Avioliitto: Jos naiselle ei mikään ehkäisy sovi, niin miksei mies tee mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alma";27457715]Kyllä moni mies varmaan suostuisi siihen, että laukeaa peppuun tai suuhun...[/QUOTE]
Just meinasin kirjoittaa, että suu- tai anaaliseksistä ei tule raskaaksi.

No ei se kondomi nyt niin hirveä ole.

Piuhojen katkaisun lopullisuus on aina niin ---- lopullista.
Eri asia kuin hormonien syönti, tosin sekin lienee haitallista?

On meitäkin kummallisia saunanjälkeenseksiä- pariskuntia, jotka käyttävät ehkäisynä kortsua ja vielä niin että se tosiaan sopii kummallekin. Ajatella kuulkaa, niinkin vanhanaikaista keksintöä. Siis niin sou lääst siison.

• Tykkää
Reactions: erinys
Mun miehellä on leikkaus/piikkikammo ja siksi vähän huono vaihtoehto. Eikö miehellä saisi tällaista sitten olla vai? Olemme sen verran nuoria ettemme muutenkaan saa.
Kuitenkin jos ei mikään hormonaalinen ehkäisy sopisi minulle (ilmeisesti ei) en se ole minä joka menee piuhansa katkomaan, koska olen vielä 5v nuorempi kuin mieheni. Sanoi itsekin että sitten on vain pyykattava itsensä sinne. Kumi kun on niin tylsä. :D

Jos tulee tosiaan markkinoille miesten ehkäisypilleri, mies aivan varmana on se joka meillä niitä popsii, näin on itsekin sanonut.

Särähtääkö jokin tässä korvaasi luna?

Alkuperäinen kirjoittaja täähh;27462463:
Mun miehellä on leikkaus/piikkikammo ja siksi vähän huono vaihtoehto. Eikö miehellä saisi tällaista sitten olla vai? Olemme sen verran nuoria ettemme muutenkaan saa.
Kuitenkin jos ei mikään hormonaalinen ehkäisy sopisi minulle (ilmeisesti ei) en se ole minä joka menee piuhansa katkomaan, koska olen vielä 5v nuorempi kuin mieheni. Sanoi itsekin että sitten on vain pyykattava itsensä sinne. Kumi kun on niin tylsä. :D

Jos tulee tosiaan markkinoille miesten ehkäisypilleri, mies aivan varmana on se joka meillä niitä popsii, näin on itsekin sanonut.

Särähtääkö jokin tässä korvaasi luna?

Kuuolostaa hienolta, että mies on valmis voittamaan pelkonsa.

Hormoniehkäisy ei minun mielestäni kuulosta ollenkaan kivalta ajatukselta.
Mulla on ollut hormonikierukka ja olen iloinen, että ne ajat on ohi.

Kuuolostaa hienolta, että mies on valmis voittamaan pelkonsa.

Hormoniehkäisy ei minun mielestäni kuulosta ollenkaan kivalta ajatukselta.
Mulla on ollut hormonikierukka ja olen iloinen, että ne ajat on ohi.

Jep ja se on aika voimakas. Kerran lapsettomuusklinikalla puhuttiin että jos haluaa voi häneltä leikkauttaa todella pienimuotoisella leikkauksella eräs vika, mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä. Miehelle tuli tästä lauseesta todella paha olo ja joutui makaamaan gynen pöydällä ettei pyörtyisi.
Eli ei ole mikään "mutku emmä haluu kun ei ole kivaa" vaan todellinen pelko.

Lapsia on nyt kaksi ja tässä sitä oltaisiin. Ilmeisesti pitää olla kuitenkin yli 35v? Mieheni on nyt 30v.

Meillä on 10 vuotta käytetty kumia, paitsi se aika kun tehtiin lasta. Ei mitään ongelmaa.

Karkasi liian aikaisin. Piti lisätä että pidän vähän naurettavina miehiä jotka vikisee kumista. Meillä tosin mies haluaa mieluummin käyttää kumia, kuin että söisin e-pillereitä. Pelkää että unohtaisin, mitä varmaan kävisikin :D Kysyin äsken että onko miettinyt vasektomiaa, irvisti ja sanoi ettei halua, pelkää että sattuu.

