Olen pienen vauvan äiti ja toinen lapsemme on leikki-iässä.. Olen aika väsynyt... Tuntuu että olen yksin tässä maailmassa... Meidän piti mennä miehen kanssa naimisiin mutta hän perui viime hetkellä ja aikoi jättää meidät vain siksi että ei oikein tiennyt mitä halusi! Annoin kuitenkin anteeksi ja hän jäi luoksemme..nyt kuitenkin koko ajan joudun ajattelemaan että olenko tarpeeksi hyvä jne. Mies ei kuuntele mitään mitä yritän hänelle sanoa jos minulla on paha olla tai olen väsynyt. Koko ajan vaan pitäisi miellyttää häntä, siltä ainakin tuntuu... Mikä tässä enää auttaa...