Auttakaahan koirarotujen tuntijat (sis. kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Harmi että joo koira hakematta :(
tsekkaapa tämä, tähän kaveriin mä ihastuin ja hakisin ton kotiin, ellei täällä olisi jo tarpeeksi eläimiä ennestään ;)
http://www.pelastetaankoirat.com/siru_mar05.html

Voi kuinka ihana koira tuo Siru:)

Onko Almeriassa lentokenttä? :xmas:
Homma menee taas niin kuin aikaisemmin: Pistin s.postia yhdistykselle jälleen ja sieltä tuli takaisin kyselylomake jonka täytin ja lähetin jälleen eteenpäin. Kysyin taas koirasta tarkempia tietoja, mutta taaskaan ei siihen kysymykseen ollut vastattu ja nyt ei ole kuulunut viikkoon yhtään mitään |O :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäisen äiti:
Almeriassa on lentokenttä. Googlasin ja laiton hauksi Almeria aeropuerto.
Saitko yhteyden siihen suomessa olevaan , sen toisen kennelin yhteyshenkilöön?

Sitäkin kummastelin kun sieltä ei kuulu mitään vastausta viestiin :kieh: Otan maanantaina yhteyttä toiseen järjestöön ja niin kauan että asiaan tulee jonkinlainen selvyys.
Ennenkin on järjestynyt rescue koiran lentokummin kanssa Suomeen saapuminen ettei se toisi liiallisia kustannuksia adoptoijalle.

Malagaan meni ainakin lentoja, eikös ne ole Almerian kanssa suht lähekkäin, vajaa 400km?
:D

Se siitä sitten. 20 kertaa olen pyytänyt lisätietoja koirasta ja en ole saanut, kysytään vaan koska tulen koiran hakemaan. Eikö minulla ole siis oikeutta tietää koirasta yhtään mitään ja että minun pitäisi mennä Espanjaan saakka toteamaan millainen yksilö todellisuudessa on.. Inhottaa! Todella paljon :'(

Yhteistyössä