Avon tuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Minkä niminen se vedenkestävä ripsari on? Entäs löytyykö putsari vedenkestävälle ripsarille?

Perfect wear on kokonaan vedenkestävä sarja. Siinä sarjassa on myös silmämeikinpoistoaine, pullo on pieni, mutta se on tosi riittoisa. Miusta tää on ihan paras meikkisarja. Meikkivoide ja ne luomivärit on myös aivan loistavia tuon ripsarin ja putsarin lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Avon-lady:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)

MIe odotan aina uutta kuvastoa ihan innoissani vaikka olen ollut mukana jo yli kaksi vuotta
:p

Sama juttu,innolla jo ootan pakettia että sais 10 kuvaston tuotteita.Mulla oli täs muutama jakso välissä etten tilannu enkä myyny ku oli niin paljon kaikkea muuta mutta nyt taas innolla....... :D

Ps.Oon muuten yksi sun tiimistäsi :wave: =)

Ai olet vai! Kiva kiva

:D

Juu! :D :wave:

Myyn muille ja ostan itsekin.Just laitoin hyvän kokosen tilauksen ja innolla jään oottelemaan.Tosi hyvä tää 9 kuvasto! =)

MIe odotan aina uutta kuvastoa ihan innoissani vaikka olen ollut mukana jo yli kaksi vuotta
:p

Sama juttu,innolla jo ootan pakettia että sais 10 kuvaston tuotteita.Mulla oli täs muutama jakso välissä etten tilannu enkä myyny ku oli niin paljon kaikkea muuta mutta nyt taas innolla....... :D

Ps.Oon muuten yksi sun tiimistäsi :wave: =)

Ai olet vai! Kiva kiva

:D

Juu! :D :wave:

Missä päin sie asut? Yritän täällä keksiä, että kuka siellä nimimerkin takana on....

:wave:

Minkä niminen se vedenkestävä ripsari on? Entäs löytyykö putsari vedenkestävälle ripsarille?

Perfect wear on kokonaan vedenkestävä sarja. Siinä sarjassa on myös silmämeikinpoistoaine, pullo on pieni, mutta se on tosi riittoisa. Miusta tää on ihan paras meikkisarja. Meikkivoide ja ne luomivärit on myös aivan loistavia tuon ripsarin ja putsarin lisäksi.

Luomivärit kestää jos on rasvainen luomi, niiku miulla ja huulipuna+kiille kestävää kaliiperia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Luomivärit kestää jos on rasvainen luomi, niiku miulla ja huulipuna+kiille kestävää kaliiperia.

Mie unohdinkin sen huulipunan. Miulla on käytössä se jossa on kiille toisessa päässä ja kestää tosi hyvin.

Minäpäs sitten mennä täräytin ja otin avonille omat tunnukset. :)

Sehän mukavaa, tervetuloa joukkoon. Myyjiä tarvittaisiinkin paljon lisää. Miulta saa lisätietoja ja tunnuksia myöskin. Nyt vaihtuu juuri uusi jakso niin ehtii hyvin mukaan.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Mie unohdinkin sen huulipunan. Miulla on käytössä se jossa on kiille toisessa päässä ja kestää tosi hyvin.

Just se, huomasin et omat huuleni pitää olla tosi kuivat jos meinaa että kestää ikuisuuden, jos o vähänki kosteet nii liekö syön sen. :D

Minäpäs sitten mennä täräytin ja otin avonille omat tunnukset. :)

Sehän mukavaa, tervetuloa joukkoon. Myyjiä tarvittaisiinkin paljon lisää. Miulta saa lisätietoja ja tunnuksia myöskin. Nyt vaihtuu juuri uusi jakso niin ehtii hyvin mukaan.

pomppaan kans tähän tunnuksiin, E-Karjala ja 05-alue

Mites muuten ne paketit sit tulee, pitääkö postista hakea, vai tuleeko koti-ovelle?

SEn voi itse valita, kun jättää tilauksen sinne avonin sivulle. Niin ja oma tiiminvetäjäsi varmasti neuvoo sinua näissä asioissa, ota vain reilusti häneen yhteyttä, jos et jotain tiedä.

