auttakaa, pliis!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen pienen vauvan äiti ja toinen lapsemme on leikki-iässä.. Olen aika väsynyt... Tuntuu että olen yksin tässä maailmassa... Meidän piti mennä miehen kanssa naimisiin mutta hän perui viime hetkellä ja aikoi jättää meidät vain siksi että ei oikein tiennyt mitä halusi! Annoin kuitenkin anteeksi ja hän jäi luoksemme..nyt kuitenkin koko ajan joudun ajattelemaan että olenko tarpeeksi hyvä jne. Mies ei kuuntele mitään mitä yritän hänelle sanoa jos minulla on paha olla tai olen väsynyt. Koko ajan vaan pitäisi miellyttää häntä, siltä ainakin tuntuu... Mikä tässä enää auttaa...

No huh... :/ en osaa muuta sanoa, kun että älä unohda itseäsi kokonaan... Jos tuntuu että annat vain, etkä saa mitään takaisin (arvostusta, välittämistä, auttamista jne) niin paljon puhumista... :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 18:35 TheSimpsons kirjoitti:
No huh... :/ en osaa muuta sanoa, kun että älä unohda itseäsi kokonaan... Jos tuntuu että annat vain, etkä saa mitään takaisin (arvostusta, välittämistä, auttamista jne) niin paljon puhumista... :hug:

Tuntuu just että en ole ajatellut itseäni enää moneen vuoteen! Miehen kanssa kun ei voi mistään edes puhua. En kohta jaksa enää oikeasti..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 18:38 Phoenix kirjoitti:
Miks sitte otit "takas"?

Kun rakastan häntä kuitenkin enkä voi kuvitellakaan että ei oltais enää yhdessä! Kyllä hänkin sanoo minua rakastavansa...mutta voinko luottaa siihenkään enää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 18:37 vieras kirjoitti:
\

Tuntuu just että en ole ajatellut itseäni enää moneen vuoteen! Miehen kanssa kun ei voi mistään edes puhua. En kohta jaksa enää oikeasti..
Voi kun voisin auttaa jotenkin :/ se on aika paha, jos toinen ei vaan puhu... Yksin on mahdoton mitään korjata ja saada parempaan suuntaan... Kirjoita miehelle kirje..? Ei haukkumista, mutta rehellisesti sun fiilikset ja mitä haluat...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 18:40 TheSimpsons kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 18:37 vieras kirjoitti:
\

Voi kun voisin auttaa jotenkin :/ se on aika paha, jos toinen ei vaan puhu... Yksin on mahdoton mitään korjata ja saada parempaan suuntaan... Kirjoita miehelle kirje..? Ei haukkumista, mutta rehellisesti sun fiilikset ja mitä haluat...

Jotenkin tuntuu että se saisi ihan samanlaisen vastaanoton.. Ei ole ikinä välittänyt mitä olen sanonut, että olen väsynyt jne. Lukisiko koko kirjettä..en usko.. Tämä on kyllä niin umpikujassa koko juttu että...