Auttakaa ovistestin tulkinnassa!

Pakko kysyä: Tiedätkö TARKKAAN, mitä testit ovat herkkyydeltään????

Koskapa monasti tuolla "isossa maailmassa" ei käytetä noita herkkiä O-testejä..
Täällä esim. hyvin yleinenen herkkyys on 20-25mIU/ml.
Esim. Raskauskeijun herkin O-testi on 10mIU/ml - siitä itse tykkäsin, oletko kokeillit sitä??
..ja jos ongelmia sen viivan näkymisessä, ehkä se aamupisu voisi olla paras aika testata kuitenkin - näin Kotitestiltä infottiin..mutta normisti aikaisintaan vasta sitten n. klo. 10.00 ja aamun toisesta pisusta. =)

Samaa tärppiä toivon siullehin!!!:wave::heart:

Jatketaas ketjua, eli nyt uusin testi. Miksi nuo viivat on melkein tummia, muttei kuitenkaan? Nyt kp29/n.40-60.

Tässä on nyt jotain mielenkiintoista, kun n. 10 päivän välein nuo viivat tummuvat ja sitten taas haalistuvat. Yhtään "oikeaa" ovisplussaa ei ole, mutta selkeästi tummempia. Hämärää B)

Mä laitan näitä kuvia edelleen, josko jotain kiinnostaisi tai olisi apua jollekkin.

Tuo edellisessä viestissä oleva oli siis aamupissasta (heti herättyä otettu) ja tämä seuraava sitten aamupäiväpissasta, eli se seuraava. Se ero tähän uusimpaan kuvaan on, että viiva tuli heti suorastaan sekunneissa, kun aikaisemmin on mennyt pari minuuttia ainakin. Illalla ajattelin vielä tehdä digin ja elän toivossa, että huomenna olisi ovulaatio tapahtunut. Eli eletään kp 29 ja tosiaan, ei se kaikilla tule niinkuin oletetaan ;)

Tässä siis tämän päiväinen testi:

Sama vielä tärähtäneenä:

Huldasharks No, tuo jo näyttäisi miusta aikas ovis+:lta
..jos huomenna päiväpisusta jo haaleampi viiva, oli ovis+ silloin tänään - miun mielestäni. =)

Kyselin noiden kiinalaisten testien herkkyyttä?
Precheck on muistaakseni 25mIU/ml ja CB:n digi myöskin, mikäli oikein muistan..

Jos siun kierrossa heittelyä jonkin verran, on yleensä myöskin oviksessa.
Lähinnä mietin, että jos ovis myöhään, jää luteaalivaihe aika lyhykäiseksi sitten..
Esim. jos ovis+ Kp30 ja kierron pituus 40= 10vrk tuo luteaalivaihe
"Alle 9 vuorokauden luteaalivaihe on liian lyhyt raskauden onnistumiselle."
http://metku.net/~pesu/keskenmeno.php

Toivottavasti siulla jää vähintää tuo 10vrk - Plussatuulia =) :heart:

Huldasharks Todella hieno juttu!!!:wave:

..ja, en minä millään muotoa ole halunnut sinua "neuvoillani/kommenteillani" loukata..
pikemminkin tsempata!!! :)
..en esim. vähätellyt tms..
Kertoilin oman tietoni ja mutu tuntumani, sen minkä lukenut esim. netin suuresta maailmasta, paljon sieltä asiallista ja oikeaa tietoa löytyyhin. =)

Oikein mahtavaa, että ovis+ bongasit, nyt vain kovasti Onnen pipanoita matkaan!!!!:heart::wave::heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Huldasharks Todella hieno juttu!!!:wave:

..ja, en minä millään muotoa ole halunnut sinua "neuvoillani/kommenteillani" loukata..
pikemminkin tsempata!!! :)
..en millään muotoaa esim. vähätellyt tms..
Kertoilin oman tietoni ja mutu tuntumani, sen minkä lukenut esim. netin suuuuuresta maailmasta. =)

Oikein mahtavaa, että ovis+ bongasit, nyt vain kovasti Onnen pipanoita matkaan!!!!:heart::wave::heart:
Älä sitä pelkää, että olisit jotain pahasti sanonut, päinvastoin! Kullanarvoista tietoa olet jaellut, kiitos niistä!

Tämä selittääkin monta asiaa, kuopuksen laskettu aika tosiaan siirtyi lähes kuukaudella ja siitä pari viikkoa takaisin päin. Ovuloin ilmeisesti tosi myöhään ja se selittää sen. Tämä tässä ylipäätään kiinnosti tietää, että ovuloinko ollenkaan, kun olen yli vuoden tässä imettänyt. Toisethan tulee imettämämisestäkin huolimatta raskaaksi helposti. Olen lopettelemassa imetystä, kunhan tuo neiti tissitakiainen malttaisi käydä yöunille ja aamuyön tunteina nukkua ilman rintaa :)

Kiitos sulle tuhannesti kommenteista ja muillekkin tietenkin :hug:

koht tulee mun david liuskarivi... ja clinic vahvistus ovisplussa... kunhan osaan...

Kokeillaas:

ovis kp 16, mutta kuivuessaan näytti vaaleelle tos kuvas, mut sitte varmistin kp 17 vielä clinicillä ja siitä tuli ovis+ selkeenä, laitan senkin... ja kp 18 iiihan hailakka viiva enää...

Yhteistyössä