T
T_K
Vieras
Hei! Minun on pakko tilittää tämä asia jollekkin ja samalla olisi kiva kuulla mielipiteitä asiasta. Siis: Ollaan seurusteltu n. 1&1/2 vuotta joista kaksi kuukautta ollaan asuttu yhdessä. Meillä on ollut tähän mennessä oikein hyvä keskusteluyhteys,asioista on pystytty puhumaan (no, ainakin minä..) ja muutenkin ollaan todella hyviä ystäviä--->mitä pidän melko ideaalitilanteena suhteessa. Noh, minä lähdin yhteisestä kämpästämme viettämään viikonloppua kotipaikkakunnalle.Siis katsomaan miten äiti jne voi. Noh, ei mitenkään uutta että jätkä ilmoittaa pe-iltana että lähtee baariin. No, mun oma ""mielenrauha"" hieman järkkyi kun aina on tietynlainen huoli kun toinen on yössä. Ja kun lähti ihan oudolla jätkäporukalla..No,selvisin siitä yöstä lähes valvomatta
.Kun on aina sellainen pieni levottomuus kun toinen on radalla. No,la-iltana hänen paras ystävänsä houkutteli häntä juomaan.,No sanoin suoran mielipiteeni,mikä oli että eiköhän se yksi ryyppäysilta riittänyt jne.että koittaisi levätä ja nukkua rankan työviikon jälkeen,.No,hän sanoi ettei lähde ja olin iloinen ja mesellä sanoin vielä loppusanoiksi: arvostan päätöstäsi.,No,eilen,tiistaiyönä hän sitten ilmoitti että olikin lähtenyt silloin!Olin sunnuntaina (kun tulin takaisin) naureskellut että ollaanpa sitä väsyneitä (luulin johtuvan hänen tupakkalakkoyrityksestään,joka vetää hänet aina ""huonoon kuntoon"" ) ja irvailin. Hän sanoi että perus-sunnuntaiväsy. Ja minä uskoin..no meni ne kaksi päivää ja sitten pommi!Oli valehdellut mulle päin naamaa ja lisäksi mesellä jutellessamme. Lähdin siinä yöllä klo 0.30 ulos sateeseen miettimään että kenen helvetin kans oikein seurustelen. Mietin että Pitäiskö muuttaa omaan kämppään ..Kun toinen on niin epäkypsä vielä jotenkin (22 v.) kun itse olen joutunut olemaan aina ""vahva"" (olen nähnyt monenlaista ikävää lapsuudessa). Olen itse 21 v. En tiedä.,eihän tämä ole mitään esim.pettämiseen verrattuna, mutta että mies pystyy valehtelemaan 3 päivää ja elelemään normaalisti! Yök.Olisi edes laittanut tekstaria että tulipa sittenkin lähettyä,en minä niin jyrkkä ollut/ole etten olisi ymmärtänyt. No joo.,mut tämmöstä.
.Kauheaa kun en pysty puhumaan hänelle,olen niin vihan sokaisema.Itse en koskaan tekisi vastaavaa ja kaikesta puhun hänelle. Kämppä on hänen vanhempiensa omistusasunto,joka tuo lisäsäväyksen asiaan. Apua. Ei itse asia ole suuri , mutta se periaate että salaillaan.
Jos joku jaksoi lukea loppuun niin olen todella kiitollinen!
Kommentoikaa...
Jos joku jaksoi lukea loppuun niin olen todella kiitollinen!
Kommentoikaa...