V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä on kuppikastike? Nevö hööd!
Mä en ajattele asiaa ihan niin, että olisi ruokaa, jota vain suomalaiset syövät. Pikemminkin niin, mitä meillä suomalaisilla on tapana syödä. Kalan grillaus on tosin erinomainen idea, koska mun esikoinen syö kalaa, vaikkei muuta lihaa syökään. Eli menee sekin kärpänen samalla iskullaJos grillaat, grillaa kalaa. Grillatut lihat ja makkarat ei ole mun mielestä mitenkään tyypillisen suomalaista ruokaa, niitä mätetään muuallakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25743585:Mä en ajattele asiaa ihan niin, että olisi ruokaa, jota vain suomalaiset syövät. Pikemminkin niin, mitä meillä suomalaisilla on tapana syödä. Kalan grillaus on tosin erinomainen idea, koska mun esikoinen syö kalaa, vaikkei muuta lihaa syökään. Eli menee sekin kärpänen samalla iskullaMutta juhannus on vain juhannus ja ajattelin muina päivinä grillata korkeintaan kerran, jos sitäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25743298:Hyviä ideoita :flower: Juhannukseksi - jos ei ole sääennusteessa ihan tajuttoman huono ilma - lähdetään systerin mökille Keski-Suomeen ja siellä kotakeittiössä järven rannalla tulee varmaan grillailtua koko juhannus. Ja täytyykin kysyä, onko sillä mökillä onkivapoja, jos vaikka koitettaisiin itse saada järvikaloja ja tehdä vaikka ahvensoppa. Mun tuurilla saan pari kitukasvuista särkeä tai ruutanaa, mutta jospa Ahti olisi anteliaampi ulkomaalaiselle, jolle jo pelkästään järvi on ennennäkemätön asia![]()