Aviomies haluaa neuvoja 35-45 vuotiailta naisilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahapulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahapulma

Vieras
Hei

Tarvitsen apua teiltä. Toivon vastauksia paljon, koska perustan tulevan toimintani enemmistön mielipiteeseen.

Olen jo pitkään miettinyt vaimolleni toista miestä sänkyyn kanssamme. Joskus asian olen ottanut esiin. Useimmiten tyrmää ajatuksen, joskus kuitenkin sanoo, että mitä sen jälkeen, kestätkö narisematta? Humalapäissään rakastellessa selvästi innostuu, jälkeenpäin kuitenkin sanoo puhuneensa "tuhmia" vain koska tietää minun pitävän siitä.

Asia innostaa minua todennäköisesti useasta syystä. Ainakin haluan hänen nauttivan, ja on myönnettävä, että ajatus kyseisen asian näkemisestä on kiihottava. Suhteemme on kunnossa, mutta yli 20-vuotisessa liitossa näköjään usein iltaisin laiskottaa ja valitettavasti mieluummin lukee kirjaa kun aloittaa rakastelun, vaikka ajatus takaraivossa kävisikin. Usein myös lapset pyörivät ympärillä niin, että kun olisi aikaa niin jompikumpi jo nukkuu.

Onko teillä kokemuksia naisena. Kuinka suuri vaara on, että hän rakastuu. Olen kyllä itse hyvässä kunnossa ja kivan näköinen, mutta luonnollisesti etsisin huippulaatuista miestä hänelle. Mikä on vaara, että hän kerran sen koettuaan alkaa innostua pelkästään vähintään kahdesta miehestä, vai tuoko yhteinen salaisuutemme meille "potkua" kahdenkeskisiin hetkiin muistojen merkeissä. Tähän mennessä hän on aina nauttinut kovasti ja negatiivisia ambitioita on lähinnä siitä, että minä en viitsi tarpeeksi usein

Minua hieman hämmentää tämä fantasiani koska rakastan häntä kovasti, enkä missään nimessä olisi valmis menettämään enkä jakamaan häntä, Outoa, eikö. Onko tämä asia niin, että kannattaa jättää fantasian asteelle tai olisiko tästä kenties yhteiseksi potkulaudaksi uuteen nuoruuteen ja lisääntyneeseen seksuaalisuuteen

Fantasian asteelle. Et selvästi itsekään tiedä, mitä ajatella. Entä jos huomaat naisen nauttivan liikaa? Vieraalla on iso, hän saa eukkosi ihan villiksi, huomaat naisesi haluavan uusintaa.. Ja joo, uskonpa että usein näissä jutuissa käy huonosti. Naisesi haluaa miellyttää sinua fantasian asteella, pysykää siinä.

Mulla on kokemusta. Exäni mulle aikoinaan esitti tämän nykyisen mieheni, jonka exä halusi siis panevan minua hänen katsoessa vierestä. Exä pyysi ja anoi monta vuotta ennekuin suostuin ja sitten kun se tapahtui niin se oli menoa. Uusi mies oli niin mahtava rakastaja (jopa unohdin että sen aikainen mieheni istui vieressä katsomassa meitä) että oli pakko saada uusintaa ja lopuksi heitinkin exän menemään uuden miehen vuoksi.

Valitettavasti se taitaa olla niin, että mitä enemmän avioliitto urautuu ja urautuu, sitä helpompi on ihastua johonkin uuteen ja erilaiseen. Varsinkin, jos sitä oikein luvan kanssa tarjoilllaan. Ylipäätään kolmenkimppa-jutut vaativat sen, että ensin se oma parisuhde toimii kunnolla joka suhteessa, ja se kolmas extra on sitten sellainen yhteinen juttu, ts. hetken riemu tai piristys, joka ei vie kuitenkaan kumpaakaan mukanaan.

Yksi vaihtoehto voisi tietysti olla, että käyt hommaamassa "extramunan" tai muita leluja seksiliikkeestä. (muista piilottaa hyvin lapsilta, ovat aika eteviä löytämään kaikkea..). Ja ennen kaikkea, yrittäkää löytää se ihana erotiikka ja romantiikka takaisin suhteeseen. Kaiken ei aina tarvitse johtaa itse yhdyntään. Kenties yhteinen kevyt hierontahetki telkkaria katsellessa kahdestaan illalla, ja kiihottavia suudelmia ja hyväilyjä niskaan. Vähän kiusoittelua, mutta ei kuitenkaan itse asiaan menoa (ainakaan heti..=). Seksistä tulee helposti sellaista suorittamista, vaatteet pois ja rynkytys-meiningillä, vaikka kuuluuhan siihen niin paljon kaikkea muutakin kivaa..

