Auttakkee- raskaustesti asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kojja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kojja

Vieras
eli tein eilen aamulla predictor testin, sain ihan haalean viivan

tänään kaupan joku halpistesti-nega (päivällä tein)

kokemuksia predictorista siis kaipailen..

huomisaamua varten clearblue testi, en viitti tänään tuhlata sitä vielä

nyt kp 35/28-30, viimeviikolla oli "menkat"= muutama tippa verta/ruskeaa verta kolmena päivänä

täältä ei saa apua ja vastauksia kysymyksiinsä ikinä, mutta kaikenmaailman palstamammat jotka viettää 24'7 aikaansa koneella eikä LASTENSA KANSSA, heidän älyttömiä paskajuttuja kyllä kommentoidaan, millon on pillun kuvaa ja ties mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täältä ei saa apua ja vastauksia kysymyksiinsä ikinä, mutta kaikenmaailman palstamammat jotka viettää 24'7 aikaansa koneella eikä LASTENSA KANSSA, heidän älyttömiä paskajuttuja kyllä kommentoidaan, millon on pillun kuvaa ja ties mitä..
No anteeksi, kun en ole koskaan käyttänyt Predictoria! En voi auttaa!

Onko siinä Predictorin haaleassa viivassa yhtään väriä vai voisiko olla vain viivan paikka? Jos on vähänkään väriä, niin sit sen pitäis kyllä olla plussa.

Kiva auttaa noin mukavaa ihmistä!

Se johtuu siitä, et ole viitsinyt reksiteröityä. Vakkarit ei yleensä edes lue harmaana kirjoittavien aloituksia. Lisäksi näirä raskaustestikysymyksiä on vartin välein...Pieni kohteliaisuuskaan ei olisi pahitteeksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja S:

Onko siinä Predictorin haaleassa viivassa yhtään väriä vai voisiko olla vain viivan paikka? Jos on vähänkään väriä, niin sit sen pitäis kyllä olla plussa.

:( oli kyllä tosi asiaton teksti multa, pahoittelen.. pinna vaan niin kireällä monestakin syystä, varsinkin tästä asiasta, ehkäsyä on käytetty ja siltikö lasta pukkaa...

ei siinä ennen testaamista ollut mitään viivaa, vaikeaa sanoa onko väriä kun on niin haalea.. mutta sen verran näkyy, että kaverikin sanoi et on haalea viiva..

Jep. Jos ei seitsemässä minuutissa ilmaannu paikalle ketään asiasta tietävää, niin aletaan haukkua.

Olen täällä ollessani aina auttanut, jos suinkin olen mitään tiennyt. Etsinyt tietoa netistä kysyjien puolesta ja näin. Yleensä siitä ei saa edes kiitosta, vaan kysyjä häviää kuin pieru Saharaan ja oma viesti jää ketjun viimeiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja S:

:( oli kyllä tosi asiaton teksti multa, pahoittelen.. pinna vaan niin kireällä monestakin syystä, varsinkin tästä asiasta, ehkäsyä on käytetty ja siltikö lasta pukkaa...

ei siinä ennen testaamista ollut mitään viivaa, vaikeaa sanoa onko väriä kun on niin haalea.. mutta sen verran näkyy, että kaverikin sanoi et on haalea viiva..
Ei se viivanpaikka näy välttämättä ennen testaamista. Sit kun tikku kastuu, niin se näkyy harmahtavana. Positiivisessa tuloksessa täytyy kuitenkin olla väriä edes aavistus. Siis sinistä tai punasta, kumpaa väriä siinä testin kontrolliviivassa on.

tälläkin palstalla monesti lukenut et predictornäyttää jopa vääriä kuunnon plussia :| Itse ei ole kokemusta. Marketin testit taas on mulla näyttänyt oikein.
vauvakuumeilu puolelta saa paremmin näihin testeihin selkoa.. siis siellä on montakin ketjua kuvineen =)

Mä mietin, vastaisinko ap:lle mitään, kun ei osaa minkäänasteisia käytöstapoja, mutta paskapredictor ketuttaa mua kyllä enemmän.

Tässä esimerkiksi vääriä positiivisia tuloksia, joita olen predictorilla saanut:

Vahvimman plussan jälkeen kävin verikokeessa, jossa tulos hcg<1.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mä mietin, vastaisinko ap:lle mitään, kun ei osaa minkäänasteisia käytöstapoja, mutta paskapredictor ketuttaa mua kyllä enemmän.

Tässä esimerkiksi vääriä positiivisia tuloksia, joita olen predictorilla saanut:

Vahvimman plussan jälkeen kävin verikokeessa, jossa tulos hcg<1.

En voi minäkään sanoa mitään hyvää tuosta testistä. Näyttää todellakin vääri positiivisia.

Jos haluaa jostakin raskaustestistä kokemuksia, google auttaa kummasti :xmas: Mutta joo, predictotorista oon kuullu niin paljon paskaa, etten ikinä aio testata sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:

Se johtuu siitä, et ole viitsinyt reksiteröityä. Vakkarit ei yleensä edes lue harmaana kirjoittavien aloituksia. Lisäksi näirä raskaustestikysymyksiä on vartin välein...Pieni kohteliaisuuskaan ei olisi pahitteeksi ;)

Olen asiasta eri mieltä. Vakkarit lukee kaiken mikä kiinnostaa ja tämä aloitus on kulahtanut kaikkien mielestä, et ei jaksa vastata.

Yhteistyössä