Auttakaa päättämään: Remu vai Jonathan?

Yritän pähkäillä, millaisen haalarin ostaisin pojalleni talveksi, tätä menoa on kaikki mennyt ennen kuin saan päätöksen aikaiseksi. Eli Remu vai Jonathan Cordura? tai Jonathan Tähti? Vai joku muu? Vedenpitävä ja kestävä vaatimuksina.
 
Meidän pojalla oli viime talvena toi Jonathanin cordura-haalari. Ihan loistava! Ostin jo viime talven alesta ensi talveksi samanmoisen. Remusta ei kokemusta kuin yksi käytettynä saatu varahaalari. Hyvin kyllä toimi sekin sen muutaman kerran mitä oli päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Meidän pojalla oli viime talvena toi Jonathanin cordura-haalari. Ihan loistava! Ostin jo viime talven alesta ensi talveksi samanmoisen. Remusta ei kokemusta kuin yksi käytettynä saatu varahaalari. Hyvin kyllä toimi sekin sen muutaman kerran mitä oli päällä.
Mulla hyviä kokemuksia Remun välikausivaatteista, Jonathanista ei mitään. Kai se on otettava yhteyttä paikalliseen kotimyyjään, ei huutiksessakaan näytä hääppöinen valikoima toppiksista olevan oikeassa koossa.
 
äitix3
Minulla kokemusta Jonathanin välikausipuvuista, nyt toinen jo menossa ja ovat molemmat olleet loistavia! Kestäviä ja todella hyviä, suosittelen. Reimateciä mielestäni arvostetaan liikaa. Talvipuku meillä on nyt Reimatec, viime talvinen ehkä mahtuu vielä päälle. Siitä irtosi parin käyttökerran jälkeen heijastintarra hihasta ja sauma alkoi purkautua hupusta. Laitoin sen tehtaalle takaisin, palauttivat korjattuna.
 
pihi
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Miks noi 2 merkkiä on täällä niin suosittua?? kaikki pukee lapsensa samaan muottiin, kiva olla hiekkiksel/ulkoileen kun joka toisella on samanlainen haalari :D
Onneksi mä en ole trendimamma vaikka lapsellani onkin noita merkkejä. Ostan nimittäin aina etukäteen vaatteet alesta, joten meillä ne ovat aina "vanhaa mallistoa" joten poikkeaa usein valtavirrasta.
 
ehdottomasti
Tähti Jonathan!
Meillä ollut kahdella lapsella sekä välikausi, että toppapukuina *Jonathanit ja ei mitään moitteen sanaa ole niistä sanoa!
*Jonathan on hyvä merkki haalareissa, mutta niiden hanskoista en tykkää...aivan mahdottoman vaikeita saada lapselle käteen ja varsinkin peukalon saaminen omalle paikalleen ja pysymään siellä vie liikaa energiaa!
 

Yhteistyössä