M
"minnuli"
Vieras
En tiennyt, että ero kumppanista tarkoittaa eroa ystävistä/tuttavista.. Olen ihan puulla päähän lyöty, miten kaikki entiseen elämään kuuluneet ystävät (joihin tutustuin miehen kautta joskus 10 vuotta sitten, kuten miehen sisko, veljien vaimot, muita kavereita) ovat eron myötä jättäneet yhteydenpidon TÄYSIN! Itse otin yhteyttä vielä eron jälkeenkin jonkun aikaa, ehdotin yhteisiä reissuja jne. mutta toisesta suunnasta ei ole kuulunut mitään, sen jälkeen kun itse kyllästyin olemaan se, joka pitää yhteyttä. Joukossa on myös lapseni kummeja, jotka eivät ole kertaakaan ottaneet yhteyttä minuun, vaikka ennen oltiin "ystäviä". Eivät tiedä lapsen oikeasta elämästä mitään, kun elää suurimman osan ajasta minun luona. Isän luona sitten vierailevat kyllä. Olen päätellyt, että olen vissiin niin ankea ihminen. Pistää vaan vihaksi tosi paljon, kun avioliiton aikana nähtiin paljonkin, kerroin kaikenlaisia asioita, kuvitellen heidät ystäväksi. Sitten hyljätään noin vain. Erosta jo pari vuotta ja minullakin uusi elämä. Onko muille käynyt vastaavaa?