auttakaa!pikkujouluasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttu

Vieras
Mitä ihmisillä on tapana laittaa pikkujouluihin päälleen?Minulla ei ole miehen pikkujouluja aikaisemmin ollut enkä todellakaan tiedä...mitä teillä oli /on päällä pikkujouluissa?

Minä laitan oman työpaikan pikkujouluihin siistit,mustat suorat housut, mustan topin ja viininpunaisen jakun + korkkarit ja pikkulaukku. Ja pitkiksien alle sukkahousut ja päälle lämmin takki, koska pikkujoulujen pitopaikasta joutuu tulemaan taksilla kotiin ja taksijono voi kestää ja kestää....

ihmiset pukeutuu hyvin laidasta laitaan. teen itse ravintolahommia ja nyt pikkujouluaikaan on näkyny paljon ihan iltapuku-linjaa, mutta samassa seurueessa on jollain ihan farkut ja neule. mä itse laittaisin jotain juhlavaa, mut en ihan iltapukua kuitenkaan.

toihan toki riippuu niin siitä et missä te niitä pikkujoulu vietätte ?
kun ei pal tullu mieleen laittaa mekkoo tms juhlavaa kun meil oli yks vuos pikkujoulut silleen et tarvottiin tuolla ulkona metsässä..

No olisko ihan hullua laittaa vain mustat housut ja tyyliin kappahlin tai lindexin tunikamallinen lyhythihainen kirjava pusero...Sellaisessa olisin paljon enemmän oma itseni kuin esimerkiksi hameessa tai jossain paitapuserossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no mä meen huomenna lauri tähkän keikalle, mitäs sinne pitäis laittaa??? voiko mennä farkuissa????? :D :D huomaa, etten mäkään käy koskaan missään :D :D

laita varkut ja helavyö

ehe ehe :D :D

no ei tuo ollu fisti

no multa ei löydy tuollaista pohjalaas-kansallista asustetta :D :D

Yhteistyössä