Aviomies raiskasi vai raiskasiko....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tulin yöllä baarista kotiin jossa en edes jutellut kenenkään miehen kansssa. Mies oli baarissa ollessa penkonut tavaroitani ja löytänyt jotain vanhoja kondomeja joita olin hankkinut meitä varten kun lopetin pillerit ja odotin kierrukan asennus aikaa.

Kun tulin kotiin olin aika humalassa ja mies kaatoi minut maahan ja veti housut alas sanoin monta kertaa ei, hän muutaman kerran työnsi ja sitten tuli kasvoilenni. Hän tietää etten tykkää kasvoille tulemisesta ja minulle tuli erittäin nöyryytetty olo kun jäin siihen yksin makamaan.

Tänään aamulla sanoin asiasta ja hän sanoi että olin sen kyllä ansainnut ja teki vaan selväksi että kyllä sitä kotoakin saa ei tarvitse muualta lähteä hakemaan. Ja on kuulemma meinannut vähän aikaa sitten kun olin laivalta tullut niin vetää "kuivalla kakkoseen niin että sattuu kunnolla". Mies on muuten todella kiltti ja rakstava mutta pitää itsestään selyytenä että saa avioliitossa seksiä halusin tai en.

Selvä raiskaushan tuo oli. Aiotko jatkaa elämääsi yhdessä raiskaajan kanssa?

Tuskin jää viimeiseksi kerraksi, kun kerran on tuollaisia aikaisemminkin suunnitellut ja tuntuu vielä nauttivan hommasta.

raiskaus on raiskaus, siviilisäädyllä ei ole merkitystä.
Vaikuttaa siltä että tilanne pahenee ajanmyötä, raiskausfantasioita ja uhkailua lisäksi. En usko että kannattaa mitään pitkäntähtäimensuunnitelmia tehdä tollasen kanssa, parempi kun pääsisit tyypistä kokonaan eroon. Voi meinaan lähteä vielä henki pitkässä juoksussa, jos et reagoi mitenkään ja annat kohdella itseäsi kuin räsymattoa..
Eri asia jos tämä on joku yhteisesti sovittu seksileikki.

Aika monisyinen juttu.

Miehes on vissiin löytänyt itsestään vähän kinkymmän puolen ja haluaa toteuttaa sitä kanssasi, keskustelematta siitä ensin sun kanssa...?

Toisaalta...keskustelemalla tosta koko jutusta voi mennä se "hohto"...?

Jos sä koet, että sut on raiskattu niin sitten sut on raiskattu.

Jutelkaa asiat halki.

Voimia ja tsemppiä! *hali*

Ei se sun kehoa omista. Ilmeisesti näin kuvittelee. Tykkäisikö se että sä työntäsit sille jonkun esineen kysymättä kurkkuun tai perseeseen. Enpä usko.
Kokeile.

Joku tässä kirjoituksessa (tyylissä) saa nyt hälyytyskellot soimaan...ettei nyt olisi provo tai sinun fantasiaa....mutta jos tuo on oikeasti tapahtunut, niin tietenkin miehesi on mieleltään järkkynyt ja ties mitä muuta hän voi tehdä....eli toki reagoit asiaan ja hommaat itsesi turvaan ennen kuin on liian myöhäistä

jos tuo on totta , niin tuo ei voi olla mikäänseksi leikki, koska siinä toki sovitaan asiasta erikseen....

Ei todellakaan ole provo tai mikään minun fantasia. Ihan totista totta valitettavasti... Ollaan oltu naimisissa yli 5 vuotta ja meillä on lapsi. Mies ei ole koskaan aikaisemmin käyttäytynyt näin tai puhunut mistään fantasioista eikä koskaan käyttänyt väkivaltaa.

Nyt tuntuu etten saa mennä baariin, laivalle ym. En mm. saa osallistua työpaikan pikkujouluihin tänä vuonna ja meidän työpaikalla on töissä pelkkiä naisia ja pikkujoulut vietetään toimistolla. Tekisi suoraan sanoen mieli pettää kun kerran sitä luulee kuitenkin koko ajan.

Kuulostaa häiriintyneeltä seksuaalisuudelta....miehesi on mieleltään nyt häiriintynyt ja en halua edes ajatella mihin tuo saattaa johtaa...teillä lapsikin, joten ala selvitellä asioita ja toimi niin, että sinä ja lapsi pääsette turvaan ja voitte elää väkivallattomassa ympäristössä, se on nyt ihan sun velvollisuus äitinä lastasi kohtaan ja itseäsi kohtaan..

Yhteistyössä