auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niina

Jäsen
18.05.2004
340
0
16
Mulla on koko kesä ollu paha sairauksien pelko ja viime viikolla lääkäri määräsi cipralexin alotuksen. Mä pelkään kamalasti aivokasvainta! Siis tunnen siihen liittyviä oireita ja ne on niin todellisia.Tuntuu että on semmonen huimaava olotila kokoajan ja vapisuttaa ja kaikki tuntuu epätodellisesta. eikai aivokasvain voi oireilla näin?!?! apua! Mä oon miljoonissa kokeissa käyny jo tän kesän aikana erinäisten oireiden takia mut mitään ei oo löytyny..Psykologin juttusillaki käyn.

älä pelästy,

ei sulla varmastikaan ole aivokasvainta,kun olet tutkimuksissakin ollut. Ciprelex on masennuslääke. Ite aloin pelätä laskimotukosta hulluna vuosi sitten ja tunsin oireitakin, joulun jälkeen romahdin ja sairastuin keskivaikeaan masennukseen. Sain heti ihanan terapeutin, ja olen käynyt viikottain hänen luonaan, lääkitys on cipralex 10mg, joka taittoi pahimman ahdistuksen pois ja antoi tilaa käsitellä ahdistuksen syitä. Tilanne on nyt se, että olen onnellinen ja tasapainoinen, keskinkertainen ja itseni tällaisena hyväksyvä kotiäiti. Pysähdy miettimään hiljaa itekses omaa elämääsi, onko jotain mikä painaa ja vihloo sisällä ja hakeudu pätevän terapeutin juttusille. Se oli ainakin mulle elämäni paras valinta. Siunausta sulle, ei tarvitse kärsiä yksin!! lue psalmi 145:18-19

Kuulostaa tutulta, mutta ei suinkaan aivokasvaimelta! se on varmasti helpottavaa, mutta toisaalta piinaava tieto on se, että juuri noin , täsmälleen samalla tavalla, minä sairastuin paniikkihäiriöön. niin uskomaatomalta kuin se tuntuukin, voi tuo olla oire psyyken huonsta voinnista. mutta älä pelästy, neuroottisella puolella ollaan, varsinainen mielisairaus sinua tuskin uhkaa.

edessä on varmasti vaikeita aikoja, ensimmäinen askel onkin nyt se, että hankit itsellesi kunnon terapeutin, koska omasta kokemuksesta voin sanoa, että kohtapuolin tuo fyysisen sairauden pelko lievenee ja oireista tulee enmpi ahdistukseen viittaavia.

tsemmpia ja voimia sinulle!

Yhteistyössä