M
"minävain"
Vieras
lassiella on myös "ei-tec" haalareita, samoin markettivalikoimissa.
reimalta jos ottaa nii eikse suositella ostaa se koko mikä on sillä hetkellä käytössä koska niisä on kasvunvaraa sen verran et menee kokotalven..
meillä oli viime vuonna reiman baby-malli mut siitä jäi lahkeet lyhyiks, vaikka leveyttä oli hirveenä, eli kannattaa huomioida tää...
mut kannattaa katella, pieniä "merkkihaalareita" jää usein aleen esim tää
http://fi.babyshop.com/pyxis-baobab/p/13769#filter-2
reimalta jos ottaa nii eikse suositella ostaa se koko mikä on sillä hetkellä käytössä koska niisä on kasvunvaraa sen verran et menee kokotalven..
meillä oli viime vuonna reiman baby-malli mut siitä jäi lahkeet lyhyiks, vaikka leveyttä oli hirveenä, eli kannattaa huomioida tää...
mut kannattaa katella, pieniä "merkkihaalareita" jää usein aleen esim tää
http://fi.babyshop.com/pyxis-baobab/p/13769#filter-2