Auttakeepa Espoon postinumeroista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Jos siis postinumero on 02340 niin mitä aluetta se Espoossa on?

oon lähettämässä tuolle postinumeroalueelle ärräpakettia ja pitäis nyt saaha sitte se oikia r-kioski löyettyä. ja ei, en voi kysyä paketin saajalta ku se on ylläri =)

Ja justiin sain googletettua kartan että se on Latokaskea se alue. Mutta onko tietoo että minkä alueen r-kioski siellä ois lähin? 02360 vaiko 02320?

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Eikös Latokaskessa oo r-kioskia enää?

ei löytyny kyllä tuolla r-kioskin haulla ku pistin tuon postinumeron siihen... :/ piru vie... enkä viitti postiin viiä koska tuo ärräpaketti tulee paljon halvemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
www.eniro.fi sieltä kartat ja reitit ja yritykset kartalle..etit sitä osotetta lähinnä olevan ärrän..

no hemmetti. miulla eniro auki ku tarkistin sen saajan osotteen ja en tajunnu että sieltäki voisin kokkeilla....

tattis. katotaan pääsenkö mie mihinkään... =)

Espoonlahti eli 02320, Matinkylä 02230 tai Soukka 02360 on lähimmät.
Itse hakisin varmaan mieluiten Matinkylästä tai Espoonlahdesta jos vielä asuisin Latokaskessa.

Riippuu tietty siitä käykö ostoksilla Lippulaivassa vaiko Omenassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Espoonlahti eli 02320, Matinkylä 02230 tai Soukka 02360 on lähimmät.
Itse hakisin varmaan mieluiten Matinkylästä tai Espoonlahdesta jos vielä asuisin Latokaskessa.

Riippuu tietty siitä käykö ostoksilla Lippulaivassa vaiko Omenassa :)

Juu, tuon eniron karttapalvelun kautta löysin lähimmän eli Espoonlahti, on vaan vähän alta 5 km matkaa =) joten mie laitan sinne menemään. vastasyntyneen perheelle on joten iskä on heillä isyyslomalla ja hän sitten varmaankin hakee paketin =)

kiitti tosi paljon kaikille auttaneille :flower:

Yhteistyössä