Älä nyt sen takia miestäs hylkää. Ei pilven polttelussa ole mitään pahaa, jos sitä säännöllisesti käyttää. Itse olin ennen alkoholisti, se vasta tuhosikin parisuhdetta. Mutta kun lopetin juomisen ja siirryin kannabikseen, asiat muuttuivat. Parempaan suuntaan. Olen itse aktiivikäyttäjä, joitain kertoja aina viikkoon nassuttelen menemään, eikä siitä ole minulle haittaakaan ollut. Olen selvinnyt arjesta yksin, eikä pääni ole pehmentynyt yhtään. Käyttö pitää vain osata hallita. Joka päivä polttelu ei tee yhtään hyvää, sen tiedän itsekkin. Pöhnä tulee, mutta sekin menee ajan kanssa, eli kannabis ei tuhoa aivoja lopullisesti. Tietysti kannabis vaikuttaa eri ihmisissä eri tavalla, tuo oli vain minun elämääni, teidän elämästänne en tiedä paljoa mitään. Yritä saada ukkoos vähentämään. Kohtuukäytöllä kannabis voi jopa edistää parisuhdettanne. Uskokaa täi älkää. Enkä ole "pilvinarkki höpöheinää polttava rikollinen", vaan ihan normaali työssäkäyvä ihminen.
Älkää tuomitko kannabiksen polttajia noin vähästä. He (me) eivät ole rikollisia.