?
"..."
Vieras
Minä en. Oikeasti nyt mietin täällä, että mihin ne jäävät seikkailemaan. Kertokaa.Eiku..helvetti minä olen tyhmä. Nyt tajusin Katy![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en. Oikeasti nyt mietin täällä, että mihin ne jäävät seikkailemaan. Kertokaa.Eiku..helvetti minä olen tyhmä. Nyt tajusin Katy![]()
Vasektomia on helppo ja tehokas tapa ehkäistä.
Miksei mies leikkauta johtojaan poikki? Vai miten se vasektomia nyt tehdäänkään. Miksi kaikki on aina naisen kontolla parisuhteessa?
Tietysti pitää olettaa, että vaimo ei käy muiden pantavana, jolloin voisi taas raskautua. Mutta jos kyseessä on uskollinen vaimo, miehen vasektomian pitäisi riittää siihen, ettei lapsia tule liukuhihnalta enempää.
Ratkasis monta ongelmaa, jos steriloitais kaikki synnytyslaitoksella. Sitte ne joilla halua ja varaa hoitoihin voisivat saada lapsen. Ei vahinkoraskauksia, ei teiniäitejä, ei lapsia syrjäytymisvaaraan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27457705:Jos mulla olisi mahdollisuus tulla vielä 75-vuotiaana äidiksi, en todellakaan 35-vuotiaana suostuisi sterilisaatioon. Enkä vielä nyt 51-vuotiaanakaan. Näiden elämäni 51:n vuoden aikana olen muuttanut mieltäni mitä erilaisimmissa asioissa ja sen vuoksi tiedän, etten halua tehdä elämässäni mitään peruuttamatonta. Ymmärrän siis oikein hyvin niitä ihmisiä - miehiäkin - jotka ajattelevat samoin kuin minä.
Paskat. Jos pää on muuten kunnossa se et putket on tukossa miehellä lisää (ainakin mun kokemuksen mukaan) molemminpuolista nautintoa ja rentoutta kun tiedetään et mitään epätoivottuja seurauksia ei ole.
Mä en itseasiassa muista, oli asiasta varmasti juttua siinä dokumentissa, mutten ihan niin tarkkaan tuijottanut. Olettaisin, että siittiöt kuolevat, surkastuvat ja imeytyvät elimistöön?
Miksei mies leikkauta johtojaan poikki? Vai miten se vasektomia nyt tehdäänkään. Miksi kaikki on aina naisen kontolla parisuhteessa?
Tietysti pitää olettaa, että vaimo ei käy muiden pantavana, jolloin voisi taas raskautua. Mutta jos kyseessä on uskollinen vaimo, miehen vasektomian pitäisi riittää siihen, ettei lapsia tule liukuhihnalta enempää.
Meillä päädyttiin siihen et mä kävin essuressa,ei tarvi kumpaakaan leikellä ja selvittiin ilman saikkuja tms. Tämä oli meille sopiva ratkaisu, jollekin muulle sopii joku muu vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja meil näin;27463197:Meillä on isäntä sanonut että kaverit on kertonut sen sattuvan hirveästi ja kassit on mustelmillä sen jälkeen jne. Oon vähän pyöritellyt silmiäni ja todennut että arvaappa minkä näköset meikäläisen paikat oli synnytyksen jäljiltä... Joo, meillä siis pohditaan ja mietiskellään seuraavaa liikettä. Katsellaan mihin ratkaisuun päästään.
Tää ketju ei nyt koskenut sinua, vaan niitä pariskuntia joilla on lapsiluku täynnä, ja lapsia ei lisää haluta tehdä.
Siltikin se voi olla never say never.
Voi tuntua että se lapsiluku on täysi ja enempää ei enää haluta. Jos kuitenkin lisääntymisvuosia on vielä runsaasti edessä voi tilanteet ja tuntemukset muuttua. Paljon on niitäkin pariskuntia jotka ovat nuorina tehneet lapsilukunsa täyteen ollen aivan varmoja siitä että thats it. Kuitenkin siinä vaiheessa kun lapset ovat jo isoja tuleekin vauvakuume uudestaan ja oikeastaan koko tilanne tuntuu varsin hyvältä ja houkuttelevalta iltatähden osalle... Ja joskus jo muutama vuosi riittää muuttamaan varmat tunteet siitä ettei enää lapsia.