Nuku hei pöljäAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Se että olen väsynyt nykyään aamust iltaan. Univelkaa.
Ai nii, vittu mä oon tyhmä. Tänks, UrpoAlkuperäinen kirjoittaja h:Nuku hei pöljäAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Se että olen väsynyt nykyään aamust iltaan. Univelkaa.
Paska tuttu :/Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Se kun aina oppii jotain uutta. Eikä aina hyvässä, opettavaisessa mielessä.
Mulla oli suunnitelmia jotka kariutui siihen, että selvis mun vanhan tutun määräävän sen mihin sen vaimo saa mennä. Mikä on ei minnekään ilman tätä mun vanhaa tuttua. Että se siitä.
Nyt mä joudun ottamaan tehtäväkseni takoa järkeä siihen päähän.
Ai miksi?Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Hyi vittu mee pois.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Mikään ei vituta!! Elämä on ihQ
Tai alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa, ettei mikään vituta.
Joo sehän on ihan selvä juttu se...tai sit ei.Alkuperäinen kirjoittaja kukka:Juon nyt 2 kerran tässä kuussa ihan yksikseni humalahakuisesti. Tavallaan tämä on mukavaa, mutta samalla ahdistaa tuleeko tästä pikkuhiljaa tapa jota en haluisi, ja tuleeko minusta alkoholisti aikojen saatossa...
Luulis menevän jo.Alkuperäinen kirjoittaja Oi VOi:Mun pitäs olla jossain ihan muualla ku tässä.
koska mä en hyväksy sitä juomista |OAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ai miksi?Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Rupeat vaan hyväksymäänAlkuperäinen kirjoittaja klementine:koska mä en hyväksy sitä juomista |OAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ai miksi?Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Pese seAlkuperäinen kirjoittaja silakka:Alapää haisee silliltä. Onko meitä muita?