Auttakaa tyhmää- miten saan nettikaupan tuotteiden todellisetn, lisä-alennetut hinnat näkymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras a p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras a p

Vieras
Minulle tuli tänään sähköposti jossa kerrottiin että yhdessä nettikaupassa kaikki aletuotteet ovat nyt -60 % lisäalessa. ( zoovillage) Sähköpostissa on linkki mistä pääsee suoraan alesivuille. Mitään alennuskoodia tms. viestissä ei ole. Kun menen nettikaupan kanssalle, tuo 60% lisäale ei näy missään. Tuleeko se ale silti, jos ei sitä missään näy? Miksi en tajua? :-( Eikös se kassalla pitäisi näkyä, juuri ennen kuin valitsen maksutavan?

eikö kukaan tiedä? Olen kokeillut jo monta kertaa, ja kassalla juuri ennen maksua näkyy vaan hinnat, joissa ei ole tuota lisäaletta. Uskon siis että jos menisin loppuun asti, minulta veloitettaisiin hinta jossa ei tuota lisäalea ole. Ei tämä oikeasti voi olla näin että vain mulla ei tuo lisäale toimi? Missään ei ole mitään alekoodia tms.

Tämän kyseisen nettikaupan etusivullá on isolla tästä 60% alennuksesta. Ja sehän siis tarkoittaa, että saat 60 % alennusta kaikesta (= aletuotteista) ei sitä, että saisit jostain jo alennetusta lisäksi 60% alennusta. Eli saat tuotteista 60% alennusta ja nämä alennetut hinnnat näkyvät ihan suoraan heidän sivuillaan, kun kyseisiä tuotteita katselet.

Yhteistyössä