teippailin tänään pitkin kämppää lappusia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
niissä lukee:

-laita tiskit koneeseen

-jos roskapussi on täysi, vie se pois ja laita uusi pussi tilalle.

-jos huomaat lattialla hiekkaa tms.irtolikaa, imuroi.

-jos lattiat ovat likaiset, pese ne.

-laita likavaatteesi pyykkikoriin.

-laita käyttämäsi tavarat paikoilleen.

menin aamulla töihin ja sieltä suoraan kouluun ja kotiuduin tossa äskettäin.
lattialla oli vaihteeks kusisia sanomalehtiä, roskikseen ei ollu mahtunu enää mitää niin roskia oli keittiön tasolla, likasia astioita tasoilla ja hiekkaa ja puulastuja lattioilla ku koira oli syöny sellasen puupalikan.
vaatteita kauhee röykkiö sohvalla ja märkä pyyhe pyykkitelineellä kuivien pyykkien päällä.
ja mies ei ollu kotona, oli käyny ja lähteny raksalle.

mä tuun hulluks. vittu mä en oo sen äiti enkä taloudenhoitaja ja siitä on väännetty aika perkeleen monta kertaa.
mun pitäis olla sen tasavertainen elämänkumppani.

ja vittu ku sataakin taas ja mikään ei oo hyvin, ikävä poikaa ja selkä on kipee ja mä en OIKEESTI nyt just keksi mitää hyvää tästä hetkestä tän kaaoksen keskellä.

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

(ja vaikka mä alotuksen teinkin, niin en halua kommentteja siitä miten te ette kukaan katselis tollasta miestä...)

Jos et olisi koiraa muuten tekstissä maininnut niin nuo kusiset sanomalehdet lattialla olisivat saaneet mut erittäin huolestuneeksi. Täytyy sanoa, että mä taidan olla parhaimmillani ilman parisuhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
niissä lukee:

-laita tiskit koneeseen

-jos roskapussi on täysi, vie se pois ja laita uusi pussi tilalle.

-jos huomaat lattialla hiekkaa tms.irtolikaa, imuroi.

-jos lattiat ovat likaiset, pese ne.

-laita likavaatteesi pyykkikoriin.

-laita käyttämäsi tavarat paikoilleen.

menin aamulla töihin ja sieltä suoraan kouluun ja kotiuduin tossa äskettäin.
lattialla oli vaihteeks kusisia sanomalehtiä, roskikseen ei ollu mahtunu enää mitää niin roskia oli keittiön tasolla, likasia astioita tasoilla ja hiekkaa ja puulastuja lattioilla ku koira oli syöny sellasen puupalikan.
vaatteita kauhee röykkiö sohvalla ja märkä pyyhe pyykkitelineellä kuivien pyykkien päällä.

mä tuun hulluks. vittu mä en oo sen äiti enkä taloudenhoitaja ja siitä on väännetty aika perkeleen monta kertaa.
mun pitäis olla sen tasavertainen elämänkumppani.

ja vittu ku sataakin taas ja mikään ei oo hyvin, ikävä poikaa ja selkä on kipee ja mä en OIKEESTI nyt just keksi mitää hyvää tästä hetkestä tän kaaoksen keskellä.

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

(ja vaikka mä alotuksen teinkin, niin en halua kommentteja siitä miten te ette kukaan katselis tollasta miestä...)

autatko sinä vastaavasti miestäsi raksalla? Vai pitääkö miehesi tehdä ensin kaikki kotityöt ja sitten vasta raksalle, jotta sinä saat huilia kotona. Ne raksahommat kun ei ole mitään kovin kevyitä töitä.

ja mä en käsitä sitä, et mun "anoppi" ei oo ees paaponu miestä, siis oikeesti se on pienestä pitäen joutunu tekee kotihommia niin kauan ku kotona asu. se on yks seitsemästä sisaruksesta ja on joutunu huolehtii pienemmistään, siivoaan ja tekee ruokaa jnejne.
sit se on ollu omillaankin monta vuotta.
mä en vittu tajua.
sille ei vissii sovi parisuhde kun se luulee et se toinen osapuoli on joku piika :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpähän vaan...:
autatko sinä vastaavasti miestäsi raksalla? Vai pitääkö miehesi tehdä ensin kaikki kotityöt ja sitten vasta raksalle, jotta sinä saat huilia kotona. Ne raksahommat kun ei ole mitään kovin kevyitä töitä.

tottakai autan.
ja vitut mä tänäänkä mitää huilinu oo, tukka putkella paahtanu klo 6-18.
enkä mä tarkota et sen pitäis tääl talouskin hoitaa, mutta musta noi nyt on ihan perusjuttuja mitkä pitäis tulla jostai selkäytimestä vaikka rakentais viittä taloo samaan aikaan.

Katselisin. =) Jos on oma raksa eikä kaverinkaverin.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Turruta ittes siihen läävään, opi kävelemään puulastujen yli, opi kattamaan pöytä levällään olevan lehden päälle.. Vaikeaa voi olla, mutta josko toimisi?

nyt voisin tehdäkin niin kun lapsi ei ole kotona eikä sen takia tarvii siivota, mutta tässä on sit se riski et koira repii kaiken kappaleiks ja naamariinsa ja tukehtuu, että.... :/

Turruta ittes siihen läävään, opi kävelemään puulastujen yli, opi kattamaan pöytä levällään olevan lehden päälle.. Vaikeaa voi olla, mutta josko toimisi?

nyt voisin tehdäkin niin kun lapsi ei ole kotona eikä sen takia tarvii siivota, mutta tässä on sit se riski et koira repii kaiken kappaleiks ja naamariinsa ja tukehtuu, että.... :/

Opeta koira siinä samalla ettei sun tavaroihin kosketa vaikka ne olis lattiallakin.. :hug:

Opeta koira siinä samalla ettei sun tavaroihin kosketa vaikka ne olis lattiallakin.. :hug:

niin no,mun tavarat tääl ei lojukaan,et ne on ihan turvassa... :whistle:
mun puolesta olis vaan hyvä jos repis miehen lempipaidan riekaleiks, mitäs jätti sen sohvalle :snotty:
mut noi roskat yms on huonompi juttu..

Meillä koskee niin lapsia kuin aikuisiakin että kaikki laittaa käyttämänsä/omansa omille paikoillaan aina heti käytön jälkeen. Ja siitä ei tingitä!!

Nuorin lapsi 5 v. ja vanhin 10 v.

Voin kertoa että meillä hädin tuskin imuroidaan kerran viikossa koska meillä on siistiä koko ajan!

niin no,mun tavarat tääl ei lojukaan,et ne on ihan turvassa... :whistle:
mun puolesta olis vaan hyvä jos repis miehen lempipaidan riekaleiks, mitäs jätti sen sohvalle :snotty:
mut noi roskat yms on huonompi juttu..

Pointti tais mennä ohi, mut voimia kuiteskii :)

ja mä en käsitä sitä, et mun "anoppi" ei oo ees paaponu miestä, siis oikeesti se on pienestä pitäen joutunu tekee kotihommia niin kauan ku kotona asu. se on yks seitsemästä sisaruksesta ja on joutunu huolehtii pienemmistään, siivoaan ja tekee ruokaa jnejne.
sit se on ollu omillaankin monta vuotta.
mä en vittu tajua.
sille ei vissii sovi parisuhde kun se luulee et se toinen osapuoli on joku piika :kieh:

tää muuten aiheuttaa miehissä sitä, että hitto enää en jaksa kun koko ikäni oon hommia tehny... tai siis mun miehellä on välillä vähän se asenne...

Yhteistyössä