niissä lukee:
-laita tiskit koneeseen
-jos roskapussi on täysi, vie se pois ja laita uusi pussi tilalle.
-jos huomaat lattialla hiekkaa tms.irtolikaa, imuroi.
-jos lattiat ovat likaiset, pese ne.
-laita likavaatteesi pyykkikoriin.
-laita käyttämäsi tavarat paikoilleen.
menin aamulla töihin ja sieltä suoraan kouluun ja kotiuduin tossa äskettäin.
lattialla oli vaihteeks kusisia sanomalehtiä, roskikseen ei ollu mahtunu enää mitää niin roskia oli keittiön tasolla, likasia astioita tasoilla ja hiekkaa ja puulastuja lattioilla ku koira oli syöny sellasen puupalikan.
vaatteita kauhee röykkiö sohvalla ja märkä pyyhe pyykkitelineellä kuivien pyykkien päällä.
ja mies ei ollu kotona, oli käyny ja lähteny raksalle.
mä tuun hulluks. vittu mä en oo sen äiti enkä taloudenhoitaja ja siitä on väännetty aika perkeleen monta kertaa.
mun pitäis olla sen tasavertainen elämänkumppani.
ja vittu ku sataakin taas ja mikään ei oo hyvin, ikävä poikaa ja selkä on kipee ja mä en OIKEESTI nyt just keksi mitää hyvää tästä hetkestä tän kaaoksen keskellä.
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
(ja vaikka mä alotuksen teinkin, niin en halua kommentteja siitä miten te ette kukaan katselis tollasta miestä...)
-laita tiskit koneeseen
-jos roskapussi on täysi, vie se pois ja laita uusi pussi tilalle.
-jos huomaat lattialla hiekkaa tms.irtolikaa, imuroi.
-jos lattiat ovat likaiset, pese ne.
-laita likavaatteesi pyykkikoriin.
-laita käyttämäsi tavarat paikoilleen.
menin aamulla töihin ja sieltä suoraan kouluun ja kotiuduin tossa äskettäin.
lattialla oli vaihteeks kusisia sanomalehtiä, roskikseen ei ollu mahtunu enää mitää niin roskia oli keittiön tasolla, likasia astioita tasoilla ja hiekkaa ja puulastuja lattioilla ku koira oli syöny sellasen puupalikan.
vaatteita kauhee röykkiö sohvalla ja märkä pyyhe pyykkitelineellä kuivien pyykkien päällä.
ja mies ei ollu kotona, oli käyny ja lähteny raksalle.
mä tuun hulluks. vittu mä en oo sen äiti enkä taloudenhoitaja ja siitä on väännetty aika perkeleen monta kertaa.
mun pitäis olla sen tasavertainen elämänkumppani.
ja vittu ku sataakin taas ja mikään ei oo hyvin, ikävä poikaa ja selkä on kipee ja mä en OIKEESTI nyt just keksi mitää hyvää tästä hetkestä tän kaaoksen keskellä.
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
(ja vaikka mä alotuksen teinkin, niin en halua kommentteja siitä miten te ette kukaan katselis tollasta miestä...)