Auttakaas pashminahuivin sitomisessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huiviton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huiviton

Vieras
Kyse on siis isohkosta pashminahuivista (vaalealla pohjalla vaaleita kuvioita).
Tarkoitus olisi siis sitoa huivi olkapäille kirkkon ajaksi. Kertokaa huivinkäyttäjät miten saisin huivin kauniisti sidottua?
Entä mitä mokia tulisi välttää huivin käytössä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Hommaa iso, kaunis rintasolki, jolla laitat sen kiinni. Näyttää paljon paremmalta kuin solmuun väännetty.

Kiitos vinkistä. Mistäköhän päin osaisin lähteä etsimään tuollaista solkea?
Siis kultasepäliikkeestä vai mistä? terkuin ap

Alkuperäinen kirjoittaja Huiviton:
Hommaa iso, kaunis rintasolki, jolla laitat sen kiinni. Näyttää paljon paremmalta kuin solmuun väännetty.

Kiitos vinkistä. Mistäköhän päin osaisin lähteä etsimään tuollaista solkea?
Siis kultasepäliikkeestä vai mistä? terkuin ap

Kyllä minä kultasepänliikettä suosittelisin, tietää ainakin saavansa laatutavaraa. Toki huutonetin voi selata läpi, jos on viitseliäs.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Korua kannattaa etsiä esim. Sokoksen pukeutumisosastoilta tai sitten ihan kemppariosastolta, missä on muitakin koruja.

Muovikorut ei ole kovin juhlavia.

voi siellä kemppari osastolla on paljon muitakin kun muovi koruja. Pukukoruja jotka ovat itsessään todella tyylikkäitä(ainakin täällä )..

Tälläinen on helppo tehdä itsekkin
rintakoru_vsin_0703_499.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Korua kannattaa etsiä esim. Sokoksen pukeutumisosastoilta tai sitten ihan kemppariosastolta, missä on muitakin koruja.

Muovikorut ei ole kovin juhlavia.

voi siellä kemppari osastolla on paljon muitakin kun muovi koruja. Pukukoruja jotka ovat itsessään todella tyylikkäitä(ainakin täällä )..

No minusta "pukukorunkin" olisi syytä olla ihan jalometallia (kulta, hopea...), sellaisia, että ei erikseen tarvitse kysyä, ovatko tuotteet nikkelitestattuja. Ja niitä materiaaleja on harvemmin tarjolla kemppariosastoilla. Minä kammoksun halvan näköisiä, kimaltavia kempparikoruja, siinä mielessä mulla on tosi rajoittunut maku. Mutta tyylejähän on monenlaisia.

Yhteistyössä