Auttakaa! Voisko olla valemenkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Menkat alkoi ihan normaaliin aikaan, mutta olivat tosi niukat. Eka vuorokautena tuli verta vaan paperiin pyyhittäessä ja sen jälkeen kaksi vuorokautta niukemmin kuin normaalisti. Sidettä kuitenkin käytin. Nyt sitten loppuivat kokonaan. Normaalisti menkat on kestäneet noin 6 päivää ja olleet tosi runsaat. Nyt ei ollut hyytymiä ollenkaan, mutta vuoto kuitenkin kirkkaan punaista. Mietin, että kannattaisiko tehdä testi?

Voiko valemenkoissa tulla kuitenkin ihan kirkasta verta?
Toinen asia, mikä ihmetytti oli se, että ennen menkkojen alkua ei ollut yhtään turvotusta mahassa niin kuin normaalisti.

Kiitos jos joku osaa auttaa! :)
Ja tiedän kyllä, että testeemalla se selviää, mutta en pääse testiä ostamaan ihan heti niin siksikin kyselen.

Mulla taas alkoi menkat 5 pv liian aikaisin ja olivat todella niukat. Normisti vuodan 5-7 pv todella runsaasti. Pärjäsin ihan pikkuhousunsuojalla, tänään olisi oikea päivä niiden alkaa ja on jo ohi???
Kait se ois viisainta hakea testi kaiken varalta, jos vaikka se kolmonen olisikin jo matkalla.... :)

Sainkin testin jo tänään ja äsken testasin hyvin haalean punertavan viivan (haamu?). Nyt ihan sekainen olo =/ Pitää vaan muutama päivä malttaa odotella ennen uutta testiä.. Mahaa jomottaa niin kuin menkkojen aikaan, mutta vuotoa ei ole eilesen jälkeen tullut.
Oletkos sinä Oonakamu testannut vielä? :)

Testasin tänä aamuna vissiin negan?? Ihan en ole satavarma, mutta kasellaan jokunen päivä eteen päin ja uusitaan testi. Onnea sinulle matkaan mukaan ja toivotaan testi viivan vahvistuvan... :wave:

hei.
minulla kanssa sama juttu mitä mietin. joskus kp oisko ollut 18 tuli paperiin punertavaa limaa.. olin innoissani kun luulin tämän olevan kiinnittymis vuotoa. sitten ma iltana kp 27 tuli paperiin veristälimaa kp 28 kanssa vähä ja tänään kp29 ihan verta siteeseen asti ei paljon mutta kuitenkin jonkin verran. mietinkin et mitäöhän toi kierron puolivälissä tullut veri sitten oli.. olin jo niin innoissani että olis tärppi käynyt mutta turhaan :( testinkin tein tänä aamuna niin viivanpaikka vaan oli joka erottui.. :(

niisku miten sulle sit kävi ?? testasitko myähemmi et olitko raskaana??
Itellä ny tässä jänskättää... ku tänään alkoi ruskeaa tuhrua tulla.. Ajattelin et olis vaikka tärpäny tossa ovisaikaan.. sit mulle tuli tossa viime maanantaina yhden päivän aikana pieni tuhru pöksyihin. oisko ns. kiinnittymisvuotoa ollu ? en tiedä.. Voisikohan nämä mulla olla ny valemenkat?? :o

Yhteistyössä