Alkuperäinen kirjoittaja badass:tuli kotiin.
tein itselleni poppareita ja katselin pekkoa. tää läväyttää valot päälle, vaihtaa kanavaa, rohmuaa mun poppareita niin et niit oli lattioilla ja ryysti kaljaa kauheella metelillä, hitto mä kilahdin |O
mä oon tääll äsiivonnu ja nauttinu olostani ja tää tulee tänne vittu pilaamaan kaiken KAIKENKAIKENKAIKEEENNNN!!!! |O |O |O
mä en jaksa. :'(
Anteeksi, tämä menee nyt varmaan osittain ohi ketjun aiheen, mutta onko sulla jatkuvasti miehes kanssa ongelmia? Mä en palstaile täällä päivittäin mutta sun nikki on jäänyt mieleen "valituksesta". Ja anteeksi, en tarkoita sinänsä pahalla, mutta pitäiskö sun oikeasti tehdä jotain järeämpää jos tilanne on noin paha että jatkuvasti täytyy miehestäsi täällä valittaa. Ei anna kovin kivaa kuvaa teidän elämästä - no, toki onhan näitä riitoja aina silloin tällöin itse kullakin. Vai sotkenkohan mä johonkin toiseen...?
No mutta, jos on kyse vain satunnaisesta juopottelusta ja ärsytyksestä, niin ei kai tässä muuta voi sanoa kuin jaksamista ja tsemppiä. Ja kai se on sullakin oikeus napata se kaukosäädin takaisin