Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

Anteeksi että puran ja valitan tänne, -se jota heti ottaa päähän niin älä lue ollenkaan mitään.

Mitä tekisitte mun tilanteessa? Mieheni oli jättänyt avioeropaperit eilen keittiön pöydälle ilman syytä ja häipynyt vaatteidensa sekä tietokoneen kanssa täältä sillä aikaa.

En ole saanut nukutuksi koko yönä, mietin vain mitä nyt teen? Tässä lähellämme ei ole kummoisia vuokra-asuntoja, ainakaan kunnalla, en voi kuvitella muuttavani lasten kanssa niihin.

Olen aivan avuton. Tähänkö tämä oikeasti vaan loppui? ;(

En tiedä onko sulla paljon vaihtoehtoja. Jos mies on lähteäkseen (niinkuin on ilmeisesti jo tehnyt) niin ei häntä estä vaikket nimiä papereihin laitakaan. Hakee sitten yksin avioeroa.

Pakko kysyä. Siis oikeestiko tuli ihan puun takaa? Että kaikki ollut tähän mennessä ok.

No syynä mahtaa olla rakkauden loppuminen, koska ei minulle mitään syytä ole sanonut. Raukkamainen, kun ei voi sanoa sitä minulle suoraan, vaan häipyy!! Yllätyksenä tuli täysin,- toki meilläkin mennyt huonommin välissä, mutta en olisi voinut kuvitella papereita kotona odottamassa kun tulen... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Anteeksi että puran ja valitan tänne, -se jota heti ottaa päähän niin älä lue ollenkaan mitään.

Mitä tekisitte mun tilanteessa? Mieheni oli jättänyt avioeropaperit eilen keittiön pöydälle ilman syytä ja häipynyt vaatteidensa sekä tietokoneen kanssa täältä sillä aikaa.

En ole saanut nukutuksi koko yönä, mietin vain mitä nyt teen? Tässä lähellämme ei ole kummoisia vuokra-asuntoja, ainakaan kunnalla, en voi kuvitella muuttavani lasten kanssa niihin.

Olen aivan avuton. Tähänkö tämä oikeasti vaan loppui? ;(
Eikös toi ole vähän sen merkki että toisen naisen luokse meni.

Miksi sun pitäis muuttaa? Eiköhän se ole mies joka lähtee. Onko teillä oma vai vuokra-asunto?
Todella raukkamaisesti tehty, lähteä mitään selittämättä. Ei avioeroa tuolla tavalla oteta.
Älä allekirjoita mitään ennenkuin mies on selittänyt miksi noin teki.

Kohtalotoveri
Mulle on käynyt myös noin. Ilman syytä kertomatta mies otti ja lähti, eikä takaisin tullut. Jätti kaikkia asioita selvittämään täysin yksin. Olimme lapseton pariskunta. Selvitin asioita lakimiehen ja pankin kanssa. Jäin asuntoomme, lunastin loppulainan itselleni ja maksoin miehen ulos. Sain rauhassa miettimisaikaa ja myin asunnon reilun puolen vuoden päästä...
Ex-puolison kanssa ei olla oltu missään tekimissä tuon äkkilähdön jälkeen. Ja kyllä sellainen perusluottamus toisiin ihmisiin katosi tuon myötä.

Kolmen äiti
Mä en kirjottais nimeäni, koska asia tuli noin puun takaa! Tottakai miehen on selitettävä syy edes! Ja sinun ei tarvitse siitä kodista lähteä lasten kanssa, ainakaan miehen tahdosta, odota rauhassa, että tilanteeseen tulee joku selvyys. VOIMIA!!!!

vieras
Kai toi jotenkin aavisteltavissa kuitenkin oli? Eihän tossa muuta voi kun allekirjottaa ne jatkaa elämää niin, en mä ainkaan jäisi mieheltä tossa rukoilemaan mitään jatkoaikaa. Mites teidän nykyinen asunto, onko sulla mahdollisuuta pitää sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Kai teillä jotain erimielisyyttä on liitossa ollut, että vois joku syy olla?
Kyllä mekin ollaan riidelty, niinkuin joka suhteessa tietääkseni, mutta mitään vakakaa ei ole tapahtunut. Tai siis viime aikoina enemmään riidelty, mutta en siltikään halua, että minulle ilmoitetaan avioerosta näin. Haluan kuulla sen kasvotusten, suoraan ja selvinpäin!

Ahdistaa ajatus muuttaa lasten kanssa, ja kun rakasta miestäni niin paljon.

piinkovaa faktaa
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
voimia sinne sulle :hug:
paskamaisesri teki kyllä!!
tässä se taas tulee todistettua etrtä mihet on paskoja sikoja,jotka ei vaan osaa puhua!!!
Kyllä, tämä todistaa sen aukottomasti.

Yhteistyössä