T
tonttu
Vieras
Mitä ihmisillä on tapana laittaa pikkujouluihin päälleen?Minulla ei ole miehen pikkujouluja aikaisemmin ollut enkä todellakaan tiedä...mitä teillä oli /on päällä pikkujouluissa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä meen huomenna lauri tähkän keikalle, mitäs sinne pitäis laittaa??? voiko mennä farkuissa?????![]()
huomaa, etten mäkään käy koskaan missään
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä meen huomenna lauri tähkän keikalle, mitäs sinne pitäis laittaa??? voiko mennä farkuissa?????![]()
![]()
![]()
laita varkut ja helavyö
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä meen huomenna lauri tähkän keikalle, mitäs sinne pitäis laittaa??? voiko mennä farkuissa?????![]()
![]()
![]()
laita varkut ja helavyö
ehe ehe![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mä meen huomenna lauri tähkän keikalle, mitäs sinne pitäis laittaa??? voiko mennä farkuissa?????![]()
![]()
![]()
laita varkut ja helavyö
ehe ehe![]()
![]()
no ei tuo ollu fisti