Auttakaas tuossa frontiervillessa...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ko sain siinä sen kakaran joku aika sitte, ja sitte on se tehtävä "care for your child" ja siinä pittää syyä 400 ruokaa, pukea 5 vaatetta nii miten mie tuon syömisen hoijan, vaihan sen lapsosen käyttöön ja sitte vasta ostan ruokaa? Entäs tuo pukemishomma, mulla on siinä 3/5 eli ilmeisesti olen ainaki vahingossa sitä "pukenu", mut mitenkä se niinku tapahtuu? :D

Niitä vaatteita tarttee tehdä, en nyt muista missä rakennuksessa.
Onko "Hint" kohdassa mitään tuosta syömisestä? Sehän saataa olla vaan sadon korjaamista tai kun ostaa energiaa marketista.

Eiköhän se teepannu tule kunhan aikansa apilaa viljelee.

Jätä se myyrä/majava siihen pellolle niin ei tuu uudestaan. Jos jää apilaa sen "alueelle" siirrä ne apilat pois "move" työkalulla niin saat kerättyä kaiken.

Sillä ei ole väliä niitätkö omalla vai naapurin maalla mahdollisuus keräilyesineisiin on kummassakin tapauksessa.

Viljele sitä apilaa niin maan ppppeesti, kyllä se pannu joskus löytyy.

Ja oisko toi, kun pitää syödä 400 ruokaa, niin sulla pitää olla foodia 400? Emmä tiiä onko mulla vielä ollut tuota.

Ja toi pukeminen, pitäiskö sulla olla yhteensä viisi vaatetta. Niitä voi tehdä jossain niistä rakennuksista. Kun eihän niitä ukkeleita varsinaisesti voi pukea...

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Viljele sitä apilaa niin maan ppppeesti, kyllä se pannu joskus löytyy.

Ja oisko toi, kun pitää syödä 400 ruokaa, niin sulla pitää olla foodia 400? Emmä tiiä onko mulla vielä ollut tuota.

Ja toi pukeminen, pitäiskö sulla olla yhteensä viisi vaatetta. Niitä voi tehdä jossain niistä rakennuksista. Kun eihän niitä ukkeleita varsinaisesti voi pukea...

Ahaaa, no se selittääki miks se luku sielä vaihtuu enemmäksi ja vähemmäksi koko ajan :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mistä hitosta mie löyvän elukoitten ulostetta? :o :o :o :o Ei minun ötökät taho muuta ko ruokaa ja rapsutusta...

Kun ruokit niitä... saat sen jutun kun oot löytänyt 5 erilaista. Löytyy sieltä keräilyjutskista :)

Yhteistyössä