jättiläisen äiti
Kävin tänään 1,5 vuotis neuvolassa ja olenkin koko päivän kauhistellut poikamme mittoja. Pituus 90cm ja paino tasan 15kg!!
Terveydenhoitaja mittasi kolme kertaa pituuden ja ihmetteli miten kamalasti poikamme oli kasvanut sitten 1 vuotis neuvolan jälkeen.
Oli kyllä silloinkin jo 13,5 kg ja 83cm pitkä.
Syntymäpituus 3060g ja 50 cm
Sanoi että menee jo 2 vuotiaiden koon yli. Tuleeko pojastamme jättiläinen? Ihan pelottaa jo
Olemme mieheni kanssa ihan normaalimittaisia, minä 168 ja mieheni 175.
Minun veljet ovat aika pitkiä eli 184 ja 186, mutta muuten sukumme on ihan normaalikokoista.
Pojalla on kamala ruokahalu ja muutenkin vilkas ja ollut kamalan terve
Pitäis varmaan olla iloinen terveestä vesselistä, mtta vähän jäi takaraivoon sellainen pelko kun terveydenhoitajakin vähän oli ihmeissään.
Onko teillä kellään isoa lasta ja miten pituus yms. kehittynyt iän myötä?
Terveydenhoitaja mittasi kolme kertaa pituuden ja ihmetteli miten kamalasti poikamme oli kasvanut sitten 1 vuotis neuvolan jälkeen.
Oli kyllä silloinkin jo 13,5 kg ja 83cm pitkä.
Syntymäpituus 3060g ja 50 cm
Sanoi että menee jo 2 vuotiaiden koon yli. Tuleeko pojastamme jättiläinen? Ihan pelottaa jo
Olemme mieheni kanssa ihan normaalimittaisia, minä 168 ja mieheni 175.
Minun veljet ovat aika pitkiä eli 184 ja 186, mutta muuten sukumme on ihan normaalikokoista.
Pojalla on kamala ruokahalu ja muutenkin vilkas ja ollut kamalan terve
Pitäis varmaan olla iloinen terveestä vesselistä, mtta vähän jäi takaraivoon sellainen pelko kun terveydenhoitajakin vähän oli ihmeissään.
Onko teillä kellään isoa lasta ja miten pituus yms. kehittynyt iän myötä?