Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mä sanoisin että jos ap:n reaktio avioeropapereihin pöydällä on uuden kämpän hommaus ja pesänjako, niin peli on jo menetetty.

Mutta jos jossain vaiheessa tulee mieleen juttelu asiasta miehen kanssa, niin ehkä voi olla toivoa.
Siis tarkoitatko, että minulla pitäisi odotella ja kerjätä häntä?? En saa häneen yhteyttä, hän ei halua ilmeisesti nähdä minua, eikä jutella asiasta.

En voi muuta tehdä! :(
Hei, jos tää tapahtu EILEN niin ehkä tosiaan ei oo ihan kohtuutonta olettaa että vaikka muutaman päivän oottelet ja kattelet? Jos vielä taustalla on masennusta ja lääkitys ehkä lopetettu niin oisin lähinnä hiton huolissani miehestä johon ei saa yhteyttä enkä surisi kunnan kämppiin joutumista.

Ja ihan oikeasti, MILLAINEN suhde teillä oikein on ollu jos sulle täysin puun takaa (?) tulevien eropapereiden ja katoamisen jälkeen on seuraavana päivänä jo ihan selvää että minähän en odottele, huomenna hommaan kämpän? Ero tulee täysin tyhjästä puun takaa etkä halua ensin edes yhtä kertaa puhua miehen kanssa? Miten ihmeessä aiot hoitaa lasten tapaamiset ym. jos sulle tilanne on se että selvä, ero tuli, välit poikki NYT.

Kunhan ei ois tehny mitään itelleen.
Jos noin olis ajatellut niin mitäpä sitä sitten enää avioerolla.?

rr
Itse en tuonikäistä ole koskaan pitänyt edes vielä miehenä. Ja itse olen vain 27 eli en mikään elämänkuluttama keski-ikäinen. Kun itse olin 24 en edes siinä iässä pitänyt omanikäisiä poikia miehinä. Ne mitään miehiä ole vaan poikia. MIehet kypsyvät niin hitaasti. Ei niillä tuossa iässä mitään järkeä ole päässä eikä vielä ihan kolmikymppisinäkään.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja rr:
Itse en tuonikäistä ole koskaan pitänyt edes vielä miehenä. Ja itse olen vain 27 eli en mikään elämänkuluttama keski-ikäinen. Kun itse olin 24 en edes siinä iässä pitänyt omanikäisiä poikia miehinä. Ne mitään miehiä ole vaan poikia. MIehet kypsyvät niin hitaasti. Ei niillä tuossa iässä mitään järkeä ole päässä eikä vielä ihan kolmikymppisinäkään.
Huhhuh mitä yleistystä. Onhan jotkut 24-vuotiaat naisetkin ihan lapsia vielä mutta osa on jo aikuisempia. Sama juttu miesten puolella.

jeps
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap palstaillut mutta ei kertonut miten tämän asian kanssa kävi.
Tais käydä niin että
a) tämä oli provo
b) ap sai asiat miehen kanssa sovittua ja he elelevät taas kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. ap:llä suorastaan hävettää tämä avautuminen, ehkä mies on häntä siitä ojentanut ja nyt ap on taas alistunut kohtaloonsa, eikä uskalla hiiskahtaakaan, ettei taas tule uusia eropapereita.

Yhteistyössä