Auttakaa! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minavain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minavain

Vieras
Mulla ois tänään menossa rv9+5 ja toista odotan.. Kävin äskön vessassa ja pyyhkiessä paperiin jäi vaaleanpunaista verta :( Kävin tällä viikolla ultrassa jossa kaikki oli hyvin, syke löytyi jne.. Oon netistä yrittänyt tietoa etsiä, mutta siellä melkein kaikissa sanotaan että on keskenmeno jos on punaista tuo vuoto.. :( Ei varmaan auta sairaalaankaan soitella..

Minä vuosin runsaastikin, eikä ollut km. Jotkut saattavat vuodella läpi koko raskauden, eikä siitä ole vaaraa. Ainahan se kuitenkin pelästyttää vähän. Tsemppiä! :)

Itsellä toinen raskaus (rv 9+3) meni kesken, oli vain pientä vuotoa. Oli kuin maailmanloppu. Mutta...siitä pääsee yli... Ajan kanssa. Vaikka surettaa vieläkin. Kolmannessa raskaudessa ryöpsähti paljon verta ja hyytymää n. rv 10. Olin varma että sekin meni kesken ja odottelin rauhassa viikonlopulta maanantaille ja ultrassa todettiin hyvävointinen pikkukaveri. :) Ja se pikku vesseli tuhisee tuolla sängyssään. Aika näyttää, vaikka tiedänkin että odottavan aika on pitkä. Voimia ja jaksamisia. Ja kaikella on tarkoituksensa, hyvässä ja pahassa, sen olen omassa elämässäni oppinut.

Itselläni nyt 14+3 ja tullut yli viikon aina pyyhittäessä sellaista limaa.ensin oli vaaleanpunaista,sitten mustia hyytymiä, sitten veristä limaa. Mutta vuotoa ei tule. Tänään alavatsaa nippaillut tosi paljon ja supistellut,mutta eivät tee lääkärissä mitään kun viikkoja näin vähän.
Mutta on kuulema ihan normaalia,että sitä vo tulla juurikin noin,kun ei vuotamalla tule.Saattaa olla siis hormonaalista vain. PIdän sinulle peukkuja! Itseäni jännittää myös tämä,mutta ei auta kuin toivoa. Ja takanani on 2 keskenmenoa,mutta tämä ei vaikuta ainakaan sellaiselta.

Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista! <3 Enempää ei ole vuotanut kun sen verran kun vessassa pyyhin.. Mahakipuja ei ole.. Pelottaa vaan niin paljon kun koko raskauden alku on ollut ihme <3

Ultrassa en ehtinyt käydä ennenkuin keskenmeno todettiin toisessa raskaudessa. Oikeassa osoitteessa oli mutta kehitys oli loppunut joskus 7 rv:n paikkeilla. Mutta tosiaan näistä vuodoista ei näköjään omasta kokemuksesta voi päätellä mitään. Ja näköjään monella yleistä vuodot raskauden aikana. Ota rennosti ja käy maanantaina ultrassa tarkistamassa tilanne. Toivotaan parasta. :)

Yhteistyössä