Mä löysin vihdoin ja viimein mein olkkariin paneeliverhotangon jossa 2 tankoa. On siis koko tuon pituuden nyt. No, mutta nyt onkin sitten ongelmana nämä verhot. Kun nuo valmiit on joko 220cm tai 240cm pitkiä. Eli toinen jää vähän lyhyeksi ja toinen on sitten liian pitkä. Haittaako tuo lyhyempi jos ei tulekaan lattiaan asti vai pitääkö noissa paneeliverhoissa tulla niinku lattiaan, onko sitten paremman näköiset? Ja toinen, onko noi sitten hankala tehdä itse jos ostais vaan kangasta. Multa löytyy kyl ompelukone ja osaan toki suoraa ommella, mut se on se aika kun sitä ei oikein ole ja niitä verhoja pitäis tehdä kuitenkin useampi kuin 2 kappaletta.
Jos joku osais mua neuvoa. Tuo mein olkkarin ikkuna/parvekkeen oven seinä on n. 340cm pitkä ja koko matkalle tulee tanko. Eli siinä pitäis olla sitten ainakin se 4-6 kapeaa paneeliverhoa. 2 kuitenkin molemmille sivuille. Tuossa ikkunoiden välissä on ihan seinääkin, ettei ole koko matkalta pelkkää ikkunaa. On vaan niin kapea väli, ettei onnistuis kahdella tangolla.
Sekava sepustus. Sori siitä. :ashamed:
Jos joku osais mua neuvoa. Tuo mein olkkarin ikkuna/parvekkeen oven seinä on n. 340cm pitkä ja koko matkalle tulee tanko. Eli siinä pitäis olla sitten ainakin se 4-6 kapeaa paneeliverhoa. 2 kuitenkin molemmille sivuille. Tuossa ikkunoiden välissä on ihan seinääkin, ettei ole koko matkalta pelkkää ikkunaa. On vaan niin kapea väli, ettei onnistuis kahdella tangolla.
Sekava sepustus. Sori siitä. :ashamed: