auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yasmin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yasmin

Vieras
Hei,

Olen syönyt Yasmin-pillereitä nyt parisen vuotta, ja aina olen syönyt tunnollisesti, ohjeiden mukaan, melkein minuutin tarkkuudella...
Nyt kuitenkin huomasin tässä noin viikko sitten että olen joko aloittanut yhden päivän liian aikaisin tauon jälkeen seuraavan liuskan (olen nyt syönyt 2 liuskaa peräkkäin), tai sitten olen jonain päivänä ottanut 2 pilleriä... Päivät menneet nimittäin vähän sekaisin nyt lomalla;)

Nyt on liuskassa enää 3 pilleriä ja pitäisi pitää tauko... otanko yhden pillerin seuraavasta liuskasta nyt ennen taukoa, vai pidänkö tauon kun nämä pillerit loppuvat..? Yleensä otan viimeisen pillerin liuskasta torstaina, nyt se olisi keskiviikkona....

Lisäksi mulle alkoi viime viikon loppupuolella tulemaan välivuotoa joka loppui eilen..?! Apua!

Auttakaa!! :/

Kiitos!

En osaa tähän nyt muuta kommentoida kuin sen, että tuskin ainakaan välivuodosta kannattaa huolestua. Nimittäin itsellänikin sitä tuli, kun viimeksi söin 2 liuskaa putkeen.

Koska olet syönyt 2 liuskaa putkeen, niin voit pitää taukoviikon sitten, kun tämänhetkisen liuskan pillerit loppuu. Muista aloittaa uusi liuska ajoissa ja muista uusi aloituspäivä jatkossakin! Joillekin tulee välivuotoa, jos syö 2 liuskaa putkeen. Se on ihan normaalia, joskin varmasti ärsyttävää.

Yhteistyössä