avioliitossa muttei sormuksia, mitä ajatelette?

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Me ollaan avioliitossa muttei pidetä sormuksia.
Mies työnsä takia ja minä siksi, että kun joudun kotona pesemään niin paljon käsiä enkä jaksa aina sitä sormusta ottaa pois. Ja jos en ota, se ei ole paitsi epähygieenistä, se kerää saippuaa sormuksen alle jolloin se ärsyttää sormen. Näin.
 
kirre
mun vanhemmat eivät ole koskaan (tai siis ainakaan mun lapsuudesta lähtien) pitäneet sormuksia, vaikka naimisissa ovat olleet vissiinki 30 vuotta. joskus ajattelin että sehän on ihan asiaan kuuluvaa, kunnes vanhemmiten tajusin et ei se oo ihan normaalia. koskaan en oo kysynyt, miksi näin, mutta naimisisa ovat edelleen.
 
Meillä on tällä hetkellä juuri noin. Miehen sormus jäi niin pieneksi, että se oli pakko väkipakolla repiä irti ja ei enää saisi sitä laitettua. Mulla taas on iho mennyt niin rikki sormusten alta, että nekin on ollut jo aikansa hyllyllä. Ajatelkoot muut mitä haluavat.
 
immu
Mä laitan sormukset, kun poistun kotoa, mutta kotona en juuri koskaan niitä pidä. Mies on pitänyt sormusta kihlajaispäivänä, sen jälkeen se on ollut kirjahyllyssä koristeena :D
 
Eipä tuota sormusta tule pidettyä meillä enää kummankaan, kun tuon pienen lapsen kanssa joutuu niin usein pesuhommiin. Lisäksi itselläni ei taida enää kunnolla mahtua, sen verran tämä pikkukakkosen odotus on tuonut turvotusta.
 

Yhteistyössä