PHKS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja drewi harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

drewi harmaana

Vieras
onko kukaan synnyttänyt phks:ssä ja minkälaisia kokemuksia on?
itse sinne menossa toukokuussa ja nyt on ruvennut jo hieman mietityttämään tuo lähestyvä synnytys..
kiitos kaikille jo etuykäteen vastauksista :flower:

:wave:

Eli 2003 tammikuussa käväisin siellä tuon tytön pyöräyttämässä, ja kohtapuoliin taas menossa pakertamaan :)

kaikinpuolin ihan hyvät fiilikset jäi. Kyseisenä päivänä oli kovasti ruuhkaa eli paljon synnyttäjiä, mutta ei tullut missään vaiheessa sellaista tuntua että meidät olisi unohdettu. Minulla siis oli mies mukana, mutta silti aikas usein kävivät kätilötkin kuulumisia kyselemässä.

Urakan jälkeen osastolla oltiin pari päivää, sielläkin ihan hyvin kaikki meni. Hoitajien joukkoon mahtui tietysti monenlaista, ja pari 'einiinmukavaa' hoitajaa myös - mutta tottahan sitä oli itsekin niin herkässä tilassa että kaikkeen reagoi ehkä voimakkaammin kuin normaalisti. Oli todella ihaniakin omahoitajia.

Eli ei mitään pahaa sanottavaa, itseäkin jänskättää kuinka tällä kertaa kaikki sujuu kun taas lähdön hetki tulee :)

Onnea sinulle tulevaan urakkaan!

Itse en ole vielä synnyttänyt päksissä, tosin rv 40+2 nyt menossa, mutta vietin pääsiäispyhät lievän raskausmyrkytyksen takia siellä.
Synnyttäneiden osastolla minulla ainakin oli mukavat hoitaja/kätilöt ja otettiin huomioon kuin olisin jo synnyttänyt...
Positiivista oli että myötäelivät tässä odotuksessa kovasti ja rohkaisivat, koska jokseenkin oli orpo olo joutua sairaalaan ja varsinkaan kun ei oltu tositoimissa.
Käynnistivät kerran cytotecilla pyhien aikana, mutta eipä niistä ollut vaikutusta että olisi lähtenyt syntymään ja näin ollen olin yhden yön perhekammarissa synnärin puolella jossa myös oli mukavia kätilöitä, ja palvelu oli monen plussan arvoista. :flower: Ottaen huomioon että oli myös ruuhkainen yö!

kaikki kolme olen siellä synnyttänyt.ihan kivat kokemukset jäänyt... =)

mitä nyt aina sain sellaisen "tärisevän kätilön" mutta kaikki meni hienosti ja osastolla mukava fiilis.. ;)

Yhteistyössä