Auttakee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marru

Vieras
Olen yrittänyt miettiä pääni puhki minkä kumman keksisin syyksi, että en pääsisi ensi viikkoiseen työpalaveriin. Mulla ei haluta yhtään lähteä sinne, kun siellä menee työpäivän päätteeksi koko perskutin ilta. Mies olisi lasten kanssa kotona, mutta, kun pienempi ei laita nukkumaan ilman iltatisulia. Ja minä itseni tuntien miettisin vain, että kuinka se meidän pikkuinen siellä vain itkee. Sanokaapas te jokin naseva poissaolon syy.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Onko sulla koskaan ollut migreeniä? Jos tulis migreeni just sinä päivänä... :whistle:

No ei. Ajattelin, että vois olla joku sellanen syy, jonka voisin sanoa vaikka heti huomenna, että valitettavasti en pääse palaveriin, koska...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Ööö, no jos lapsi on sen ikäinen ettei vielä osaa mennä nukkumaan ilman iltatissiään, niin eihän siihen mitään tekosyytä tarvita???

Ei minustakaan. Julma sellainen pomo, joka lapselta iltarutiinit kieltää.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Ööö, no jos lapsi on sen ikäinen ettei vielä osaa mennä nukkumaan ilman iltatissiään, niin eihän siihen mitään tekosyytä tarvita???

No tota, onhan tämä meidän pienin "jo" 10kk:tta. Jospa minä kokeilisin ihan vain sitä oikeata syytä, jospa se pomo sen ymmärtäis, mutta pelkään, että ei ymmärrä. Mikähän lääkäriaika vois olla illalla kuudelta? Lapsi ei vois olla kuitenkaan kipeä, tai siis leikisti.

Alkuperäinen kirjoittaja marru:
tämä meidän pienin "jo" 10kk:tta. Jospa minä kokeilisin ihan vain sitä oikeata syytä, jospa se pomo sen ymmärtäis, mutta pelkään, että ei ymmärrä. .

Vaikka olisi 1 ½ v niin iltarutiineja ei kannata työpalaverin takia laittaa sekaisin. Jos pomo ei ymmärrä, sitten ei. Jos valehtelet, jäät kuitenkin kiinni ja sitten sinuun ei uskota muissakaan asioissa. Kun lapsi sitten oikeasti sairastuu, töissä mietitään, sairastuiko se vai ei.

Yhteistyössä