ei vaahtoa tms. kuten yleensä nuo samantapaiset jutut mitä oon käyttänyt, ei auttanut ajelua yhtään. samoin suihkutettava hiusten muotoiluvaha kuivui ja rapisi pois kuin lakka, vaikka vahanhan pitäisi jäädä kimmoisaksi.

No, deodoranttia tilasin sieltä, oli tosin viimeistä kertaa kuvastossa, ja oli hyvä, piti hajut poissa ;) Anew clinical tuotteista on käytössä se ryppyjä siloittava konsentraatti mutta käyttöohjeessa ei ollu suomen sanaa, eikä englantiakaan tai edes ruotsia/saksaa niin en nyt sitten tiiä oonko käyttänyt oikein tai väärin..ehkä nuo hienoimmat rypyt on kuitenkin vähän silonneet. Samoin on käytössä se Professional Lift&tuck mutta en huomaa mitään eroa, useamman purkin olen jo käyttänyt.

Nyt laitoin tilaukseen jotain suihkusaippuoita, ne on yleensä joka firmassa aika "idioottivarmoja" ;) Onhan siinä paljon tuotteita valikoimassa, joten varmaan jokaiselle löytyy jotain mistä tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Mulle ei jostain syystä kovin moni ole sopinut, vaikka en ole millekään allerginen/muuten herkkä. Tilasin yhtä silmienrajauskynää, koko päivän kirvelsi silmiä niin en sitten enää voinut käyttää. Myös yksi parfyymi muuten ihana tuoksu mutta menee nenä tukkoon...en ole yleensä herkkä tuoksuille. samoin geeli mikä tarkoitettu säärien ym. ihokarvojen ajeluun ei minusta ollut juuri saippuaa kummempi, siis ei vaahtoa tms. kuten yleensä nuo samantapaiset jutut mitä oon käyttänyt, ei auttanut ajelua yhtään. samoin suihkutettava hiusten muotoiluvaha kuivui ja rapisi pois kuin lakka, vaikka vahanhan pitäisi jäädä kimmoisaksi.

No, deodoranttia tilasin sieltä, oli tosin viimeistä kertaa kuvastossa, ja oli hyvä, piti hajut poissa ;) Anew clinical tuotteista on käytössä se ryppyjä siloittava konsentraatti mutta käyttöohjeessa ei ollu suomen sanaa, eikä englantiakaan tai edes ruotsia/saksaa niin en nyt sitten tiiä oonko käyttänyt oikein tai väärin..ehkä nuo hienoimmat rypyt on kuitenkin vähän silonneet. Samoin on käytössä se Professional Lift&tuck mutta en huomaa mitään eroa, useamman purkin olen jo käyttänyt.

Nyt laitoin tilaukseen jotain suihkusaippuoita, ne on yleensä joka firmassa aika "idioottivarmoja" ;) Onhan siinä paljon tuotteita valikoimassa, joten varmaan jokaiselle löytyy jotain mistä tykkää.

Tiesithän, että tuotteilla on kolmen kuukauden tyytyväisyystakuu? Juuri sen takia, koska kaikki tuotteet eivät millään voi sopia kaikille.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

Tiesithän, että tuotteilla on kolmen kuukauden tyytyväisyystakuu? Juuri sen takia, koska kaikki tuotteet eivät millään voi sopia kaikille.

=)

Juu tiedän, itselläni on ne tunnukset sinne mutta en sen kummemmin pyri tienaamaan myynnillä vaan tilailen itselle ja kysyn sitte jos joku kaveri haluaa laittaa mukaan tilauksen.

:)

Minä löysin sille rajauskynälle kuitenkin tyytyväisen käyttäjän, ja parfyymiä käytän silloin tällöin. Muutkin tuotteet käytin vaan loppuun kun olen niin laiska palauttelemaan :whistle:

En halua Avonin tuotteita haukkua, edullisiahan ne ovat ja varmasti käyttäjäkuntansa löytävät/löytäneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)

MIe odotan aina uutta kuvastoa ihan innoissani vaikka olen ollut mukana jo yli kaksi vuotta
:p

Sama juttu,innolla jo ootan pakettia että sais 10 kuvaston tuotteita.Mulla oli täs muutama jakso välissä etten tilannu enkä myyny ku oli niin paljon kaikkea muuta mutta nyt taas innolla....... :D

Ps.Oon muuten yksi sun tiimistäsi :wave: =)

Jalkojenhoitotuotteet on olleet ihan käyttökelpoisia, mut kuten ihkuraksullakin, meikeistä oon saanu silmät punaisiksi. Dödöistä taas en löytänyt sellaista, jossa ei olisi ollut silikonia, joten jäi kokeilematta ne sitten. Joku tuoksu tuolla on, ihan ok. Shampoiden kans mun pää on kans aika ranttu eikä ainakaa punainen(?)greippi sopinut mulle ollenkaan.

Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)

MIe odotan aina uutta kuvastoa ihan innoissani vaikka olen ollut mukana jo yli kaksi vuotta
:p

Sama juttu,innolla jo ootan pakettia että sais 10 kuvaston tuotteita.Mulla oli täs muutama jakso välissä etten tilannu enkä myyny ku oli niin paljon kaikkea muuta mutta nyt taas innolla....... :D

Ps.Oon muuten yksi sun tiimistäsi :wave: =)

Ai olet vai! Kiva kiva

:D

Yhteistyössä