Minä sanoisin, että tällä palstalla ei kannata kysellä mitään tällaista rohkeampaa. Monet täällä vaan eksyvät tälle seksipalstalle noiden muiden aiheiden oheisena... Siispä täällä on aivan tavallisia tallaajia, joilla ei ole ikinä ollut ollenkaan toisenlaisia haluja sänkyyn. Täällä siis vastailee sinulle kaikenlaiset ihmiset puutarhanhoidosta-lastenhoitoon-ruoanlaitoon-vaapaaehtoislapsettomiin yms. Koita etsiä joku seksi palsta, joka on erityisesti keskittynyt seksiin... Siellä on varmasti enemmän omakohtaisia kokemuksia ja ehkä ihan kaikenlaiset asiaan perehtymättömät tallaajat ei sentään sinne eksy.

Henkilökohtaisesti sanon itse, että olisin aika hämmentynyt, jos mieheni ehdottaisi minulle moista. Siitä ei kuitenkaan ole "pelkoa". Meidän seksielämä on varsin mallillaan vieläkin ja makuuhuoneeseen muuta lisää. :) Luulen, että joihinkin suhteisiin voisi moinen kuitenkin sopia. Minä luulen, että varmaan vaimoasikin jollain tasolla kiinnostaa, sillä pikkaisella alkholin vaikutuksella on saanut sen kakistettua itsestään ulos. Luulen, että jos todella sitä haluat, niin sinun pitäisi tehdä asia harvinaisen selväksi selvinkin päin, että aivan oikeasti haluaisit sitä. Vaimo saattaisi alkaa pohtimaan asiaa hiukan vakavammin. Asiaa on toisin sanoen tyrkytettävä hänelle.

-Vaimo & perheen äiti

Niin joo. Ne seksi ihmiset on sitten ihan erikseen. Ne ei laita ruokaa tai hoida puutarhaa. Niilla ei ole perhetta. Me muut ei tiedeta seksista paljoa mitaan. Me ollaan tavallisia. Seksi ihmisilla ei ole samanlaisia tuntemuksia asioista kuin meilla. Niila on fantasioita joita tavallisillaei ole.

En niinkaan usko etta juuri se joka rakastelee vaimoasi varsinaisesti saisi hanet ihastumaan, mutta se lyo kiilan parisuhteeseen. Jo se etta et valita vaikka vaimoasi hoivaisi joku muu on aika loukkaus naista kohtaan. Vaimo odottaa varmaan etta kohta sinakin haluat extranaisen. Vaikka vakuuttelisit ettet haluakkaan, mutta se ajatus voi silti tuntua naisesta pahalta. Vaimolla voi tulla jokin tarvekkin saada sinut mustasukkaiseksi ja maata muita. Sina ehka tulet mustasukkaiseksi. Parisuhteeseen kun kuuluu vain kaksi, mutta itsepahan paatat. Tuollaista kannattaisi harrastaa enemman sinkkujen kesken, niin parisuhteet sailyisi.

Silla tavalliset ihmiset on ainakin avioliiton ja parisuhteen asiantuntijoita.

Itse fantasioin samasta asiasta, eli seksistä kahden miehen kanssa ja toinen näistä olisi oma mies, toinen rakastaja. Olen miettinyt tätä aika paljon, miehenikin kanssa...häntä asia kiinnostaa suuresti ja olisi valmis kokeiluun, itse en ole.En uskalla riskeerata hyvää suhdetta vain fantasian takia, seksi on mahtavaa eikä mitään ongelmia ole, miksi siis toisin niitä suhteeseen? Luulenkin että tällainen fantasia kannattaa ainakin omalla kohdallamme jättää fantasiaksi, se rikastuttaa jo sinällään seksiämme kun puhumme ja haaveilemme siitä mahdollisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pahapulma:
Hei

Olen jo pitkään miettinyt vaimolleni toista miestä sänkyyn kanssamme. Joskus asian olen ottanut esiin. Useimmiten tyrmää ajatuksen, joskus kuitenkin sanoo, että mitä sen jälkeen, kestätkö narisematta? Humalapäissään rakastellessa selvästi innostuu, jälkeenpäin kuitenkin sanoo puhuneensa "tuhmia" vain koska tietää minun pitävän siitä.

No eikö tuo ole aika selvä asia. Miksi tuhlaat aikaasi tähän?

Ymmärrän että fantasia kiihottaa, mutta siitä on aika pitkä matka oikeaan tilanteeseen.

Jospa vaimosi tuntee sinut niin hyvin, että tietää tuon homman tuottavan vain ongelmia.

Yhteistyössä