Katselin dokumettia, jossa Intiassa tutkittiin miehille suunnattua ehkäisygeeliä. Se suihkutettiin penikseen ja poistettiin ilman mitään ongelmia. Hyvin tyytyväisiä olivat ehkäisytehoon. Toivottavasti sitä tutkitaan vieläkin, voisi olla vastaus moniin miesten ongelmiin, nainen ei voisi huijata miestä tekemään itsensä raskaaksi ja se geeli oli vaaraton miehelle eikä vaikuttanut tulevaisuuden lisäätymiskykyyn.

Karkasi liian aikaisin. Piti lisätä että pidän vähän naurettavina miehiä jotka vikisee kumista. Meillä tosin mies haluaa mieluummin käyttää kumia, kuin että söisin e-pillereitä. Pelkää että unohtaisin, mitä varmaan kävisikin :D Kysyin äsken että onko miettinyt vasektomiaa, irvisti ja sanoi ettei halua, pelkää että sattuu.

Mun mies ei kyllä vikise, mutta minä vikisen. :D Siksi yritetään keksiä jokin toinen ratkaisu. :)
Kyllähän tuo kelpaa jos ei kertakaikkiaan mikään muu sovi, mutta yöi kymmeneksi vuodeksi ei jaksaisi jatkuvasti ottaa kumeja esiin.

Katselin dokumettia, jossa Intiassa tutkittiin miehille suunnattua ehkäisygeeliä. Se suihkutettiin penikseen ja poistettiin ilman mitään ongelmia. Hyvin tyytyväisiä olivat ehkäisytehoon. Toivottavasti sitä tutkitaan vieläkin, voisi olla vastaus moniin miesten ongelmiin, nainen ei voisi huijata miestä tekemään itsensä raskaaksi ja se geeli oli vaaraton miehelle eikä vaikuttanut tulevaisuuden lisäätymiskykyyn.

Poistettiin?

Jep ja se on aika voimakas. Kerran lapsettomuusklinikalla puhuttiin että jos haluaa voi häneltä leikkauttaa todella pienimuotoisella leikkauksella eräs vika, mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä. Miehelle tuli tästä lauseesta todella paha olo ja joutui makaamaan gynen pöydällä ettei pyörtyisi.
Eli ei ole mikään "mutku emmä haluu kun ei ole kivaa" vaan todellinen pelko.

Lapsia on nyt kaksi ja tässä sitä oltaisiin. Ilmeisesti pitää olla kuitenkin yli 35v? Mieheni on nyt 30v.

No mun mies kävi yksityisellä ja 30 v riitti ja meillä on myös kaksi lasta. Oikeastaan ei edes paljoa kyselty.

Uskoisin, että jos on pelkoja, ne antaa pamin ennen leikkausta, jos pyytää?

Ehkäisy hoidetaan yhdessä päättäen yhdessä tapa. Vasektomia on helppo ja tehokas tapa ehkäistä. Jos lapsia haluaa, siittiöitä voi aina pakastaa varastoon. Miehellekin vasektomian luulisi olevan huoleton ratkaisu, vaikka sitä en sinkuille suosittelekaan. Vasektomia kun ei suojaa taudeilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27462517:
Poistettiin?

Juu, siis se geeli suihkutettiin sinne penikseen ja se jähmettyi ja tukki siis sen siemenputken. Sitten,kun mies jossainvaiheessa halusi puolisonsa kanssa lapsia, sinne suihkutettiin ainetta joka muutti geelin taas juoksevaksi ja geeli poistui putkesta kivuttomasti. Erittäin paljon tuntuivat koekaniinit kehuvan ainetta.

Juu, siis se geeli suihkutettiin sinne penikseen ja se jähmettyi ja tukki siis sen siemenputken. Sitten,kun mies jossainvaiheessa halusi puolisonsa kanssa lapsia, sinne suihkutettiin ainetta joka muutti geelin taas juoksevaksi ja geeli poistui putkesta kivuttomasti. Erittäin paljon tuntuivat koekaniinit kehuvan ainetta.

Mutta mihin se siemenneste sitten menee?! :O Pitäähän sen jotain kautta ulos tulla? eikö tuo tuki koko munan?

Yhteistyössä