Mites muuten ne paketit sit tulee, pitääkö postista hakea, vai tuleeko koti-ovelle?

kun teet tilausta ja oot näpytelly ne tilausnumerot sivuille, siirry seuraavaan vaiheeseen ja sieltä valkkaat sitten kotiinkuljetus 3,50 e jos on yli 80 e tilaus ja postiin 0 e. eli vaihtoehto pitää valita.

yli 80 e postiin 0 e ja kotiinkuljetus 3,50 e
alle 80 e postiin 3,50 e ja kotiink. 7 e

10 kuvaston voin myös minä lähettää kiinnostuneille.

Avon on mahtava juttu naisille ,
ympäri maailmaa miljoonat naiset tyytyväisenä käyttävät tuotteita!

CallMe.gif

Omat kotisivut löytyy minulta, ks. profiilista osoite

Fairy34.gif

Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:
10 kuvaston voin myös minä lähettää kiinnostuneille.

Avon on mahtava juttu naisille ,
ympäri maailmaa miljoonat naiset tyytyväisenä käyttävät tuotteita!

Omat kotisivut löytyy minulta, ks. profiilista osoite

Lisään tähän vielä että miehille myös koska heidät on luotu myyntitykeiksi. :D

Minä nyt täältä vielä kyselen teiltä, kun täältä saa paljon nopeamman vastauksen kun omalta tiiminvetäjältä.. Eli mitä siis tarkoittaa kun jossain oli maininta että tilauspäivät vaihtelevat alueittain? Eli siis onko siinä joku tietty päivä milloin tilataan? Ettei voi tilata jakson aikana milloin vaan?

Nyt kun ootte täällä, niin kysympäs.. Miten noita anew sarjan kuorintalappuja käytetään? :o Ei ollu mulla sellasta brosyyriä purkissa, mis ois ollu suomea... Pyyhitäänkö niillä kerran vai hangataanko joku tietty aika ja annetaanko sen mönjän vaikuttaa joku tietty aika tms.?

Minä nyt täältä vielä kyselen teiltä, kun täältä saa paljon nopeamman vastauksen kun omalta tiiminvetäjältä.. Eli mitä siis tarkoittaa kun jossain oli maininta että tilauspäivät vaihtelevat alueittain? Eli siis onko siinä joku tietty päivä milloin tilataan? Ettei voi tilata jakson aikana milloin vaan?

Joka alueella on omat tilauspäivät.
Kampanjasta on mahdollista tilata kolme eri kertaa.
(3 viikon kampanjat)

Esim.006 alueella tilausaikamme päättyy maanantai-aamupäivisin klo.11.00.
Ennen sitä jätetyt tilaukset kerkiävät "lähetykseen" mukaan.
Tuotteet perjantaisin postista noudettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt kun ootte täällä, niin kysympäs.. Miten noita anew sarjan kuorintalappuja käytetään? :o Ei ollu mulla sellasta brosyyriä purkissa, mis ois ollu suomea... Pyyhitäänkö niillä kerran vai hangataanko joku tietty aika ja annetaanko sen mönjän vaikuttaa joku tietty aika tms.?

Onko sinulla Anew Clinical sarjan uudet kuorintalaput ?
(yhdellä lapulla)

Oletko katsonut tuotteen pohjasta tarran, josko sen alta löytyisi käyttöohje?
ellei niin Avonin sivuilta löytyy kattavat tuotetiedot.

Katsastan oman purkkini....

no niin, ei ollut tääläkään...
on siis ollut muoveissa tuotteen päällä ja nyt tietty kaukana täältä.

Linkki suoraan;
http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?subCatID=19919

Tota noin.....Oon tilannu avonilta tuotteita,mutten saa laskua auki mitenkään,voiskohan joku auttaa ? Siis netin kautta oon tilannut ja netissä haluaisin myös maksaa.....Teenköhän jotain väärin........

Lasku löytyy omilta sivuilta, kun kirjaudut Avonin sivuille. Laskua ei lähetetä sinulle paperisena tai sähköpostiinkaan suoraan. Halutessasi voit tulostaa laskun itsellesi.
Myös täältä löytyy tietoa Avon toiminnasta: www.kauneusputiikki.com, tsekkaa ajankohtainen liittymislahja!

Alkuperäinen kirjoittaja Avon :):
Lasku löytyy omilta sivuilta, kun kirjaudut Avonin sivuille. Laskua ei lähetetä sinulle paperisena tai sähköpostiinkaan suoraan. Halutessasi voit tulostaa laskun itsellesi.
Myös täältä löytyy tietoa Avon toiminnasta: www.kauneusputiikki.fi, tsekkaa ajankohtainen liittymislahja!

Sori, www.kauneusputiikki.fi

Yhteistyössä