Auttakaas minua löytämään baarivaatteet itselleni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallukka

Vieras
Netin kaupoista siis :) Siitä on varmaan 5 vuotta aikaa kun viimeksi olen käynyt baarissa eikä hajuakaan mitä voisi päällensä pukea. Mulla on paljon ihan tavallisia vaatteita ja sitten juhlavaatteita, mutta ei mitään siitä välistä :)

Ja oman haasteensa asettaa tämä minun ylipainoni, joten ellokselta, h&m:ltä, anttilasta, misurasta yms. pitäisi sitten olla näistä isojen mallistoista...

Olis tosi kiva, jos jollakulla olis jotain ehdotuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Farkkulegginsit ja pepun peittävä musta löysä tunika (3/4-hihoilla). Näitä löytyy taatusti joka nettikaupasta ja isojen osastoilta myös.

Nuo legginsit minua kyllä kiehtoo, mutta pelkään että näyttävät aika kamalilta minun megareisissä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Farkkulegginsit ja pepun peittävä musta löysä tunika (3/4-hihoilla). Näitä löytyy taatusti joka nettikaupasta ja isojen osastoilta myös.

Nuo legginsit minua kyllä kiehtoo, mutta pelkään että näyttävät aika kamalilta minun megareisissä :ashamed:

mieluummiin oikeenkokoiset farkut?

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
:attn: halenssilla on upeita toppeja tms isojen tyttöjen mallistoa, kannattaa katsoa sieltä :)

Kiitos vinkistä :) Siellä näyttää olevan tosi kivoja vaatteita. En tiennytkään, että myös halensilla on isojen osasto.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Kyllä ne leggarit voi isompiki laittaa, eikä oo pakko olla farkkulegginsit. voi olla normi mustatki:)

No sitten tarpeeksi pitkä toppi =D Oikeesti, mun mielestä jos on lihava, niin turha yrittää peitellä sitä pukeutumalla löysiin housuihin, jos ne ei omaan makuun sovi, kyllä kaikki silti näkee ettei olla mitään keijukaisia. Ja joku ehdotti hyvin istuvia farkkuja, miten paljon ne loppujen lopuksi eroaa farkkuleggareista? Kangas voi olla hitusen paksumpaa, mutta leggarit on mukavemmat joustavan vyötärön takia ja muutenkin joustavuuden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Kyllä ne leggarit voi isompiki laittaa, eikä oo pakko olla farkkulegginsit. voi olla normi mustatki:)

no totta voi, mutta niissà pitàà tuntea olo mukavaksi ja se ylà osa olla riittàvàn pitkà. painoon katsomatta, legginsit eivàt sovi kaikille

Mä tyrkytän aina mekkoja ja hameita :) . Eikö kävisi? Mä laittaisin ainakin sellaisen kellohelmaisen mekon, jossa kuitenkin suht piukka yläosa. 50-luvun henkeen vähän niinkuin.

e1a456630b822c13ed3d0bf4b3ac35d6.jpg

Tämmönen. Ja tuolta löydät
http://www.garageland.fi/

Täältä mä ostan aina noita :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä tyrkytän aina mekkoja ja hameita :) . Eikö kävisi? Mä laittaisin ainakin sellaisen kellohelmaisen mekon, jossa kuitenkin suht piukka yläosa. 50-luvun henkeen vähän niinkuin.

e1a456630b822c13ed3d0bf4b3ac35d6.jpg

Täältä mä ostan aina noita :) .

Voih, nuo on just minun tyylisiä :) Tykkään kovasti noista fiftarimekoista, etenkin leveistä helmoista.

Voisin kokeeksi tilata jostain legginsit :) Ja jonkun tarpeeksi pitkän tunikan tai vähän lyhyemmän mekon? Tykkään hameista kyllä tosi paljon, mutta yleensä helma on reilusti polvien alapuolelle, legginsien kanssa vois kokeillta tosiaan pikkusen lyhyempiäkin hameita...

Mutta kiitos vinkeistä :) Lisääkin saa laittaa, mulla on tässä kolmisen viikkoa aikaa tuohon baarireissuun :) Hartaasti ja kauan suunniteltu ilta :D

Yhteistyössä