Avaroom kerrossänky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henri Pitkänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm, puhut sekaisin pinnasängystä ja kerrossängystä? Kotisivuilla on tuotteiden mitat kyllä ilmoitettu. Vai onko kyseessä joku vanha malli tms.? Kotisivuilla löytyy tuotteet "AVA-pinnasänky Baby" ja "AVA-kerrossänky Kids", tarkoitatko jompaa kumpaa niistä?

Saanko tunkea tähän ketjuun myös utelemaan?

Olemme ajatelleet sitä pienempää kerrossänkyä, kun siinä on markkinoiden parhaat mitat :D, laatu vähän mietityttää, onko se kunnollista laatua, vaiko sellaista puolihuolimatonta suomalaiskrääsää?

Mahdollisille kiinnostuneille tiedoksi, älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA erehtykö ostamaan AVA roomsin tuotteita. Toimitusajat ovat luvatun neljän viikon sijaan yli puoli VUOTTA, asiakaspalvelu tarjoilee mitä erikoisimipia selityksiä ("tehtaalla on pannuhuone rikki"), saattavat luvata toimituksen tiettynä päivänä mutta eivät saavukaan, jne. Eivät ole mistään muutoksista yhteydessä asiakkaaseen vaan kaikki tiedot pitää itse kaivella, soitella, sähköpostitella, selvitellä....

Onko muilla ollut edelleen ongelmia Ava roomsin kanssa??
Jep! Tilattiin sänky elokuussa, kuuden viikon päästä tuli sähköposti ”tilauksesi on melkein valmis, olemme pian yhteydessä kuljetuksesta” ja sen jälkeen ei enää mitään. Itse on jouduttu soittelemaan(puhelimeen ei koskaan vastata) ja laittelemaan viestiä perään. Mistään viivästyksistä ei olla oltu yhteydessä ennen kuin on itse kyselty että missähän sänky viipyy. Jo pari kertaa sen on luvattu olevan pian valmis, mutta edelleen odotellaan yhteydenottoa kuljetuksen sopimisesta

Avaroomia haetaan (jälleen, aiemmat onnistuneet sopimaan ja peruuntuneet) konkurssiin. Hakemus päivätty 17.2.23
Tiedot löytyy maksukyvyttömyysrekisteri.om.fi
Tämä varoitukseksi jos joku nyt vielä harkitsee tilaamista

Joo minäkin menin tyhmänä elokuussa 2022 sieltä tilaamaan. Tuotetta en koskaan saanut. Oli muka valmis ja aina piti toimittaa mutta ei ikinä toimitettu. Tyyppi on kyllä ihan uskomaton kusettaja ja ihmisten huijaaja. Ihan tietoisesti suoltaa valheita ja pitää yllä asiakkaan toivoa lupauksillaan. Lopulta peruin kaupan, mutta rahoja en oo saanu tänäkään päivänä takaisin. Tein rikosilmoituksen syytteenä petos, kun näin että joku muukin oli näin tehnyt. Toivon että te kaikki muutkin jotka ovat joutuneet tämän petoksen uhreiksi tekevät saman… Verkkokauppahan edelleen siellä pyörii ja tietämättömien ihmisten rahoja keräilee muina miehinä. Olen niin vihainen kun ajattelenkin koko juttua.

Nyt on pistetty vireille saneeraushakemus ja c/o osoite vaihtunut Kurikkaan. Onko Vantaalla yhtään niistä ainakin kolmesta osotteesta mitä verkosta löytyy enää toiminnassa vai onko vuokrarästit lopettanut joka toimipisteen?

Yhteistyössä