avautumista ja valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
Masentaa... Tuntuu ettei mulla oo enää mitään... hoidan kaks pientä lasta, teen kaikki kotityöt, keitän ruuat... samaa rataa kaikki kulkee joka päivä ihan sama oliko maanantai tai lauantai... miestä en koskaan näe... se on jo lähteny töihin ennenku herätään ja päästessään sieltä pois menee suoraan raksalle ja ku tulee pois sieltä on jo yö ja me ollaan nukkumassa... mä en edes enää tunne mitään koko miestä kohtaan aivan sama onko sitä edes olemassakaan... tätä menoa me erotaan ja mä saan jonkun burnoutin..... kiitos ku sain avautua tänne muita ei ole...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Sitä se rakennusaika voi pahimmillaan olla... Sehän on monille todellinen koetinkivi. Ottakaa nyt hyvät ihmiset vaikka YKS päivä ees välistä semmosena, ettei raksasta ees puhuta eikä sielä käyvä ja ootte vaan keskenään. :hug:

sitä mä oon ehdotellu muttaku ei käy kuulemma kaikki mahdolline aika pitää olla raksalla... olin viimeviikolla kovassa vatsataudissa eikä mies edes silloinkaan jäänyt kotiin hoitamaan lapsia vaan jouduin turvautumaan omien vanhempieni apuun lastenhoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä se rakennusaika voi pahimmillaan olla... Sehän on monille todellinen koetinkivi. Ottakaa nyt hyvät ihmiset vaikka YKS päivä ees välistä semmosena, ettei raksasta ees puhuta eikä sielä käyvä ja ootte vaan keskenään. :hug:

sitä mä oon ehdotellu muttaku ei käy kuulemma kaikki mahdolline aika pitää olla raksalla... olin viimeviikolla kovassa vatsataudissa eikä mies edes silloinkaan jäänyt kotiin hoitamaan lapsia vaan jouduin turvautumaan omien vanhempieni apuun lastenhoidossa.

Entäs jos annat sille miehelle vain kaks vaihtoehtoa että irtiotto raksalta tai lähet käveleen...? :snotty:
Tai sitte meet lasten kans sinne päiväksi pyöriin jalkoihin ja sanot että ko perhe haluaa olla isinki kans, ja kerta isi ei ole kotona niin perhe mennee sinne missä isi on. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Entäs jos annat sille miehelle vain kaks vaihtoehtoa että irtiotto raksalta tai lähet käveleen...? :snotty:
Tai sitte meet lasten kans sinne päiväksi pyöriin jalkoihin ja sanot että ko perhe haluaa olla isinki kans, ja kerta isi ei ole kotona niin perhe mennee sinne missä isi on. :D

Luultavasti suuttuis ja tulis saarna siitä että meidän pitäis olla tyytyväisiä koska rakentaa meille uutta kotia jne... Tai sitten ei ota sitä edes todesta... Raksalle ei päästä koska sijaitsee sen verran kaukana ettei sinne ilman autoa voi mennä ja mulla ei ole autoa. Muuten kyllä vois ihan tahallaan mennä sinne häiritsemään....

Alkuperäinen kirjoittaja Ongelmat maton alla...:
Kun me oltiin saatu talo valmiiks ja muutettua uuteen kotiin, tuli avioero.. :(

Vähän tuntuu siltä että meillä tulee käymään näin... :( ei avioeroa kun ei naimisissa olla mutta ero silti....

Jotenkin mun silmiin osui tuo, että sinä saat burnoutin, entäs se mies, joka raataa kahdessa hommassa pitkää päivää??

Nyt vaikka järkkäät sille kunnon eväät ja kuskaat ne sinne raksalle, muksut pistät siksi ajaksi jollekkin hoitoon.
Syötte siellä ja samalla vaihdatte kuulumisia, ja ihan hyvässä hengessä tietenkin.
Ei mitään napinoita, toki voi sanoa kuinka toivoisi, että löytyis yksi päivä tilaa, edes muutamaksi tunniksi :whistle:

Yhteistyössä