auttasko joku kääntämään enkuks

• Viestiketjun aloittaja muumi
  • Ensimmäinen viesti
muumi
When you begging me to send you some pictures it's hurts because it feels that you don't care anything else, just my appearance. I'm a mother too and I have 2 kids so my minds and body are not same when I was 20 years old, It's change you a lot, especially girls, so I can't be just your sexbomb. It's ok if you really like me otherwise too. After all I'm still eternal child myself but still I have to think a little too. And I can send you more photos someday but don't want that all the time.

Kun sinä ruinaat minua lähettämään kuvia se satuttaa koska tuntuu kuin et välittäisi muusta kuin ulkonäöstäni. Olen myös äiti ja minulla on 2 lasta joten minun mieleni ja vartaloni eivät voi olla sama kuin 20 vuotiaana, se muuttaa paljon, varsinkin naisilla, joten en voi olla vain sinun seksipommisi. Se on ok jos pidät minusta myös muutenkin. Minä olen tämmöinen ikuinen lapsi mutta minun täytyy vähän ajatella myös. Voin lähettää sinulle taas joitain kuvia joku päivä mutta älä halua sitä koko ajan.

una
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
When you keep begging me to send you some pictures it's hurts because it feels like you don't care anything else, but my appearance. I'm a mother too,I have 2 kids so my mind and body are not the same what it was 20 years ago. That time changes alot, especialy to women. It's ok if you really like me otherwise too. After all I'm still eternal child myself but still I have to think a little too. And I can send you more photos someday, if you just don't want that all the time.

sissi
When you are begging me to send you pictures it's hurts. It feels like you don't care anything else, just my appearance. I'm a mother and I have 2 kids so my mind and body are not the same as they ware when I was 20 years old. Haveing children change you a lot, especially women, so I can't be just your sexbomb. It's ok if you really like me otherwise too. After all I'm still eternal child myself but still I have to think a little too. And I can send you more photos someday but don't ask that all the time.

When you aked me to sen photos, it´s hurt´s, becouse its feels that you dont care anythin but the look. Im also mother nd i have 2 children, so my mind and my body cannot be same as a 20yrs, its chance a lot,especially for the womens, so i cannot be your sexbomb. its ok, if you like me otherwise. Im kind of "eternal child", but i have to think too. I can send you some pictures someday, but dont ask it everytime.

:whistle: :whistle:

Muutamia kirjaimia näköjään puuttuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
When you aked me to sen photos, it´s hurt´s, becouse its feels that you dont care anythin but the look. Im also mother nd i have 2 children, so my mind and my body cannot be same as a 20yrs, its chance a lot,especially for the womens, so i cannot be your sexbomb. its ok, if you like me otherwise. Im kind of "eternal child", but i have to think too. I can send you some pictures someday, but dont ask it everytime.

Ja muutenkin kirjoitus- ja kielioppivirheitä pullollaan.

minä
mä laittaisin kyl "it hurts" enkä "it's hurts = it is hurts" Laittaisin myöskin mieluummin two children kuin kids... tossa Sissin viestissä on ainakin tosi paljon kirjoitusvirheitä, älä laita sitä. Tuntuu muutenkin vähän oudolta toi alkuperäinen teksti, sekä suomeksi että englanniksi. Jotenkin kökköä..

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

En mä sanonutkaa mitää että olis täydellinen

:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

En mä sanonutkaa mitää että olis täydellinen

:D
Et niin, mut en tiedä kannattaako tarjota käännösapua, jos tekee noin paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Alkuperäinen teksti on paljon parempi.

apostrofi
Oikeat muodot: "it hurts" ja "it feels", kun "tekijänä" on passiivimuoto.

it's eli it+heittomerkillinen muoto on lyhenne kahdesta sanasta: it is tai it has

Sen sijaan yhteenkirjoitettu its on genetiivimuoto yksikön kolmannesta, eli siinä jokin kolmas omistaa jotakin, esim. I've got a dog. Its colour is black.

Edelleen: minä olen lyhenee I'm, ei Im tai im.

Edelleen: minä eli I kirjoitetaan aina isolla, jos minkäänlaisen oikeaan muotoon pyritään.

Edelleen: do+not lyhenee don't eikä dont.

jne....

vieras

Kannattaa opetella mm. sanojen chance ja change ero. Nainen on yksikössä woman, monikossa women. Sitä s-kirjainta ei sinne loppuun tarvita. Moni sana ja lause on kirjoitettu aivan väärin. Englannin kertaus voisi olla sulle ihan hyväksi :) Tämä ei siis mitenkään pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kannattaa opetella mm. sanojen chance ja change ero. Nainen on yksikössä woman, monikossa women. Sitä s-kirjainta ei sinne loppuun tarvita. Moni sana ja lause on kirjoitettu aivan väärin. Englannin kertaus voisi olla sulle ihan hyväksi :) Tämä ei siis mitenkään pahalla.
No, hyvin mua ymmärretty näinki, joten jätän enkun oppitunnit jollekki muulle :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No, hyvin mua ymmärretty näinki, joten jätän enkun oppitunnit jollekki muulle :D
Kyllähän sitä ymmärtää, ymmärrtäähän moni suomalainen maahanmuuttajien huonoa suomeakin. En kuitenkaan näe, että näin puutteellisella kielitaidolla kannattaa ruveta kääntämään toisille tekstejä, varsinkaan kun ap:n kielitaito tuntuu olevan parempi kuin sinun. Ei tästä nyt kuitenkaan kannata loukkaantua.

It hurts, when you are asking me to send you some pictures, because it makes me feel that you don't care anything else but my appearance. I'm a mother of two kids and my mind and body are not the same as they were when I was 20 years old. Becoming a mother changes woman a lot, so I can't just be your sexbomb any more. It's ok, if you really like me otherwise too. (tai: It´s ok if you really like my character (luonne) too) After all, I'm still feeling like an eternal child myself, but I also have to think a little too. And I can send you more photos someday, but I don't want you to ask them all the time.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aanah:
It hurts, when you are asking me to send you some pictures, because it makes me feel that you don't care anything else but my appearance. I'm a mother of two kids and my mind and body are not the same as they were when I was 20 years old. Becoming a mother changes woman a lot, so I can't just be your sexbomb any more. It's ok, if you really like me otherwise too. (tai: It´s ok if you really like my character (luonne) too) After all, I'm still feeling like an eternal child myself, but I also have to think a little too. And I can send you more photos someday, but I don't want you to ask them all the time.
ton "kids" vois varmaan ainakin jättää pois, samoin "too" kun siellä on jo toi "also" yms.

Joo, ihan totta - tuo toisen lauseen alku voisi olla vaan "I´m a mother of two and..." Tällaista tekstiä voisi muokata monella tapaa, mutta kuinka paljon kysyjä haluaa tekstin pysyvän alkuperäisessä asussaan, mene ja tiedä....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aanah:
Joo, ihan totta - tuo toisen lauseen alku voisi olla vaan "I´m a mother of two and..." Tällaista tekstiä voisi muokata monella tapaa, mutta kuinka paljon kysyjä haluaa tekstin pysyvän alkuperäisessä asussaan, mene ja tiedä....
Näin on. Mun mielestä ap:n suomenkielinen teksti oli jo vähän tönkön kuuloinen, et siinä mielessä ei ihme jos käännöksetkin on. No, oli sun käännös ainakin parempi kuin joidenkin muiden....mut ap varmaan jo kirjotti jotain kun ei ole mitään enää ketjuun kommentoinut.

Yhteistyössä