U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:mä taas haluaisin tietää kuinka niitä voi tilata. Siis pitääkö mun olla yhteydessl siihen aluepiiripäällikköön, vai mitä hä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja essi:mä taas haluaisin tietää kuinka niitä voi tilata. Siis pitääkö mun olla yhteydessl siihen aluepiiripäällikköön, vai mitä hä?
Voit vaikka alkaa itse "kauneuskonultiksi" ja tilata vaan itse itselles silloin tällöin, ei ole mitään aloitusmaksuja tai rajoituksia.
Ellet tahdo, niin just esim. siltä piiripäälliköltä voit kysyä lähimmän konsultin tiedot, se sitten tilaa ja toimittaa sulle![]()
Minulta saat lisää tietoa Avonin toiminnasta, meiliosoitteeni löytyy profiilista.Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja essi:mä taas haluaisin tietää kuinka niitä voi tilata. Siis pitääkö mun olla yhteydessl siihen aluepiiripäällikköön, vai mitä hä?
Voit vaikka alkaa itse "kauneuskonultiksi" ja tilata vaan itse itselles silloin tällöin, ei ole mitään aloitusmaksuja tai rajoituksia.
Ellet tahdo, niin just esim. siltä piiripäälliköltä voit kysyä lähimmän konsultin tiedot, se sitten tilaa ja toimittaa sulle![]()
miten mä sit alan sellaseksi konsultiksi? Ja jos olen sellanen, niin tarkottaako se sit, että mun tiedot voi se piiripäällikkö antaa jollekin tuntemattomalle, joka haluaa tilata?